sūkātāji, mļe
mani sāka mocīt sirdsapziņa un es nolēmu beidzot samaksāt par izlietoto elektrību. to darījis es neesmu jau kopš pagājušās ziemas. nu labi, var jau būt pie vainas nemaz nav sirdsapziņa, bet gan nepielūdzami pastāvīgā tarifu celšanās. bet ir viena problēma - esmu pasējis savu klienta numuru. rēķinu grāmatiņas, kur tas trekniem cīpariem bija iedrukāts, man nav jau gadus četrus. kam gan tā, ja es ērti, bez saspringuma un liekiem izdevumiem varu maksāt caur internetu? tak tas vairs nav izdarāms, jo tas nolāpītais numurs pasējies. gribēju piezvanīt uz Latvenergo klientu servisu, tak viņus jau trešo dienu sazvanīt nav iespējams. «Labdien. Jūs esat piezvanījis uz Latvenergo sadales tīkla klientu servisu. Pašreiz visi operatori ir aizņemti un Jums nāksies uzgaidīt. Paredzamais gaidīšanas laiks 2 minūtes». tas teksts «man jau aknās sēž». bet jūs varat piezvanīt un paklausīties.
nāksies vien gaidīt viņu draudu vēstuli. tikai nesūta man vairs pēdējā laikā. kādreiz regulāri ik pa trim mēnešiem pienāca. tagad laikam par mani pavisam aizmirsuši. ceru, ka pēkšņi nepārgriezīs man kabeli. dzirdēju, ka viņi uz to varen naski.
nāksies vien gaidīt viņu draudu vēstuli. tikai nesūta man vairs pēdējā laikā. kādreiz regulāri ik pa trim mēnešiem pienāca. tagad laikam par mani pavisam aizmirsuši. ceru, ka pēkšņi nepārgriezīs man kabeli. dzirdēju, ka viņi uz to varen naski.
vispar jau mes ari laikam nemaksajam:P