[info]prox wrote
on November 17th, 2006 at 10:26 am

sūkātāji, mļe

mani sāka mocīt sirdsapziņa un es nolēmu beidzot samaksāt par izlietoto elektrību. to darījis es neesmu jau kopš pagājušās ziemas. nu labi, var jau būt pie vainas nemaz nav sirdsapziņa, bet gan nepielūdzami pastāvīgā tarifu celšanās. bet ir viena problēma - esmu pasējis savu klienta numuru. rēķinu grāmatiņas, kur tas trekniem cīpariem bija iedrukāts, man nav jau gadus četrus. kam gan tā, ja es ērti, bez saspringuma un liekiem izdevumiem varu maksāt caur internetu? tak tas vairs nav izdarāms, jo tas nolāpītais numurs pasējies. gribēju piezvanīt uz Latvenergo klientu servisu, tak viņus jau trešo dienu sazvanīt nav iespējams. «Labdien. Jūs esat piezvanījis uz Latvenergo sadales tīkla klientu servisu. Pašreiz visi operatori ir aizņemti un Jums nāksies uzgaidīt. Paredzamais gaidīšanas laiks 2 minūtes». tas teksts «man jau aknās sēž». bet jūs varat piezvanīt un paklausīties.

nāksies vien gaidīt viņu draudu vēstuli. tikai nesūta man vairs pēdējā laikā. kādreiz regulāri ik pa trim mēnešiem pienāca. tagad laikam par mani pavisam aizmirsuši. ceru, ka pēkšņi nepārgriezīs man kabeli. dzirdēju, ka viņi uz to varen naski.
Tags:

(Read Comments)
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.

March 2013

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Powered by Sviesta Ciba