|
[Oct. 18th, 2011|05:59 pm] |
|
|
|
Comments: |
From: | unpy |
Date: | October 18th, 2011 - 10:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Piemērs no nezinātniskās fantastikas jomas.
Divi uzņēmumi. Cīnās par vienu pasūtījumu. No sirds cīnās, nevis latviešu stilā. Viens ir sirms veterāns ar daudzu gadu pieredzi, daudzmiljonu apgrozījumu un visiem citiem solīdiem raksturlielumiem. Otrs - mazs, mobils uzņēmums, kuram nav, ko zaudēt. Ja abi uzņēmumi būs vienlīdz stūrgalvīgi un apņēmīgi, iesaistīs cīņā VIDus, KNABus, VDIsus, nezinu, PVD un VUGDu un tā tālāk, abi zaudēs. Kurš šaja zaudējumā vinnēs?
From: | |
Date: | October 18th, 2011 - 11:13 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ai nu Tu arī uzreiz gremdē titāniku. iesaistīt visus vidus un knabus ir sūdīga stratēģija, kas neliecina neko labu par minēto uzņēmēju un ne pārāk arī komputē ar "sirms veterāns ar daudzu gadu pieredzi, daudzmiljonu apgrozījumu un visiem citiem solīdiem raksturlielumiem".
jo var taču arī būt tā, ka uzņēmums, kam nav, ko zaudēt, bezbudžeta apstākļos uztaisa tik outrageous reklāmas kampaņu, ka sāk pelnīt miljonus.
From: | unpy |
Date: | October 18th, 2011 - 11:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Neliecina. Nekomputē. Var būt arī savādāk, piekrītu. Bet mēdz būt arī šādi.
Aaaaaaaaa. Cik pazīstami!!!! | |