porcelāna lellīte [userpic]

3. Novembris 2021 (13:10)

man gribētos kādreiz iznomāt to stāvdrāzi, bet baidos, ka čakars lielāks nekā ieguvums. lai gan jāizpēta, moš maksā tikpat cik trolejbuss, tikai pieved no-līdz

Comments

Posted by: Viņa Gaišība ([info]kautskis)
Posted at: 3. Novembris 2021, 13:26

Stāvdrāzis ir izcila manta, vismaz tik ilgi, kamēr ar viņu nenojobņījas. Bet arī tad, es kopš 2018. gada esmu gana aktīvs stāvdrāža lietotājs, un nojobņījies esmu tieši divas reizes. Abas reizes bez traumām, tik vien kā pāris nobrāzumu.

Man ir savējais, bet Rīgā esmu pāris reizes ņēmis arī nomas. Tie ir smagāki un tātad arī stabilāki par personīgajiem un tik tiešām izmaksās salīdzināmi ar trolejbusiem.

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 3. Novembris 2021, 13:43

Kā tas vispār notiek, ja nomā? Var pa punktiem?

Posted by: Viņa Gaišība ([info]kautskis)
Posted at: 3. Novembris 2021, 13:53

Uzinstalē attiecīgo stāvdrāža aplikāciju, piemēram, Boltam jau taksometru izsaukšanas aplikācijā ir arī stāvdrāži. Pieiet pie kāda brīva stāvdrāža, atveŗ aplikāciju, noskenē QR kodu uz stāvdrāža. Nospiež "Sākt braukt", kāpj virsū, brauc, minūtē laikam 12 saņi, bet viņš ir žigls, kādi 20 km/h, ja ir taisns ceļš, kādu 3km gabalu pa 10 minūtēm var nobraukt. Kad aizbrauc, noliek stāvdrāzi ceļa malā, nospiež aplikācijā "Beigt braucienu", nobildē, ka esi nolicis kā cilvēks, nevis kā lohs (tas nestrādā, jo arī lohi liek) -- un viss.

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 3. Novembris 2021, 14:15

Wow! Iemēģināšu, izklausās tiešām vienkārši

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 3. Novembris 2021, 14:18

A tur var braukt arī lēnām? Viņš pagriezienu rāda?

Posted by: aņa delovejevna ([info]deloveja_kundze)
Posted at: 3. Novembris 2021, 14:22

boltam ir divi režīmi - iesācēju un ne-iesācēju, iesācēju režīmā ātrākais ir 15 km/h, bet otrā var attīstīt līdz 25 km/h, pagriezienus gan nerāda

Posted by: Viņa Gaišība ([info]kautskis)
Posted at: 3. Novembris 2021, 16:07

Var braukt tik lēni, cik grib, vai tik ātri, cik iet. Pagriezienus nerāda.

Nēnu pamēģināt jau vienmēr var, vai tad nu gluži pirmajā reizē nojauksies. Mana pieredze rāda, ka nokrīt tad, kad jau esi pieradis un jūties uz tā stāvdrāža dikti ērti.

Posted by: justmy2cents ([info]justmy2cents)
Posted at: 4. Novembris 2021, 00:01

Nav īsti korekti teikt, ka izmaksās ir salīdzināms ar trolejbusu/tramvaju. Ja cena ir 12 centi minūtē, tad par vienas biļetes cenu var braukt apmēram 10 minūtes. Līdzko ilgāk, tramvajs kļūst izdevīgāks.

Nobraukt 3 pieturu attālumu ar stāvdrāzi ir lētāk, protams. Bet 3 pieturas var noiet arī kājām. Šādi, tikai uz cenu skatoties, izdevīgi braukt no centra līdz Tallinas ielai. Līdz Stabu ielai ir pietiekami tuvu, lai ietu kājām. Tālāk par Tallinas ielu sabiedriskais būs lētāks.

Minētie piemēri ir tikai ilustratīvi. :)

Posted by: mind_unit ([info]mind_unit)
Posted at: 3. Novembris 2021, 15:00

Kopš viņiem ierobežoja ātrumu - tas vairs nav tik izdevīgi. Jo naudu viņi iekasē par laiku nevis km. Tagad tos pašus km iznāk nobraukt ilgākā laikā, kas nozīmē, ka tas ir kļuvis dārgāk. Pirms šī ierobežojuma tas tiešām bija cenas ziņā pielīdzināms trolejbusa biļetes cenai, tagad ar skumjām acīs noraugoties uz velosipēdistiem, kas tevi apsteidz, tu jūties tā kā mazliet skumji. Jā - un vēl sāpe ir tā ka pilsētā ir milzīgas teritorijas kur viņus nedrīkst atstāt. Kas bojā ideju par mikromobilitāti. Bolt iznāk dārgāk, bet šādos laikapstākļos es par jumtu virs galvas brauciena laikā esmu ar mieru piemaksāt.

9 Lasīt komentārus piebilst