man gribētos kādreiz iznomāt to stāvdrāzi, bet baidos, ka čakars lielāks nekā ieguvums. lai gan jāizpēta, moš maksā tikpat cik trolejbuss, tikai pieved no-līdz
Kopš viņiem ierobežoja ātrumu - tas vairs nav tik izdevīgi. Jo naudu viņi iekasē par laiku nevis km. Tagad tos pašus km iznāk nobraukt ilgākā laikā, kas nozīmē, ka tas ir kļuvis dārgāk. Pirms šī ierobežojuma tas tiešām bija cenas ziņā pielīdzināms trolejbusa biļetes cenai, tagad ar skumjām acīs noraugoties uz velosipēdistiem, kas tevi apsteidz, tu jūties tā kā mazliet skumji. Jā - un vēl sāpe ir tā ka pilsētā ir milzīgas teritorijas kur viņus nedrīkst atstāt. Kas bojā ideju par mikromobilitāti. Bolt iznāk dārgāk, bet šādos laikapstākļos es par jumtu virs galvas brauciena laikā esmu ar mieru piemaksāt.
Kopš viņiem ierobežoja ātrumu - tas vairs nav tik izdevīgi. Jo naudu viņi iekasē par laiku nevis km. Tagad tos pašus km iznāk nobraukt ilgākā laikā, kas nozīmē, ka tas ir kļuvis dārgāk. Pirms šī ierobežojuma tas tiešām bija cenas ziņā pielīdzināms trolejbusa biļetes cenai, tagad ar skumjām acīs noraugoties uz velosipēdistiem, kas tevi apsteidz, tu jūties tā kā mazliet skumji. Jā - un vēl sāpe ir tā ka pilsētā ir milzīgas teritorijas kur viņus nedrīkst atstāt. Kas bojā ideju par mikromobilitāti. Bolt iznāk dārgāk, bet šādos laikapstākļos es par jumtu virs galvas brauciena laikā esmu ar mieru piemaksāt.