nekurlande

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
04:29 pm: Mani aizvien laiku pa laikam izbrīna tie naidīgie komentāri ikreiz, kad kāds kaut ko uzraksta, vai pasaka par marihuānas dekriminalizāciju, vai nedod dievs - legalizēšanu. Es tiešām nesaprotu - kas par naidu? Es arī nelietoju ikdienā marihuānu, bet kāpēc lai es būtu pret tās dekriminalizāciju? Man, piemēram, negaršo doktordesa, vai cukurs, bet tāpēc es neiestāšos par šo produktu aizliegšanu. Lai gan man ir tāda aizdoma, ka pēdējie nosauktie pārmērīgas lietošanas gadījumā cilvēkam nodara stipri lielāku ļaunumu.

Comments

[User Picture]
From:[info]ieraksts
Date:August 15th, 2018 - 05:39 pm
(Link)
jo tas katram tipiskam postsoviet īblim ir kā sarkanā lupata viņu feikās morāles priekšā?
From:[info]mansgan
Date:August 15th, 2018 - 06:26 pm
(Link)
ja neskaita apini, kas vairs neko (?) nelieto un tāpēc viņam vienkārši skauž, un vēl dažus svētuļus, pieļauju, ka tie postsovjeti uztraucas, ka samazināsies sobuķiļņiku skaits un ka viņi ar saviem aizlietajiem ģīmjiem izskatīsies daudz sliktāk?
[User Picture]
From:[info]ieraksts
Date:August 15th, 2018 - 08:22 pm
(Link)
jo buhat taču ir ok, bet ja kaut ko "lieto", tad tak uzreiz NORKOMON
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:August 15th, 2018 - 06:04 pm
(Link)
labāk ir visu to cilvēces atkritumu un untermenšu viedokļus nemaz nelasīt. vismaz labi, ka ir par ko nobalsot.
From:(Anonymous)
Date:August 17th, 2018 - 12:02 pm
(Link)
Tu nelasi, bet viņi tikmēr, kamēr tu snobo, nosaka lietas.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:August 17th, 2018 - 01:47 pm
(Link)
nelasīt delfu komentārus nav snobisms un neko daudz jau nu viņi nenosaka. bet tā lasīšana mani tikai nokaitinātu, no tā nekas nemainītos. tie visi argumenti taču jau sen ir izdiskutēti un jau zināmi no galvas.
[User Picture]
From:[info]telefontubbie
Date:August 15th, 2018 - 09:00 pm
(Link)
Atbalstu marihuānas smēķēšanu jebkuras hroniskas patiešām nepatīkamu un sāpīgu slimību gadījumā - mājas apstākļos un slimnīcās (privātās palātās). Liekās mazliet cilvēcīgāk, nekā laist vēnā morfiju.

Vai arī ilgstošas depresijas slimniekiem. "Uz ātro, pohuj rudzi" dekriminalizācija radītu drusciņ problēmas, piemēram:
*ja smēķētājs ikdienā drusku pavairāk izpīpē un katru dienu sēžas pie automašīnas stūres. Uz ceļa šoferiem jābūt modriem nevis ar palēlinātu reakciju. Pat ja mašīnā brauc viens un lepns kā ķeizars,lēēēēēēēēēēnāk nekā parasti braucot nesteidzoties jeb normāli braucot, esi daļa no satiksmes. Vai būtu dēļ neliela procenta smēķētāju-autovadītāju būtu jāgrūž nodokļu maksātāju nauda CSDD kampaņās par atbildīgu autovadīšanu?
*Ja rastos zāļu ražotājs, kas uztaisītu, piemēram stimulantu-marihuānas košļeni vai ko tamlīdzīgu. Un būtu kā Rigvir, kas tiktu lobēts pa labi un pa kreisi, neizsverot, kurām saslimšanām konkrēti tas līdzētu. Hmm-Hmm, riska moments, ding ding ding!
*Uzņēmēji veidotu plantācijas un piemēram, lai izbūvētu infrastruktūru - pievedceļu siltumnīcām, lūgtu pašvaldību vai valsts finansējumu marihuānas plantācijas biznesam. Jautājums, vai nodokļu maksātājiem būtu jāatbalsta šādas atrakcijas, ja apreibinošas vielas liela daļa nelieto vispār, hmm-hmm. Un kas regulētu marihuānas biznesu, vai neveidotos kāds īpatnējs varas monopols, kas gūtu kaut kādu neētisku peļņu no cilvēkiem, kam to vielu vajag veselības problēmu dēļ? Ohh, un marihuānas dīleri, kas pelna normāli, vai viņiem vajadzētu turpmāk uzrādīt ienākumus no marihuānas tirgošanas un maksāt nodokļus par šo biznesu?
*Vai sakurījušies skolēni vai arī skolotāji traucētu mācību stundas vēl vairāk un vairāk novestu stundas līdz "bezpriģelam". Pusaudži arī patērē marihuānu, jautājums, vai tas netraucētu mācību procesu un bērnu fizisko smadzeņu attīstību (galu galā ir arī bērni, kas sāk smēķēt arī 11 gadu vecumā un pat agrāk), vai tas būtu OK, ja 13/14gadīgs sīcis katru otro vai trešo dienu nokurītu vairākus kāšus? Youtube, kas ir sīčiem kā padomu vācelīte, jau ir entie video "why i quit smoking weed", kurus veidojuši jaunieši. Hmm-hmm? Laba daudz,izrādās, nevajag?
*Tiesības uz svaigu gaisu. Marihuānai ir sīvs aromāts un tās nesmēķētāji to nevar nosaukt par patīkamu. Vai cilvēkiem, kuri nesmēķē, būtu tiesības pasūtīt iet dēt marihuānas smēķētāju tāpat kā nikotīna cigarešu smēķētājus, kas kāpņu telpā, parkā pie spēļu laukuma vai jebkurā citā publiskā vietā smēķē.

Viss ir saulaini un jauki, kamēr pīpē četrās sienās un nevienu netraucē. Mani tas netraucē tagad un netraucētu arī tad, ja tā tiktu dekriminalizēta, tikai - ja smēķētāji smēķētu privāti vai tam speciāli paredzētās vietās, klīnikās vai marihuānas kafejnīcās un ja nodokļu naudu novirzītu TIKAI medicīniskam nevis biznesa mērķiem. Tā kā pirmsvēlēšanu laikā izbliezt saukli "dekriminalizēt marihuānu!" bez dziļākas analīzes par aspektiem, kas varētu ietekmēt citus procesus sabiedrībā, ir diezgan sasteigts solis.
P.S.
Es pati nesmēķēju ļoti pragmatisku apsvērumu dēļ, taču es zinu cilvēkus, kas ik pa laikam smēķē un dažreiz arī sakašķējas par to tematu, jo gadās visādi.
From:[info]mansgan
Date:August 15th, 2018 - 09:28 pm
(Link)
hemm, hemm, kāpēc lai marihuānas dekriminalizācija nozīmētu, ka to sāktu masveidā smēķēt sīkie un ka legālie tās smēķētāji (pieļauju, tie paši 18 gadi) iedomātos, ka var smēķēt kāpņu telpā?
[User Picture]
From:[info]telefontubbie
Date:August 15th, 2018 - 10:23 pm
(Link)
Masveidā nepīpē, bet nevar noliegt, ka to šobrīd jaunatne pīpē vairāk nekā senākā pagātnē sakaru un lielāka stilīguma dēļ. :) Hmm. Tas par to kāpņu telpu - varbūt pastulbs piemērs, bet Soviet bloķenēs vēl ir dzīvi cilvēki, kam vienkārši viss vienalga un kuriem uz kāpņu telpas loga palodzēm ir pelnutrauki, tās metāla riekstu bundžiņas vai sinepju burciņas,ja būs atļauta arī marihuāna, tad arī svinīgi varēs nodzēst kāsi leģendārajās sālīto riekstiņu bundžās, atstājot aromu.
[User Picture]
From:[info]nekurlande
Date:August 16th, 2018 - 02:08 pm
(Link)
Tu esi pamatīgi domājusi par šo tematu - jā.

Nu, tie, kas gribēs pīpēt - pīpēs tāpat. Man 15 gadu vecumā nebija problēmas dabūt marihuānu, kura bēdīgās kvalitātes mācību stundas padarīja ciešamākas un visus pārbaudījumus nokārtoju priekšzīmīgi tāpat. Varu vadīt transporta līdzekļus, iegūt doktora grādu, vadīt ekskursijas, lasīt lekcijas un manai garīgajai un fiziskajai attīstībai tie pāris kāši 15-17 gadu vecumā īsti nav traucējuši. Un par to, ka pīpēs visi...nu tas ir tieši tas piemērs, kuru ierakstā minēju - doktordesa un burgerīši ir legāli, bet es tāpēc tos nesāku ēst, jo man šīs lietas negaršo un neliek justies labi, neticu, ka kāds ir tāds aprobežots, nepašpārliecināts mazohists, ka spētu gadiem ilgi patērēt kaut ko, kas liek justies drausmīgi tikai tāpēc, lai piederētu kaut kādam 'stilīgo' baram.... nu tad šim cilvēkam nav ne mugurkaula, ne smadzeņu un viņš sevi nopostīs. Tas ir vienīgais iebildums.


Citādi es piekrītu augstākminētajiem punktiem un faktam, ka tas ir jāanalizē. Pilnīgi piekrītu, ka jāapsver visi aspekti.
[User Picture]
From:[info]neetiski
Date:August 16th, 2018 - 02:46 pm
(Link)
Pret sāpēm lieto CBD nevis THC, tas nereibina. Tātad kā medikamentus pamatā lieto CBD saturošas eļļas, kapsulas, plāksterus uc., nevis kurī.

(Man vienkārši, klausoties Krustpunkta diskusiju, nebija skaidrs, kādēļ medicīnas profesionāļi to neizskaidroja un stāsta kaut ko par gandžas audzēšanu dārziņā pret galvassāpēm.)
[User Picture]
From:[info]nekurlande
Date:August 16th, 2018 - 03:18 pm
(Link)
Es nezinu kāpēc - cilvēki mīl noklusēt un nesaukt lietas īstajos vārdos, vai vienkārši savā profesionalitātē būt tik aprobežoti, ka neiedomājas, ka cilvēkiem viss nav pašsaprotams.


Vienīgi nesaprotu kāds tam sakars ar šo ierakstu, kur vienkārši brīnos par dažu cilvēku agresiju un neiecietību šajā jautājumā. Mani tas mulsina un es nesaprotu kāpēc viņi ir pret. Es saprastu, ja cilvēki būtu pret šņabja pudeļu legalizēšanu acīmredzamu iemeslu dēļ (ja tās nebūtu legālas), bet nesaprotu kāpēc viņi ir pret kaut vai marihuānas dekriminalizāciju...neceļ priekšā nevienu adekvātu argumentu.
[User Picture]
From:[info]neetiski
Date:August 16th, 2018 - 04:59 pm
(Link)
Tas bija kā skaidrojums komentāram augstāk par smēķēšanu pret sāpēm.

[User Picture]
From:[info]nekurlande
Date:August 17th, 2018 - 11:33 am
(Link)
Ā, skaidrība. Labi.
From:(Anonymous)
Date:August 17th, 2018 - 12:04 pm
(Link)
Varbūt cilvēki ir pret rekreatīvām drogām kā tādām.
Powered by Sviesta Ciba