a man vispār ir tā, ka reti kurš vokāls spēj apmierināt (vokāls tomēr ir daudz personiskāks par instrumentu un vokālistiem daudz vieglāk savā balsī iepludināt arī miskasti). tā kā lai tik dzied visi, kam nav slinkums, tikai ne manā klātbūtnē. ak nēēeēēeē''e''ee', apžēlojies,es vairs nekad nevarēšu komentēt Tavu blodziņu.. mana virtuālā uzdzīve būs izpostīta ;((((
Es nezinu... vai ir vērts tā fokusēties (tu teiktu ieciklēties) uz to miskasti? Autora virs un zemapziņas bagāžas klātbūtnes faktors mākslā ir praktiski neizbēgams, citādi to nemaz nevarētu saukt par mākslu, un tā var iekļūt nenormālākās galējībās - es varu derēt, ka ikdienā gandrīz katrs kultūras (sabiedrības radīto netaustāmo vērtību) patērētājs, gribot vai negribot, tiek bombardēts ar salīdzinoši krietni smagāku devu apziņas "atkritumu", kas pie tam nemaz netiek slēpta aiz mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem (es te nedomāju tikai, piemēram, komentārus internetā, kurus tu tik un tā lasi, neskatoties uz to, ka tajos klātesošā "čerņa" mēdz būt vēl melnāka par Diamandu Galā, Brighter Death Now un Guntaru Raču kopā, bet it visur, kur tava saskarsme ar ārpasauli transcendē funkcionālo līmeni) - salīdzinājumā ar to, potenciālais kaitējums no mākslinieku pienesuma tāds nieks vien ir. Otrkārt, esmu pretnis tādai virspusējai "miskastes" etiķetes piemērošanai visam pēc kārtas - jo kurš tad ir tas pirmais un gudrākais, kurš pateicis, kā ir pareizi un kā - nepareizi, un kur ir garantija, ka, līdz ar savu pateikšanu, nav ienesis pasaulē kaut ko no savas neapzinātās bagāžas? Nevajag aizmirst, ka ievērojama daļa zemapziņas ir kopīga (tas, ko sauc par Kolektīvo Bezapzināto) un tieši tāpēc kaut kā sava, bet reizē arī kopīga, izcelšana gaismā (ar mākslai radniecīgo izteiksmes līdzekļu palīdzību) spēj izraisīt atpazīšanu, apbrīnu, atklāsmi, iedvesmu vai vismaz interesi. Un tad vēl ir tas, ko sauc par katarsi, bet par to (īstenībā arī par augstāko) es vēl neesmu visu izdomājis. Tas katrā ziņā šķiet paradoksāli (bla bla), bet kāpēc svešu negāciju (?) izlādes absorbēšanai mēdz būt terapeitisks efekts? Vai arī mēs visi neesam Viens Liels Cilvēks? Kā vsp iet, alni izslauci? Ehināciju aplaistīji? Akvārijā ūdžiņu nomainīji?
Ieciklēšanās nē, tikai mans viedoklis :) Un mans viedoklis Tavā ekrānā parādīsies regulāri, jo mēs esam vairāk kā paziņas, samierinies :) Nepastāv virspusēja miskastes piemērošana vietā un nevietā. Miskastes piemērošana ir individuāla. Priekšmets iegūst nosaukuma jēgu tikai tad, ja atbilst tam. Čerņas līmenis arī tiek piemērots individuāli. Un terapeitiskais efekts atkarīgs no izlādes/absorbācijas dozām. Galvenokārt eksistē patikas/nepatikas pasaule, kas nepakļaujas tukšiem prāta spriedelējumiem, un kam dziļi vienaldzīga preparējamās vielas mākslinieciskā vērtība. Jautājums- kā mana nepatika ietekmē Tevi vai kādu citu. Ja Tev sveša nepatika aizvaino Tavas patikas objektu, kaut kas ar šo saucamo patiku nav īsti kārtībā, varbūt tā ir ne tikai nestabila bet arī viltota pēc būtības. Nav arī runa par ikdienišķo bombardēšano/zombēšanu, runa ir tieši par cilvēka apzināto izvēli. Katram ir iespēja maksimāli izolēt sevi no nevajadzīgiem atkritumiem bet pārējos ievazātos atkritumus pārstrādāt ar savu filtrēšanas sistēmu, kas šajā pasaulē dzīvojot ir obligāta. Tieši šodien aizdomājos par patikas/nepatikas daudzslāņaino būtību. Smieklīgas ir to savstarpējās cīņas. Patika, tāpat kā nepatika ir automātiska sajūta ne plānota reakcija un nepavisam nenorāda uz šo sajūtu izraisītājobjekta kvalitāti. Cilvēki mūziku klausās ļoti dažādi. Kāds jau izskanot pirmajām notīm izanalizē skaņdarba vērtību un savā prātā salīdzina tikko dzirdēto ar visu iepriekš dzirdēto. Cits klausīšanās procesā prātu piesaista tikai vēlāk. Es, protams, piederu 2.variantam. Īsāk sakot, man var iepatikties pilnīgs mēsls, ja vien es šajā mēslā spēju atrast kaut minimālu impulsu man vajadzīgo emociju izraisīšanai. Ir arī 3. variants- subkultūru atrakciju laukuma fanāti, kas klausīsies visu "interesanto" tikai tādēļ, lai nesajustos kā popkultūras pārstāvis(tikai nevajag teikt, ka tā nav un man rādās. Šis pieņēmums balstās uz dzīviem piemēriem un absurdām situācijām). Šis variants man šķiet visai uzjautrinošs, jo šiem cilvēkiem ir akūti svarīgi justies pārākiem par kaut kādu mistisko pelēko masu, kas mūzikai savā dzīvē varbūt tik lielu lomu nemaz nepiešķir un klausās visu, ko piedāvā radio un TV. Muzikālās kaujas ir prasta emociju cīņa(ir vēl daudz tādi, kuri pozitīvās/puķainās/romantiskās uzskata par nicināmām uz savu depresīvo/oriģinālo/cinisko emociju fona). Atceros vienu cilv, kurš izjuta spēcīgas dusmas pret cilvēkiem, kuri spējīgi skatoties Garfīldu forum cinema krēslos ja ne noķert kaifu, tad vismaz uzjautrināties. Viņš viņus sauca par stulbajiem mietpilsoņiem. Pats šis cilvēks klausījās tikai true black metal, true industrial un vispār visu true darīja, dzīvoja ilūzijā, ka ir savādāks bet bija ļoti, ļoti nelaimīgs. Varētu padomāt, ka viņam nācās darbināt savu prātu intensīvāk tikai šo stulbenu dēļ, kas par spīti savam stulbumam spēja izjust prieku, kas, viņaprāt, bija viltots. Kur vispār bija problēma? Jā, man ļoti nepatīk hitlervokāli un kara invalīdu spazmas, bet Tu mierīgi vari klausīties, nesitīšu :D
NU bet prooootams, katrs var klausīties, ko grib un kas patīk, es tikai vēlos norādīt uz to, ka ne patikas paušana kā tāda nav ne ko daudz 'tīrāka' darbība par pašu ne patikas cēloni (čerņas avotu, pļek), un mēdz izraisīt ķēdes reakciju. Bet, ja man ne patīk, ka kādam kaut kas ne patīk, tas ne kādā ziņā ne aizvaino ne patikas objektu, bet gan manu viedokli par ne patikas paudēja gaumi. Priekšpēdējā rindkopa par Daini? :~(
:D gaume. liecies mierā. Tas, ka Tev patīkm Gloria Dos, par labu gaumi nudien neliecina.piedod. Jā, reti kuram kas tāds patīk, bet šajā gadījumā tas nav rādītājs. pļek.
ak nēēeēēeē''e''ee', apžēlojies,es vairs nekad nevarēšu komentēt Tavu blodziņu.. mana virtuālā uzdzīve būs izpostīta ;((((
a na more belij pesok
Galvenokārt eksistē patikas/nepatikas pasaule, kas nepakļaujas tukšiem prāta spriedelējumiem, un kam dziļi vienaldzīga preparējamās vielas mākslinieciskā vērtība. Jautājums- kā mana nepatika ietekmē Tevi vai kādu citu. Ja Tev sveša nepatika aizvaino Tavas patikas objektu, kaut kas ar šo saucamo patiku nav īsti kārtībā, varbūt tā ir ne tikai nestabila bet arī viltota pēc būtības. Nav arī runa par ikdienišķo bombardēšano/zombēšanu, runa ir tieši par cilvēka apzināto izvēli. Katram ir iespēja maksimāli izolēt sevi no nevajadzīgiem atkritumiem bet pārējos ievazātos atkritumus pārstrādāt ar savu filtrēšanas sistēmu, kas šajā pasaulē dzīvojot ir obligāta.
Tieši šodien aizdomājos par patikas/nepatikas daudzslāņaino būtību. Smieklīgas ir to savstarpējās cīņas. Patika, tāpat kā nepatika ir automātiska sajūta ne plānota reakcija un nepavisam nenorāda uz šo sajūtu izraisītājobjekta kvalitāti. Cilvēki mūziku klausās ļoti dažādi. Kāds jau izskanot pirmajām notīm izanalizē skaņdarba vērtību un savā prātā salīdzina tikko dzirdēto ar visu iepriekš dzirdēto. Cits klausīšanās procesā prātu piesaista tikai vēlāk. Es, protams, piederu 2.variantam. Īsāk sakot, man var iepatikties pilnīgs mēsls, ja vien es šajā mēslā spēju atrast kaut minimālu impulsu man vajadzīgo emociju izraisīšanai. Ir arī 3. variants- subkultūru atrakciju laukuma fanāti, kas klausīsies visu "interesanto" tikai tādēļ, lai nesajustos kā popkultūras pārstāvis(tikai nevajag teikt, ka tā nav un man rādās. Šis pieņēmums balstās uz dzīviem piemēriem un absurdām situācijām). Šis variants man šķiet visai uzjautrinošs, jo šiem cilvēkiem ir akūti svarīgi justies pārākiem par kaut kādu mistisko pelēko masu, kas mūzikai savā dzīvē varbūt tik lielu lomu nemaz nepiešķir un klausās visu, ko piedāvā radio un TV.
Muzikālās kaujas ir prasta emociju cīņa(ir vēl daudz tādi, kuri pozitīvās/puķainās/romantiskās uzskata par nicināmām uz savu depresīvo/oriģinālo/cinisko emociju fona). Atceros vienu cilv, kurš izjuta spēcīgas dusmas pret cilvēkiem, kuri spējīgi skatoties Garfīldu forum cinema krēslos ja ne noķert kaifu, tad vismaz uzjautrināties. Viņš viņus sauca par stulbajiem mietpilsoņiem. Pats šis cilvēks klausījās tikai true black metal, true industrial un vispār visu true darīja, dzīvoja ilūzijā, ka ir savādāks bet bija ļoti, ļoti nelaimīgs. Varētu padomāt, ka viņam nācās darbināt savu prātu intensīvāk tikai šo stulbenu dēļ, kas par spīti savam stulbumam spēja izjust prieku, kas, viņaprāt, bija viltots.
Kur vispār bija problēma? Jā, man ļoti nepatīk hitlervokāli un kara invalīdu spazmas, bet Tu mierīgi vari klausīties, nesitīšu :D
Re: a na more belij pesok
Priekšpēdējā rindkopa par Daini? :~(
Re: a na more belij pesok
pļek.
Re: a na more belij pesok
vai nav smieklīgi :D