pornogrāfija pie klavierēm jeb dīvainā ambivalence
tas ir apbrīnojami, kā mani var novest pie tik diametriāli pretējām izjūtām
man patīk klavieres, man ļoti patīk, ja virtuozi spēlē klavieres, mūzika ir bezgala svarīga manā dzīvē un klausīties to 'dzīvajā' ir baudījums, bet ibio, nu kas tam puikam ir par vainu, kāpēc viņš uzvedās kā draņķīga pornoaktrise, visi tie elsieni, pūtieni, viebieni, mājieni, tas mani padara traku
es nespēju uz viņu skatīties, es izpētu visas filharmonijas arkas, kamēr spranda sāk sāpēt no tik dīvaina galvas pagrieziena, bet tad pirkstu maģija liek man skatīties un nesaprast,kā iespējams ko tādu no rokām dabūt ārā un TAD viņš piebāž galvu pie rokām, novaikstās un man atkal nošķebina, nerrs tāds!!!
tā noteikti ir mana uztvere, bet man liekas,ka ar katru reizi viņš māžojas arvien vairāk.
man laikam vajadzēs kautkādus acu pilnienus,lai neredzu līdz skatuvei. es ar to nespēju cīnīties, es nespēju to redzēt savādāk kā uzspēlētu samākslotību and it kills me, es gribu to dzirdēt, bet nespēju redzēt...
man patīk klavieres, man ļoti patīk, ja virtuozi spēlē klavieres, mūzika ir bezgala svarīga manā dzīvē un klausīties to 'dzīvajā' ir baudījums, bet ibio, nu kas tam puikam ir par vainu, kāpēc viņš uzvedās kā draņķīga pornoaktrise, visi tie elsieni, pūtieni, viebieni, mājieni, tas mani padara traku
es nespēju uz viņu skatīties, es izpētu visas filharmonijas arkas, kamēr spranda sāk sāpēt no tik dīvaina galvas pagrieziena, bet tad pirkstu maģija liek man skatīties un nesaprast,kā iespējams ko tādu no rokām dabūt ārā un TAD viņš piebāž galvu pie rokām, novaikstās un man atkal nošķebina, nerrs tāds!!!
tā noteikti ir mana uztvere, bet man liekas,ka ar katru reizi viņš māžojas arvien vairāk.
man laikam vajadzēs kautkādus acu pilnienus,lai neredzu līdz skatuvei. es ar to nespēju cīnīties, es nespēju to redzēt savādāk kā uzspēlētu samākslotību and it kills me, es gribu to dzirdēt, bet nespēju redzēt...
mans minējums būtu, ka, pirmkārt, tā ir LV skola (?) vai arī tā tagad māca visus mūziķus (?),otrkārt, tas ir tāpēc, lai aŗi klausītājs pēdējās rindās zinātu, kas viņam tagad jājūt, dzirdot konkrēto skaņdarba skanējumu.
iespējams kļūdos gan par pirmo, gan otro, bet tāds iespaids ir radies