302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb ([info]mindbound) rakstīja,
OP minētajā metodikā nepareizs ir tas, ka šī metodika, kā izrādās, nedarbojas. Tieši tas arī ir viens no neiro- un kognitīvās zinātnes pienesumiem pedagoģijai, proti, empīriski pamatots lietošanā esošo metodiku izvērtējums.

Kā norādīju iepriekšējos komentāros, starp šobrīd izmantotajām metodikām ir arī tādas, kuras darbojas demonstrējami labi, ar uzsvaru uz "demonstrējami"; kā vēl vienu piemēru metodēm, kuras darbojas visa pedagoģiskā spektra platumā, var minēt self-summarising (tieši tas, pēc kā tas izklausās – mentālu konspektu par iemācīto veidošana un iemācītā materiāla izskaidrošana sev pašam), kas pozitīvi ietekmē gan atcerēšanos, gan izpratni.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
(komentārs tiks paslēpts, ja vien neesi šitā cibiņa draudziņš)
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?