17 March 2013 @ 06:16 pm
 
man shovakar atkal jaaraksta darbs, par stulbo kjiinieshu istabas argumentu.
bet man sirds ir gandriiz pavisam nomirusi.
es jau taa maz domaaju, bet pat to es vairs nevaru iztureet.
cik gan briinishkjiigi buut dziivniekam, bez apzinjas, tikai ar automaatiskaam reakcijaam.
cik gan lieliski buut kaut kam mirusham.
 
 
( Post a new comment )
[info]kirkegors on March 19th, 2013 - 07:29 pm
jā, Mona Līza būs dārga, jo viņas ir maz. pareizāk sakot, nav tādas otras, kas būtu tapusi tieši tādos apstākļos, laikmetā un kontekstā, tāpēc arī cena. protams, ja tev izdotos noklonēt Leonardo, radīt tieši tādus apstākļos, kādos mākslasdarbs radās, tad cena varbūt nedaudz izdotos nosist.

bet ir cita lieta. māksla ir mēģinājums attēlot dabu. dabas spogulis. kas notiek, kad spoguļattēls ieņem realitātes vietu?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
None of the Above[info]artis on March 19th, 2013 - 07:43 pm
māksla ir dārga, jo tu esi pieņēmis mītu, ka tikai oriģināls ir vērtīgs un var atklāt kaut ko būtisku par "apstākļiem, kādos mākslasdarbs radās, laikmetu un kontekstu". tās ir muļķības. tādas pašas funkcijas var pildīt augstvērtīga kopija. tu esi iekritis 'artificial scarcity' slazdā. patiesībā, internets un biti, kas ar gaismas palīdzību pārvietojas telpā, ir demokratizējis oriģināla un kopijas attiecības. tam nav nozīmes, ka lektors pa īstam atrodās Harvarda vai MIT universitātēs. tam nav nozīmes, vai tu lasi Britu enciklopēdijas oriģinālizdevumu, vai tiešsaistes versiju.
(Reply) (Parent) (Link)