Kulta figūra ([info]melora) rakstīja,
@ 2008-04-11 13:48:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:drūms

Palasot jebkādus augstskolu izplatītos materiālus par sevis piedāvāto, man zobus griezt liek tā vienveidīgā, absolūti neoriģinālā demagoģija. Frāzes vienmēr ir vienas un tās pašas - "sagatavojam speciālistus darba tirgum, mūsu absolventi ir spējīgi konkurēt darba tirgū, piedāvājam labāko iespēju konkurēt darba tirgū". Kā tāda apnikusi plate. Ejiet jūs ar saviem speciālistiem un darba tirgu, pamēģiniet izvilkt kaut ko jaunu no savas apputējušās reklāmas pūra lādes.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kaitnieks
2008-04-11 15:09 (saite)
Ko tad Tu gribēji - lai viņi rakstītu, ka mūsu krutajā komercskolā dod diplomu, par ko visiem pie kājas, toties uz lekcijām var nenākt, laukā nevienu nemet un mūsu studenti spēj nodzert zem galda pat fizmatus?
Vai varbūt vēl vienu debīlu reklāmseriālu Aerosmith Armageddon style?

Pajautā sev - kas tad _ir_ "the competitive advantage" jebkurai no izvēlētajām universitātēm. Ja sapratīsi to, tad arī sapratīsi, kur radusies ši tukšā gvelšana.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]melora
2008-04-11 16:36 (saite)
LU taču tos pašus tekstus maļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kaitnieks
2008-04-11 17:39 (saite)
Nu, un? Ar ko viņi īpaši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]melora
2008-04-11 18:20 (saite)
Es tiešām nezinu, kā ir tavā fakultātē, manējā mācību kvalitāte tomēr ir pat ļoti normāla. Katrā ziņā atsauksmes ir labākas nekā par citām skolām. Varētu domāt, ka visā tajā pozitīvo īpašību klāstā varētu taču atrast arī ko citu, ne tikai "speciālistu sagatavošanu darba tirgum", vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kaitnieks
2008-04-11 18:36 (saite)
Es noteikti, kā vienmēr, kaut ko esmu palaidis garām, tāpēc mēģināšu paskaidrot, kā es to redzu.
Es pieņemu, ka Tu runāji par kaut kādiem kopsavilkumiem reklāmas nolūkos. Tu piedāvā tur iekļaut faktus. Problēma ir tāda, ka cilvēki, kurus interesē fakti, nelasa reklāmas bukletus. Pozitīvās lietas par to pašu LU ir publicētas cik uziet - perki šeit http://www.lu.lv/piedava/index.html, mācību viela un pasniedzēji šeit http://luis.lanet.lv/luis/lek2008p1.html. Cilvēki, kuri paši domā, meklēs papildus informāciju, turklāt ne tikai no augstskolu pašu publicētajiem materiāliem, bet arī blakus materiāliem un citu pieredzes. Fakti ir liela apjoma informācija, kas, objektīvai izvēles izdarīšanai, nav sabāžami reklāmas bukletā.
Ja es būtu universitāte, es nemaz negribētu tādus studentus, kas saskrien uz reklāmu, gaidot jautrību un brīnumus, un pēc tam blisinās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]melora
2008-04-13 11:24 (saite)
Neko es nepiedāvāju. Tikai ņerkstu par mārketinga un personāla daļas ļaužu identiskajām sagatavēm. Ir tāda vietne tavsdarbs.lv, kur uzņēmumi atbild uz darbaļaužu uzdotajiem jautājumiem. Un tur nu lieliski var redzēt, ka cilvēki mācījušies vienā un tajā pašā universitātē pie vieniem un tiem pašiem pasniedzējiem no vienādiem materiāliem un pēc tam visu tikai atkārto un maļ līdz nemaņai. Tukša muldēšana, kas neatbild ne uz ko, tikai aizņem vietu un rada mānīgu iespaidu, ka "kaut kas ir darīts".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?