05 Novembris 2008 @ 23:02
traka diena  
no rīta nācās konstatēt, ka kompis atkal čakarējas (neslēdzas iekšā un izdod drausmīgu pīkstošu skaņu). Nomocījos kādu stundu, lai piespiestu to aparātu strādāt, izmisums jaucās ar mežonīgām dusmām, jo jāpabeidz degoš gara gabals. Tā nu visu dienu pūlējos to cepam augšā un, kad palūkojos pulkstenī secināju, ka līdz autobusam palikušas nieka 40 minūtes, kuru laikā jāpaspēj sagatavoties ieskaitei. to izdarīju pus stundā, rezultātā saģērbos un sakārtojos 10 min laikā un metos uz autobusu, lai nenokavētu vilcienu. un iedomājies - es to visu paspēju. ierados uz lekciju ar pus stundas nokavēšanos, operatīvi uzrakstīju ieskaiti un aizdevos traucēt darbu dekānei, jo tā bija vienīgā vieta, kur tik vēlā vakara stundā vēl varēja izprintēt. izklāstīju savu vajadzību, kamēr viņa centās runāt pa telefonu, piesēdos pie viņas datora, bet tad attapos, ka neesmu tā arī pa visu šo laiku dabūjusi savu paroli, tāpēc čukstēju dekānai, ka "tā un tā", tad viņa palaida klāt pie otra datora vēl arvien censdamās uzturēt kaut cik loģisku telefonsarunu. beidzot viss bija kārtībā un tiku pie vajadzīgā. pateicu lielumlielo paldies un apmierināta par dienas veikumu devos prom. cik patīkami tomēr, ka piespied sevi un darbus izdari beidzot laikā. murrrāju no labsajūtas - murrrr.
 
 
skan: soundarcade - white leech
 
 
( Post a new comment )
almighty_j[info]almighty_j on 6. Novembris 2008 - 12:22
Pīkstoša skaņa - dzelži pie vainas. Ja pīkst, značit ieslēdzas, bet kaut kas ar atmiņu/procesoru, u.c. Tās vainas pašas no sevis nepāriet. ;)
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
a g n e s e[info]melodija on 7. Novembris 2008 - 09:20
i know!
šis jau ir bijis iepriekš un kompītis pirms pus gada pabija garantijas remontā. tgd nevaru atļauties aizvest, jo pārāk vajadzīgs :( tāpēc ciešos un neslēdzu ārā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on 7. Novembris 2008 - 10:09
Labs garantijas remonts būs bijis.. (whistle)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
a g n e s e[info]melodija on 7. Novembris 2008 - 12:22
jā, jau toreiz pēc pirmās reizes nesu vēlreiz. tgd jau trešā. lūk, ko nozīmē servisnet lieliskais darbs :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on 7. Novembris 2008 - 17:10
Kantoris04
ŌŌŌŌŌ-JĀ!!!! =D Šitie čaļi. Kad viņus piemin, man smaids pa visu seju. Laikam nav neviena cilvēka, kam nebūtu bijušas problēmas, kaut ko labojot TAJĀ kantorī..
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
a g n e s e[info]melodija on 7. Novembris 2008 - 18:22
Re: Kantoris04
nemaz nezināju, ka viņiem tik laba slava. katrā ziņā, kad tgd nesīšu kompīti, viņi dabūs šo to dzirdēt. grrrrrr
diemžēl nezinu nevienu citu variantu, jo hp (cik man zināms) uz garantijas remontu labo tikai tur.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on 8. Novembris 2008 - 08:39
Re: Kantoris04
Man pat liekas, ka nevienu citu notebook'u remonta servisu es nezinu. Apkalpo praktiski visus ražotājus. Kādreiz skaitījās prestižs kantoris, bet paklīda baumas, ka spicie no turienes patinuši fraku un palikuši vien špicbuki. Iespējams, tāpēc tāds rezultāts.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)