amatieris ([info]amatieris) rakstīja,
Nē, bet bruģa reklamēšanā tā nav īsti standarta pieeja.
Redz, kad Makitas urbjmažīnas rkelāmē pusapģērbta daiļava kombinezonā, viss čiki - jo iebilst nozīmētu iebilst arī pret to, ka daiļava varētu caurumus sienā urbt.
Kad ražotājs paskatās uz sadarbības partneriem un saprot, ka foršu, smuki sabildētu kalendāru novērtēs (vairākas bildes patika arī manai draudzenei, piemēram) - un tādu arī uztaisa - atļaušos teikt, ka līmenis, lai arī nav augstā māksla, vietām ir galvas tiesu augstāks pat par vienu otru airbaltic kalendāru - tad vot, slikti...
Man stulbi liekas, ka klubos alkoholiskos dzērienus (un ne tikai klubos) reklamē garkājaini zaķi - vot tas kropļo realitāti un spēlē uz zemākajiem instinktiem. Šeit - pamanīsi reklāmu, pasaidīsi, un vēl ilgi atcerēsies, ka ir firma, kas saprot, ko nozīmē investēt piķi reklāmā. Un tādi uzņēmumi mani pārliecina. Uz bruģi pirmā asociācija tagad ir Brikers :)


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?