Imagine ([info]imagine) rakstīja,
ko šāda akcija reāli dod Tele 2 -īstermiņā un ilgtermiņā?
manuprāt vien to, ka žurnālisti jūtas apčakarēti (sekojoši neko labu par tele2 nerakstīs); sabiedrība jūtas apčakarēta, ka uzķērusies (sekojoši, dzirdot vārdu tele 2, nāks prātā meteorīta aplaušanās, kas savukārt rosina negatīvas emocijas par zīmolu kā tādu, proti, "zīmols, kas mani apčakarēja"), valsts iestādes jūtas apčakarētas.
ok, kā komunikācijas zinātnes cilvēks es saprotu Tele 2 uzvaras prieku par izdevušos akciju, un saprotu arī citu PR/mārketinga cilvēku atzīnīgos vārdus (es viņiem piekrītu, super labi izdevās!), bet vai tomēr te nebūtu jārunā arī par kaut kādām joku robežām un ētiku.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?