|
Trešdiena, 21. Mar 2007, 08:44 Parēķins
Pa Jelgavas šoseju man sanāk braukt kādus 25 km. Par cik tur ir 2 joslas katrā virzienā, tad no rītiem gadījās, ka mēdzu atvilkt, lai paspētu uz darbu. Bet tad es tā padomāju, ka derētu sarēķināt, cik tad liels ir guvums braucot ātrāk. Uz 90 vai 100 km/h es tur nekad nebraucu, un ne es vienīgais. Tie, kas brauc pa šo šoseju uz 90 tiek saukti par izlēcējiem. Minimālais interesējošais ātrums ir 110 km/h, kāds pamatā no rītiem arī ir plūsmas ātrums. Tātad: Braucot ar 110 km/h ātrumu 25 km var nobraukt aptuveni 14 minūtēs. Braucot uz 130 km/h to pašu ceļu var nobraukt aptuveni 12 minūtēs. Kas ir 2 minūtes? Pat piestāt un pačurāt pa to laiku nav iespējams!!! P.S. Aprēķinos nav iekļauti ātruma ierobežojumi 2 krustojumos un apdzīvota vieta - Jaunolaine. Trešdiena, 21. Mar 2007, 08:54 optimiste
2 minūtes + lielāks bendzīna patēriņš, lūk! Trešdiena, 21. Mar 2007, 08:57 maris
Benzīna patēriņš ir 0! :D Man tak dīzelis! :DDD Trešdiena, 21. Mar 2007, 08:55 insane
vo vo, var nesties kā nāve, bet ieguvums ir minimāls.. Trešdiena, 21. Mar 2007, 08:55 kangaroo
Pilsētā vēl trakāk. Vispār nav jēgas starp diviem krustojumiem pārvietoties ar 70 km/h, jo 90% gadījumu arī tie, kas brauc ar 50 km/h, pie nākamā krustojuma vienalga stāvēs blakus. Izņēmums ir tikai Čakene un Brīvībene, kur darbojas zaļā iela (sastrēgumu laikā- nav aktuāli). Tad gan braucot uz 50 km/h nekur netiksi, jo zaļā iela ir uzregulēta braukšanai uz 60- 63 km/h. Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:27 maris
Diemžēl kamēr tu brauksi uz 50, līdz nākamajam luksoforam tev priekšā būs pielīdušas 3 automašīnas no blakus joslas... Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:30 kangaroo
Ne vienmēr. Pēdējā laikā cilvēki ir sākuši saprast, ka bezjēgā nesties un spraukties pa tik blīvu satiksmi. Tauta sāk aprast ar domu, ka sastrēgumi nav akūta slimība, bet hroniska lielas pilsētas pazīme. Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:19 species
ar viena drauga tēvu pirms dažiem gadiem braucām uz skolu (no ikšķiles uz purvciemu). mazliet kavējāmies tāpēc braucām ātri. pa šoseju līdz 210km/h un pa rīgu 80-100km/h. Tad gan bija atšķirība, jo ierasto aptuveni 30 minūšu vietā aizbraucām pa 14 min :) bet kājas man gan toreiz pēc brauciena mazliet ļodzījās no pārdzīvojuma. :) Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:22 pry
Taa jau nu vinjsh ir, bet iestaasti skreejeejiem. Vinjiem tak liekas, ka baigi ieguust no taa, piemeeram dazhas minuutes un adrenaliinu :D Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:26 maris
Nu ir vēl viens aspekts, jo vairāk mašīnas aiz muguras, jo tuvāk pirmajam luksoforam tu esi iebraucot Rīgā. Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:37 pry
Veel jau salonaa iepluust svaigaaks gaiss, ko nav paspeejis sagandeet aizmuguree braucoshie :D Ceturtdiena, 22. Mar 2007, 11:51 dunduks
imo, shis ir galvenais faktors kaapeec braukt aatraak (braukt, nevis lidot). protams, var jau drusku aatraak taisiities no riita vai arii celties pusstundu agraak :-) Trešdiena, 21. Mar 2007, 09:38 agressor
man šodien rīga - jelgava - rīga. uz tās šosejas es braucu ar 120-140 ievērojot visas apdzīvotās vietas un zīmes 70 Trešdiena, 21. Mar 2007, 11:43 misame
es vienmēr smaidu par tiem gudriniekiem, kas mani apdzen (es jau palaižu ar') pie Krematorijas, riskējot ar frontālu sadursmi, jo aiz līkuma neeee-ko nevar redzēt ;-) ietaupījums - "divi korpusi" ;D Trešdiena, 21. Mar 2007, 14:06 sirdna
Mūsu mīļotā Tēvija ir par mazu, lai ietaupītu laiku, lidojot pa šoseju. Tas ir, ja braukt ātri, tad, plīz, ĀTRI - uz 200km/h un vairāk. Tad sanāks ietaupīt laiku. Bet uz 110 braukt pa šoseju, reāli novērtējot, tāda gunāriņa staipīšana un policaju barošana vien ir. |