|
Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:25 Nodoklis
Kā ziņo iAuto un citi māsu mēdiji, tad būs nodoklis liellitrāžas mašīnām sākot no tām, kuru motora tilpums pārsniegs 3 litrus. Trīcošām rokām velku tehnisko un skatos... Fū... Motora tilpums (cm3): 2926 Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:39 maris
Ēēē... Glupaja? hmm... A tev ko, arī 3.3l Vojādžeris? Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:40
nee, blja, man ir 4,6 l taunkaars Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:43 maris
Zajebis... :D Apsveicu! Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:47
pie tam muusu gjimenee taadi ir 2 gab: viens man, viens opiitim...taa kaa mees esam fucked up divkaartiigi... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:48 maris
Pa normālu cenu pārdot tagad arī bezceris... :( Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:49
par to arii ir runa. man shkjiet es shobriid esmu gatava atdot vinju arii par puscenu... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:51 maris
Nu jāparēķina, kas sanāk izdevīgāk... Tirgot auto par puscenu vai maksāt nodokli... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:56
arii degvielas pateerinjsh un ekspluataacijas izmaksas kaapj nje po dnjam a po chasam Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:05 maris
Nu ar to gan tev vajadzēja rēķināties :P Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:07
ajvdzeeja, vajadzeeja... daudz ko vajadzeeja. vajadzeeja nevis aiz miilestiibas, bet aiz apreekjina preceeties... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:09 maris
Loģiski! A tu ko, aprecējies aiz mīlestības, vai? :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:13
nu ja... un nu netieku valjaa :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:15 maris
Gan jau... Ar katru nākamo vīru iepraktizēsies ar vien vairāk un vairāk... :D (ptfu, ptfu, ptfu) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:16
muahahahahaaaa....nebuutu jau slikti... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:18 maris
Ai nezinu... Labāk jau tomēr viņus nemainīt... Un galu galā - pieradumam arī ir liels spēks! :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:20
nu tas ir viens, un otrs - tik daudz darba un materiaalu ieguldiits, lai iztaisiitu no vinja cilveeku (un saak pat pirmaas paziimes paraadiities) , ka gandriiz vai zheel atdot prom un saakt visu no nulles :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:24 maris
Vot, vot... Tiesa, tu paliec bez lielā piķa... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:25
nu pie "par cilveeku pataisiishanas" jau pieder arii pilna laika apmaaciiba "kaa taisiit naudu un dot vinju sievai", un iisais pamatkurss vieglaa bandiitismaa :P Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:27 maris
Ūja, ūja... Sākšu uzmanīties arī no savējās... Ka tik prātā nav kaut kas līdzīgs... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 15:56
labi jau labi, mees jau tikai dauzamies :) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 15:59 maris
Es jau arī to neuztveru īpaši nopietni :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 16:02
nee nu maz kas :D aizies veel maajaas un saaks sievu gruziit - juus baabas taadas un shitaadas, jums tikai kaaposts praataa :D ir redzeeti nenormaalie, kas cibu nopietni njem :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:52 mikii
pag, nesapratu uztraukuma pamatu - nodoklis taču ir par reģistrāciju nevis ikgadējs? Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:55 maris
Cik saprotu no apkārtrakstītā, nodoklis būs ikgadējs. Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:59 mikii
6.pants. Nodokļa maksāšana
(1) Nodokli maksā par:
1) pirmo reizi Latvijā reģistrējamu vieglo automobili vai motociklu;
2) reģistrējamu vieglo automobili vai motociklu saskaņā ar šā likuma 5.panta sestās daļas otro teikumu, astoto vai devīto daļu;
3) reģistrējamu vieglo automobili vai motociklu saskaņā ar šā likuma 7.pantu.
(nav gluži pēdējā versija, bet nu pamatam nevajadzētu mainīties) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:06 maris
Hmm... Tad dīvaini, par ko tad tāds šums? Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:08 mikii
par to, ka autobraucēji likumus nelasa. un arī žurnālisti ir pie vainas liekami - visur tika skandināts, ka nodoklis pieaugs, be bez paskaidrojuma "latvietim - parastajam", kas tas īsti ir par nodokli. gada maksājumu jau mums sauc par nodevu, vei ne tā? Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:10 maris
Oi... Es nesaucu... Viņi cykac paši atnāk... :( Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:56
es arii saprotu, ka ikgadeejs Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:04 mikii
ja nodoklis būtu ikgadējs, tad tam tiešām nebūtu nekāda sakara ar inflācijas apkarošanu. ja nodoklis ir par reģistrāciju, tad kļūs ievērojami dārgāk iegādāties auto virs 3000cc, kuri jau tāpat ir dārgāki un neekonomiskāki. principā mērķis ir vidējais cilvēciņš, kurš grib iegādāties maksimāli lielāko/ātrāko auto, bet šis nodoklis viņu mēģina novirzīt uz mazliet zemāku sektoru. man jau ar īsti nepatika tas, ka nodoklis bija arī 2000-2999cc, bet ja no 30000cc - tad liekas cilvēcīgi, jo līdz tam slieksnim ir gana plašs un jaudīgs autoparks, no kura izvēlēties.. Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:06
labi, bet vai tas attiecas uz pirmreizeejo regjistraaciju pie auto ieveshanas latvijaa, vai ja es veelos shobriid paardot, jaunajam iipashniekam pie regjistraacijas buus jaamaksaa lielais cipars? Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:08 maris
Manuprāt, tad būtu jāmaksā nodoklis pircējam pie auto pirkšanas... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:09
nu tad valsts mani ir uzmetusi un lai kalviitis tagad no manis to auto atpeerk :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:11 maris
Paga, paga... Tu mūsu garantu liec mierā! :DDD Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:11 mikii
no likuma - šķiet tikai par pirmreizēju reģistrāciju latvijā. tas gan vairāk izskatās pēc importa mazināšanas pasākuma, bet nu ir ar inflāciju ar tam saistība ;) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:12 maris
Manuprāt būtu muļķīgi likt šādu nodokli tikai pie ievešanas... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:22 mikii
kāpēc? ķēdīte jau ir šāda: cilvēks grib auto, nopērk to latvijā, iepriekšējais īpašnieks arī grib auto, bet jauni jau tāpat tiek ievesti, bet kvalitatīvus un nenojātus lietotos arī ir jāieved, imports uz augšu. pēc tam, kad jaunais auto ir palietots, to atkal ir jāpārdod, līdz ar to izvēle ir kādam no iekšzemes pirkt šo dārgāko jaudīgo auto, bet pirmais īpašnieks atkal var pirkt vēl dārgāku. kur rodas inflācija - no cilvēku tieksmes dzīvot uz maksātspējas robežas, paņemt tik labu auto cik tik ar nagiem var pievilkt, jo būs taču labāk nākamgad, bet nākamgad ir jau citas izmaksas utt, līdz ar to tiek meklēts labāk apmaksāts darbs. jo vairāk nodarbinātie ceļo no vienas darba vietas uz otru, jo ātrāk ceļas algas. tas jau būtu labi, ja viņi arī ko vairāk darītu, nekā tikai mēģinātu nosegt savus sagrābtos kredītus. nodokļa mērķis ir radīt lēcienu starp relatīvi lētākajim vidusklases auto un dārgākajiem gan cenas, gan uzturēšanas izmaksu ziņā ziņā lielajiem auto. manuprāt galvenais mērķis ir lietoto auto tirdzniecība, lai latvietis - praktiskais, necenstos par pēdējiem grašiem tikt pie lietota lielā merša vai bembja, bet gan izvēlētos ko saprātīgāku.. Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:25 maris
Kas var būt saprātīgāks par huļiganku? :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:29 mikii
nu ja ;) tikai neapvainojies, bet kad priekšlikumu pasludināja, man tas pat likās saprātīgs, jo līdz 2000cc arī ir daudz labu ikdienā normāli lietojamu auto. vienīgā škrobe par dīzeļiem, jo tiem gan prasītos drusk lielāks tilpums. ja nodoklis būs no 3000cc - nu bet lūdzu ;)
Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:30 maris
Nu ja, man jau ar kā reiz tīselis... Kad bija 2.5 litrinieks, likās par maz, tagad ar 3l ir tā kā ir, gadās, kad gribas vēl vairāk... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:32 mikii
ja būs labi ar naudām, tad man jau ar noskatīts audi avants ar 3.0 dīzeli - ikdienas braukāšanais vajadzētu pietikt =)) lai gan visticamāk nāksies ņemt kādu 1.9 vai 2.0 dīzeli, atkarībā, cik jaunu.. labāk jau Q Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:34 maris
Avants diezgan rullējoša tačka, vienīgais viņiem tā pat, kā ar BMW, mēdz jūgties elektronika, un tad ir pa dārgo.. :( Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:38 mikii
bet tas jau visiem, kam kaut kāda elektronika ir. jaunākiem (<5 gadi) gan nevajadžetu īpašām problēmām rasties, manuprāt. es jau par tagadējo uztraucos - bik tur vadi ir, bet nu 10 gadi ir nopietns vecums.. jāuzliek būs kāds ziedojums auto dievam ;)))) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:40 maris
Agha, kanniņu eļļas... :D Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:48 red
lidz 2000 nav labu normali lietojamu auto ;) ir tikai parvietosanas lidzekli. bet no otras puses, ka jau te mineju - ja cilveks var atlauties pirkt lielu motoru, lai atlaujas ari maksat nodokli. mani vienreizejs registracijas nodoklis neattures nopirkt normalu auto. Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:51 mikii
nu tad jau viss kārtībā - ja vari atļauties, tad pēr ;) starp citu - kas pēc tavām domām ir normāl auto? kādu piemēru? Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:56 red
tads, ka glupais un man (man ir aizdomas, ka mums tie auto ir motoru zinja identiski) ;) nu labi, pec butibas: performance - atrs, stabils, dross, perfekti vadams, velams pakaljas piedzinja ;) comfort - kluss, plass, erts, user-friendly usability - praktisks, tb liels, var daudz ko sastuket, utt. lidz ar ko 530d touring bembis kvalificejas ;) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 13:59 maris
Yep :) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 15:38 mikii
nja, ja situācija tiešām būs laba, tad varbūt arī uz šādu varēs paskatīties, jo auto jau labs. neesmu bembists, bet vācu tehnisko sniegumu nevar nenovērtēt. moš tieši būs jāņem bmw, lai mainītu tautas attieksmi pret tiem ;) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 15:42 maris
Vai... Tautas attieksme nemainīsies... Lai cik laipns es vienmēr nebūtu (palaižu, pasaku paldies, utt.) tāpat pārāk bieži visādi mudacēni savāra kādus sūdus zem Salu tiltiem, utt... Līdz ar to - bezceris... Pirmdiena, 12. Mar 2007, 15:48 mikii
nav bezceris. tikai tas prasa ilgu laiku. jo vairāk "normālu" braucēju būs ar bmw, jo ātrāk situācija mainīsies. bet jebkurā gadījumā tas ir vēl kādu 10 - 15 gadu jautājums ;)
Pirmdiena, 12. Mar 2007, 15:59 maris
Starp citu, BMW pārsvarā palaiž citus BMW. Pirmdiena, 12. Mar 2007, 16:01 mikii
haizivju pieklājība ;> Pirmdiena, 12. Mar 2007, 16:15 red
nu es ari nebiju bembists (lai ko tas ari nozimetu). bet pirms diviem menesiem iegadajos so auto, kas pagaidam nav licis vilties. saku saprast kapec cilveki izgaz naudu par labiem auto - braukt ir kaifs, 3.0 dizelis ed zem 10l videji, izskatas labi ;) Pirmdiena, 12. Mar 2007, 12:41
un tam, ka glupaja, tam nav nekaada sakara ar tevi |