Trešdiena, 7. Mar 2007, 09:10
Kārbas

Vakar pie [info]laukurozes sanāca padiskutēt par automātiskajām un manuālajām kārbām. Padalīšos par to kāpēc man patīk manuālās kārbas, nevis automāti.
Automātiskajās kārbās man nepatīk:
* Kārbas reakcijas ātrums. Tas kaut kur aizkavējas no 1 līdz pat 2 sekundēm;
* Nepatīk, ka robi pārslēdzas ne tad un ne tajos robos, kuros vēlos;
* Nepatīk, ka automātus nevar ievilkt, kā arī neiesaka ar automātiem vilkt citus;
* Automātiskajām kārbām biežāk jāmaina eļļa;
* Mašīnas ar automātiskajām kārbām nevar sabremzēt ar motoru;
* Automātisko kārbu remonts ir dārgāks par manuālo kārbu remontu;
* Motori ar automātiskajām kārbām rij vairāk degvielu.

Trešdiena, 7. Mar 2007, 09:52
[info]red

*reakcijas ātrums - nu varam pasportot ;) man 3.0 dīzelis ar automātu sporta režīmā cēļ tā, ka prieks. to vienu sekundi aiztures es esmu ar mieru pieciest, jo grieze un zirgi to atceļ brīnišķīgi atpakaļ.
*robi pārslēdzas - jāatzīst līdz šim neesmu jutis nekādas problēmas, paātrināties varu pēc vēlēšanas, nobremzēt arī. kāds tur robs tai brīdī operē godīgi sakot nejūtu.
*ievilkšana - tpfu tpfu tpfu, ceru, ka mani nevienam ievilkt nenāksies, un vispār neredzu tādu nepieciešamību - pirmkārt jārūpējas par to, lai savs auto ir tehniskā kārtībā, otrkārt, var taču "piepīpēt".
*eļļas maiņa - man kā reiz cilvēki teica, ka bumeram ražotājs saka, ka kārbā eļļa vispā nav jāmaina. servisos gan var dzirdēt ko citu.
*bremzēšana ar motoru - pieņemu, ka ar tiptronic var, neesmu gan vēl mēginājis, jo nesaprotu kāpēc man vajadzētu štepselēt, ja ir automāts ;)
*dārdzība - nevar nepiekrist.

ko es ar to visu gribēju pateikt? ka nesaprotu "principiālu" nostāju "pret automātiem". manuprāt ir tā - svaigs auto, pietiekami liels motors + tiptronic ir ideāla kombinācija, lai komfortabli un dinamiski pārvietotos. dabīgi, ka opelim ar 1.4l motoru es automātu neizvēlētos, bet tad jāsāk ar to, ka es vispā nekad neko ar 1.4l motoru no laba prāta neizvēlētos, kur nu vēl opeli ;)

Trešdiena, 7. Mar 2007, 10:12
[info]maris

Izklausās, ka tu brauc ar tādu pašu auto kā es :)

Ar triptroniku esmu mēģinājis bremzēt, taču tomēr tas nav tas. Kad man bija vecais/manuālais BMW tad pirms asiem pagriezieniem metu mašīnu šķērsām izmantojot bremzēšanu ar motoru (rocene sux). Savukārt automāts, neskatoties uz visādu elektronisku pribambasu atslēgšanai, negrib lāgā griezties.

Par ievilkšanu runājot - pagājušajā nedēļā bija gadījums, kad kārba hvz kādu iemeslu dēļ iestāstīja kompim, ka ir ielikts draivā, lai gan bija parkingā, līdz ar to starteris pat nemēģināja kaut ko griezt, pat ievilcējs nenostrādāja. Nācās treilēt.

Savukārt eļļa manuprāt ir jāmaina. Vēlams ik pēc 50k. Tie man savācas diezgan ātri. Ražotājs var stāstīt ko grib, fiziku tik un tā neapmānīsi.

Trešdiena, 7. Mar 2007, 11:12
[info]red

auto varētu būt līdzīgs, jā, E39 530d, 2002, automāts, tourings.
priekš kam auto jāmet šķērsām? ;) nu labi labi, gan jau nāks vasara, pašam arī gribēsies vairāk paālēties, a ziemā es pagaidām vienkārši ķeru kaifu par to, ka, atslēdzot DSC, pietiek ar vieglu kājas kustību, lai slidinātos, kad gribās.
vot kārbas gļuki - šito es laikam vēl pieredzēšu (drīzāk cerams ka nē, protams). un par eļļas maiņu būs jāparunā ar permalat puikām. vispār powerā man arī džeki uz šito jautājumu ja nemaldos teica, ka tas intervāls ir 100k+, bet man nav ne jausmas kāds man ir nobraukums reālais un vai kāds tur kādreiz ir jau kaut ko mainījis.