*reakcijas ātrums - nu varam pasportot ;) man 3.0 dīzelis ar automātu sporta režīmā cēļ tā, ka prieks. to vienu sekundi aiztures es esmu ar mieru pieciest, jo grieze un zirgi to atceļ brīnišķīgi atpakaļ.
*robi pārslēdzas - jāatzīst līdz šim neesmu jutis nekādas problēmas, paātrināties varu pēc vēlēšanas, nobremzēt arī. kāds tur robs tai brīdī operē godīgi sakot nejūtu.
*ievilkšana - tpfu tpfu tpfu, ceru, ka mani nevienam ievilkt nenāksies, un vispār neredzu tādu nepieciešamību - pirmkārt jārūpējas par to, lai savs auto ir tehniskā kārtībā, otrkārt, var taču "piepīpēt".
*eļļas maiņa - man kā reiz cilvēki teica, ka bumeram ražotājs saka, ka kārbā eļļa vispā nav jāmaina. servisos gan var dzirdēt ko citu.
*bremzēšana ar motoru - pieņemu, ka ar tiptronic var, neesmu gan vēl mēginājis, jo nesaprotu kāpēc man vajadzētu štepselēt, ja ir automāts ;)
*dārdzība - nevar nepiekrist.
ko es ar to visu gribēju pateikt? ka nesaprotu "principiālu" nostāju "pret automātiem". manuprāt ir tā - svaigs auto, pietiekami liels motors + tiptronic ir ideāla kombinācija, lai komfortabli un dinamiski pārvietotos. dabīgi, ka opelim ar 1.4l motoru es automātu neizvēlētos, bet tad jāsāk ar to, ka es vispā nekad neko ar 1.4l motoru no laba prāta neizvēlētos, kur nu vēl opeli ;)