May 2014   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

I got the first one

Posted on 2012.03.23 at 23:52
Fīlings:: calm
Tags: , , , ,
Šodien par brīnumu un man par prieku, neviens man nesējās klāt un nemēģināja pastāstīt, cik man vakar bija %. :D Paldies Dievam. Mani nemoka pat ziņkāre par tiem.

Aa, vienīgi viens piespērās par procentiem, bet tie bija šodienas.
A šodien gāja labi, mierīgi, raiti un bez īpašām problēmām.

Vakar tiešām nebija kaut kāda Mēness fāze napareizā? :D

Toties šodien aģents nāca pie manis un jautri uzrunāja...
"apsveicu Jūs ar pirmo negatīvo feedback".
/Yeah, I got it! :D/

Es, protams, atcerējos, par ko visticamāk ir šis feedback (ir iestovots-nav ieskanēts), kaut tur ir uzrakstīts tik vien kā ratiņu Nr un itema barkods (iekšējāis sistēmas, ko uz preces neredz), pēc kā uzreiz nepateiksi, kas tas ir. Taču, par cik, tas bija vienīgais keiss, kur kas tāds varēja būt, tad zinu, par ko ir runa.
Patiesībā tā nav tīri mana vaina, jo problem-solveris (pie kura eju, ja kaut kas nav ritkīgi - lai atrisinātu) iedeva nepareizu info. Ja butu iedevis pareizu, es kļūdu izlabotu un viss būtu ok. Bet nekā... Es to arī izstāstīju aģentam, kurš man pasniedza feedback (atgriezeniskā saite - atsauksme) uz parakstīšanu. Viņš, protams, lavierē utt.
Nu tas laikam nevienu neinteresē. Viņiem galvenais ir izrakstīt feedback. Iespējams, to es arī nevaru pierādīt, kā problem-solveris man iedeva nepareizu info. Vabrūt kādam noskauda, ka man nebija neviena feedback. :D labi, labi, šitā uzreiz domāt nevajag.

Aģents tik mierina - tipa, tak man tikai viens...
es: nu nekas, es gribēju palitk bez neviena.
Aģents: tā nemēdz būt, visiem ir.

Neko darīt, neiešu laiku tērēt uz šo.

Izrādās, no jauniņajiem biju vienīgā, kam nebija feedback. 1 šo pirmdien vienas dienas liakā dabuja 2, otrs pagājušajā nedēļā. trešajam nezinu, cik - 1 vai 2.


Kolēģis šodien izteica domu, ka esmu no Ungārijas. Kādas vēl versijas? :)

Ja mēģinu atreferēt visas tautības un personālijas, ar kurām ir mēģināts mani salīdzināt...
itāliete
spāniete
indiete
čigāniete
balerīna no kādas reklāmas (nu jau vecas) :D
turciete
Baiba Kranāte (ar Baibu satusējām pērnajā GaraVasara festiņā)
Šēra
ungāriete

bāc, neatceros... bija vēl...

Pamazām iepazīstu Amazon sortimentu - vāks!!! ko tik tur netirgo... no kabataslakatiņiem līdz kosmētikai, hantelām, zāģiem, kramiņiem tūrismā, elektropreces nesākšu te uzskaitīt. Da jebkas.

Comments:


Veiksmīgs sprakšķis [info]sursurs at 2012-03-24 06:33 (Link)
A nepasaka, no kā tas feedbaks?
Un, ja kko nesanāk salabot, vai tad tur nav kāds, kam pateikt / pajautāt "what to do now"?

cik Tev tur ilgi vēl jāiztur? Un cik viņiem galu galā vajag ts cilvēkus? Vai viņi atstās labākos no jauniņajiem vai arī kāda ciparu latiņa, zem/virs kuras (nu tur %, feedbaki utt) lidos alukā visi?

Vispār kkādabaigi sresaina vide sanāk, ja nemitīgi jādomā par kkādiem procentiem... :/
magnesia
Veiksmīgs sprakšķis [info]magnesia at 2012-03-25 04:35 (Link)
Tā ir, par to jau no sākuma rakstīju, ka te dzenā un arī biju dzirdējusi tādas atsauksmes no citiem.
Tas mazliet, manuprāt, ir arī saistīts ar viņu iedomību, jo viņi uzskata (un arī daži darbinieki), ka tas ir ideāls darbs, visi rindā stāv, lai tiktu tur strādāt.

Citādi attieksme ir ļoti laba. Kaut gan es neuzskatu, ka tā ir ideāla dabra vieta, bet tīri laba.

Pasaka jau, par ko ir feedback - tīri pats kļūdas veids (stowed, not skanned - ielikts plauktā, bet nenoskanēts) un barkods un ratiņu Nr, kuri neko neizsaka, kamēr neiedod tos problem-solverim.
Netiek pateikts, kas tā bija par preci.

Ja kaut ko nevar pats izlabot, tad ir jāsauc problem solveris (pie viņa jāvēršas jebkurā gadījumā - arī, lai vnk uzzinātu, kas ir ne tā, kā vajag un kurš to kļūdu vispār ir izveicis), viņš airzipinās lēnā garā ar kompi uz turieni un izlabo. Tas prasa laiku un izlabot kļūdu arī var tikai tad, ja tavā rīcībā ir pareiza informācija, uz kuras balstīties.

Ir kļūdas, kuras esmu iemanījusies atklāt pti un izlabot, nevēršoties pie kāda. Bet tikai dažas tā var.

Nav ne jausmas, cik jāiztur. Aģents, kuram kolēģis uzdeva šo jautājumu - kas būs, ja nesasniegs vajadzīgos %, nespēja atbildēt.

Kolēģis arī saka - dēļ % viņam ir stress, kura rezultātā pielaiž kļūdas.
Principā gaisotne ir tāda jauniņo starpā - ja nesasniegsim 100% aiznākamajā nedēļā, tad lidosim ārā. :D Es domāju, ka tik burtiski un traki tas varbūt nebūs, bet ej nu sazin.

Teicu jau - stabilitātes nav... valda neziņa. Šodien uzzināju, ka vēl uzņem klāt jauniņos... Nezinu, kurā nodaļā tie būs iekšā...
Veiksmīgs sprakšķis [info]santech at 2012-03-24 11:22 (Link)
Gan jau, ka noskauda. Bet man prieks, ka tev tā izdodas.
magnesia
Veiksmīgs sprakšķis [info]magnesia at 2012-03-25 04:17 (Link)
Cik nu izdodas, iet kā pa kalniem ar tiem %, bet paldies anyway :)
Previous Entry  Next Entry