May 2014   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Posted by [info]magnesia on 2012.03.25 at 04:35
Tā ir, par to jau no sākuma rakstīju, ka te dzenā un arī biju dzirdējusi tādas atsauksmes no citiem.
Tas mazliet, manuprāt, ir arī saistīts ar viņu iedomību, jo viņi uzskata (un arī daži darbinieki), ka tas ir ideāls darbs, visi rindā stāv, lai tiktu tur strādāt.

Citādi attieksme ir ļoti laba. Kaut gan es neuzskatu, ka tā ir ideāla dabra vieta, bet tīri laba.

Pasaka jau, par ko ir feedback - tīri pats kļūdas veids (stowed, not skanned - ielikts plauktā, bet nenoskanēts) un barkods un ratiņu Nr, kuri neko neizsaka, kamēr neiedod tos problem-solverim.
Netiek pateikts, kas tā bija par preci.

Ja kaut ko nevar pats izlabot, tad ir jāsauc problem solveris (pie viņa jāvēršas jebkurā gadījumā - arī, lai vnk uzzinātu, kas ir ne tā, kā vajag un kurš to kļūdu vispār ir izveicis), viņš airzipinās lēnā garā ar kompi uz turieni un izlabo. Tas prasa laiku un izlabot kļūdu arī var tikai tad, ja tavā rīcībā ir pareiza informācija, uz kuras balstīties.

Ir kļūdas, kuras esmu iemanījusies atklāt pti un izlabot, nevēršoties pie kāda. Bet tikai dažas tā var.

Nav ne jausmas, cik jāiztur. Aģents, kuram kolēģis uzdeva šo jautājumu - kas būs, ja nesasniegs vajadzīgos %, nespēja atbildēt.

Kolēģis arī saka - dēļ % viņam ir stress, kura rezultātā pielaiž kļūdas.
Principā gaisotne ir tāda jauniņo starpā - ja nesasniegsim 100% aiznākamajā nedēļā, tad lidosim ārā. :D Es domāju, ka tik burtiski un traki tas varbūt nebūs, bet ej nu sazin.

Teicu jau - stabilitātes nav... valda neziņa. Šodien uzzināju, ka vēl uzņem klāt jauniņos... Nezinu, kurā nodaļā tie būs iekšā...

Reply to this comment:

From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.