|
Septembris 9., 2009
10:48 Besī ārā, ja man klients izslīd no nagiem! Sava stulbuma dēļ!! Nu un, ka nebij ko izdot no kases, makā bija tak!!! Palūdza jau atlikt to kāroto komplektu, nāks ar izmainītu naudu tipa. Bet man tā tikai naiva cerība tagad, aarrgh!!!! Dusmas uz Ašņu. Kas tā par pārdevēju!!!
|
Comments:
Tu riikojies pareizi, viss ir kaartiibaa! Nekad nenjem naudu no sava maka prieksh klienta, ja buus vid paarbaude, var sanaakt baigie suudi. Darba laikaa nauda ar ko tu straadaa ir tikai taa, kas kasee. Cilveeciigais faktors ir viena lieta, viss skaidrs, bet VID paarbaudes ir reaala lieta nevis tikai bubulis un vinjiem cilveeciibas faktors neinteresees kaa arguments. seriously!
Tur bij tā, ka ne manā, bet firmas naudas makā atsevišķā nodaļā bij tie 100 ls sīkāki, ko es būtu varējusi uzreiz vienkārši izmainīt kā pastaroņņijs un no klienta vienkārši paņemtu tikai tik, cik vaig, lai varu normāli izdot. Un to sapratu tikai, kad klients no veikala izgāja. Laba mācība, tomēr beigas labas, jo klients vienalga atnāca atpakaļ, jau ar sīkāku naudu
Principaa jau veikala iipaszniekam/menedzerim buutu jaasaap galvai par to, lai buutu ar ko straadaat. Man konkreeti besii, ja man liek mekleet kaut kaadas kapeikas. Es tulkoju apmaaciibas materiaalus vienai glaunai bodei un tur ar bija ljoti uzsveerts, ka menedzerim no riita jaapaarbauda vai visaam kasiereem ir pietiekami skaidras naudas, lai neradiitu situaacijas, ka klients notinaas, jo nav ko izdot.
Ašņ, beidz vienreiz sevi noniecināt un neticēt saviem spēkiem! Es zinu, ka esi ļoti laba pārdevēja un nekas Tev neliedz būt vēl labākai, bet, lūdzu, nenoniecini sevi visu laiku un tici saviem spēkiem! Un aizmirsti to Briesmīgo Kases Aparāta Bubuli, jo tāds vispār nepastāv! Tas ir tāpat, kā Tu iemācījies ar mobilo telefonu vai mp3 rīkoties, tikai pa citu jomu! Un ar laiku visas tās lietiņas veiksies ātri un viegli, jo jauna darbiņa mācīšanās process nevienam nenotiek dienas laikā, saul! Tici sev un viss izdosies! :) |
|
|
Sviesta Ciba |