Hunter ([info]leo) rakstīja,
@ 2003-04-13 18:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kāda jēga dzīvot?!
Kāda jēga vispār dzīvot?
Šodien man bija saruna ar maniem draugiem par nākotni...
Kā to nokārtot un ko darīt, lai esi laimīgs...Izrādās, ka viedokļi par to, kas ir laimīgs ir artšķirīgi, ļoti atšķirīgi...
Man laimīgs nozīmē: ģimene, labas darbs (labas alga), mīlestība ģimenē...Es gribu ģimeni, jo uzskatu, ka tas ir visas dzīves mērķis ir uzaudzināt bērniņu un palaist viņu pasaulītē īstajā brīdī (kad viņš pats izšķirsies TUR iet)...lai to izdarīt vajag naudu...jo bez naudas nav nekā.Bet galvenais, ka es gribu bērnu, ģimeni...Man NEKAD īstās ģimenes nav bijis...vai tas ir tik slikti, ka gribu savam bērnam sniegt VISU to, ko nav saņēmis es pats?!Es savā dzīvē esmu izmeiģinājis visu, izņemot narkotikas(un negribu)...man vairs nav ne pēc kā jauna jātiecas!Es tikai gribu laimīgu ģimeni pēc tam, kad dabūšu labu darbu...
Un mani NEVIENS neatbalsta...pat MANA MEITENE, ar ko es arī biju cerējis pēc kadiem 5 gadiem dibināt to ģimeni īsti nezina, ko grib...viņas saka, ka nekad nav bijusi pret ģimeni, tomēr šodien viņa bija kopā ar citu cilvēku PRET mani...teši tā, PRET MANI...un tas otrs cilvēks vispār negrib ģimeni!Viņa saka: lai tik man ir labi! Bet kas būs pēc 20.gadiem, kad tu nebūsi VISPĀR vairs pieprasīta ka sieviete?!Tu katru dienu nāksi mājās, un zināsi, ka tur tevi gaida TIKAI kaķis...kurš arī tevi apēdīs, kad nomirsi nevienam NEVAJADZĪGA un vientuļa...tas ir tavs dzīves mērķis?!Kas tas ir par dzīvi?!
Un man vienalga, ka bērns pēc 20 gadiem man uzliks LIELO...man būs tā sajūta, ka esmu izaudzinājis cilvēku...un esmu pārliecināts, ka spēšu viņam dot visu to, kas man nebija...un viņš man neliks to LIELO, bet mīlēs mani par to, ka es mīlu viņu...Tā ir dzīve, tas ir laime...es zinu...
Un man tiešām žēl tos cilvēkus, kas domā savādāk...arī savu meiteni...


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gismo
2003-04-13 19:40 (saite)
Dīvaini, ka atrodas cilvēki, kuri Tev nepiekrīt

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]leo
2003-04-14 11:35 (saite)
Man arī tas liekas dīvaini...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Mīļais Leo...
[info]galadriela
2003-04-14 10:04 (saite)
Izlasot Tavu kārtējo pārdomu, neviļus ienācā prātā dziesmiņa:
When I was young
I never needed anyone
And making love was just for fun
Those days are gone
Livin' alone
I think of all the friends I've known
But when I dial the telephone
Nobody's home...

Tu prasi par dzīves mērķi...
Man bija iespēja izveidot ģimeni, man ir labs darbs, es varētu atļauties bērnu, bet... es to nevēlos. Cilvēki ir tik dažādi. Tu saki, ka esi nobaudījis dzīvē visu, nē es varu apgalvot, ka Tu neesi nobaudījis to pēc kā dzīvē, tiecos es. Tu zini no kā man visvairāk bail? Ka tad, kad būšu veca, es sapratīšu, ka savu dzīves sapni tā ar neesmu piepildījusi. ka es nebūšu kļuvusi nekas vairāk par vienkāršu mietpilsoni. Tu vēlies ģimeni, es vēlos būt populāra, savu fanu klubu gribu, un man nevienā brīdī negribas bērnu. patiesībā pat man liekas, ka es tad sev kaut ko atraušu, es nevarēšu vairs lutināt sevi, man būs viss jāvelta bērnam, bet es to negribu, es vēl gribu staigāt pa naktīm apkārt, iepazīties ar cilvēkiem, uzklausīt frāzi, kas manām ausīm saldākā par medu: Tu fantastiski dziedi!
Katram savas prioritātes. ko gan man darīt..
Taisnība jau Tev ir... pienāks vecums, un palikšu viena, bet, pat ja man būtu tā ģimene un izaudzinātais bērns, diez vai es justos diži laimīgāka, jo nebūtu sekojusi savam sapnim. Kā jau teicu, lielākās bailes, ka vecumā nāksies saprast,ka tā arī neko dzīvē neesmu sasniegusi...

Men grow cold as girls grow old
And we all lose our charms in the end
But square cut or pear shaped
These rocks don't lose their shape
Diamonds are a girl's best friend



ā un vēl! Veixmīgu jauno darba nedēļu!!! (īso!!!!)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: Mīļais Leo...
[info]leo
2003-04-14 11:42 (saite)
"But when I dial the telephone
Nobody's home... "
Man tas liekas svārīgāk, nekā viss pārējais...
Es ESMU izmiģinājis visu to, ko es gribētu izmeiģināt.Tiešām tā ir.Es pat slidot iemācijos(cik nu varēju :-))
Bet es tak saprotu, ka nauda nosaka to, vai bērns ir vai viņa nav. Tur jau man arī bija doma (žēl ka neviens to neuztvēra), ka bērns man būs tikai un tikai tad, kad es būšu pārliecināts uz to laiku, ka spēšu viņam dot to, kas man nav bijis...un ne tikai materiālos labumus...iet runa arī par ģimenes sajūtu...
Es negrasos dibināt īstu ģimeni un savu bērnu mocīt...kā domā [info]mazaa_pukite, viņa nesaprot, jeb nevēlas mani saprast...kā arī mana meitene [info]peliite...viņas neko nesaprot, bet tikai "šauj" man pretī visādus citātus no filozofijas grāmatas...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Mīļais Leo...
[info]galadriela
2003-04-14 11:56 (saite)
Njā, es sapratu. Doma bija tāda, ka ja mums abiem būtu vienādi nodroshinaats finansiālais stāvoklis (labi nodroshinaats), tad Tu izvēlētos izveidot ģimeni un gādāt par pēcnācējiem, savukārt es iztērētos, lai man sakomponētu dziesmas un savu naudiņu atstātu ierakstu studijā...

Es ar māku slidot... pat tīri labi :)) mīļaikais ziemas sporta veids.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Mīļais Leo...
[info]leo
2003-04-14 12:00 (saite)
Tieši tā :-)
Man prieks, ka mani kāds saprot...
Zēl, ka VINA to nesaprot...
Nu ko es varu piebilst...lai tava naudiņa, kas tiks ieguldīta tavā singlā vai albumā (nav svarīgi) tev atnes peļņu un slavu...laimi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Mīļais Leo...
[info]galadriela
2003-04-14 12:12 (saite)
Jā jā visu to un vēl mīlestību... :))
Kad mācījies medskolā, es stāstīju savai kursa audzinātājai (viņa kā reizi bija sieviešu aprūpes pasniedzēja, nu vecmāte) ka man galīgi neinteresē bērni, ka es tos negribu, un neesmu jau vairs tik jauna, ka mani šī problēma sāk uztraukt. Viņa teica, ka vienkārši es vēl neesmu gatava pēcnācējiem, un gan jau pienākšot īstais brīdi.

Arī Tavai draudzenei pienāks īstais brīdis... visām sievietēm tāds pienāk. Citai agrāk, citai vēlāk..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

!!!!!!!!!!
[info]mazaa_pukite
2003-04-14 10:05 (saite)
Katrs izvēlas pats kā nodzīvot savu dzīvi,sorry, bet es nevaru būt droša, ka man 20 gadus būs ļoti labs darbs un es varēšu nodrošināt savam bērnām visu ieskaitot augstskolu...es negribu, la pēc gadiem mans bērns manī raugās ar pārmetošu skatienu tikai tāpēc, ka viņš nevar tālāk mācīties, jo es to nevaru atļauties..tādas sāpes es esmu redzējusi un dzirdējusi tos vārdus cik ļoti par to bērni nicina savus vecākus..tad jau labāk dzīvot ar vienai vai ar kādu kopā, bet bez bērniem, jo bērni tā ir lieta, kur jāiegulda pārāk liels kapitāls, kas pēc gadiem var neatmaksāties..un ja nevari but 100% drošs ka pēc gadiem tev bankā būs tāda summiņa tad jau labāk mīlēt un lutināt savus krustbērnus, tie neprasa tik lielas investīcījas....bet katram ir savs viedoklis un katrs taču var darīt kā vēlas...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: !!!!!!!!!!
[info]leo
2003-04-14 10:10 (saite)
Kā jau tu teici, katrs dara to, ko grib un uzskata par pareizu. Tikai viena lieta - bērns NAV lieta...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: !!!!!!!!!!
[info]leo
2003-04-14 11:45 (saite)
Un vēl - kas tu esi?
Tu esi un būsi uzņēmējs - risks ir tava dzīve. Klauss to māca.
Dzīve to māca!!!
Tu to nemācies...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chamura
2003-04-14 10:44 (saite)
Ehh!Tā jau ir,cik cilvēku, tik viedokļu....!Āpāts, kā es gribētu teikt un apzināties, ka man ir pietiekoši daudz naudas, lai nodrošinātu vienas mazas dzīvībiņas existenci...!!!!Es to vēlos, mans puisis arī, bet tas viss atduras pret finansēm.Es ļoti labi, zinu, ka gan mani, gan viņa vecāki no ādas izlīstu, lai palīdzētu tam sīkulim nodrošināt visu, bet es vairāk nespēju ņemt no viņiem, jo viņi jau mani ir izvilkuši...!
Ai, cik tas ir sarežģīti!!!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]leo
2003-04-14 11:48 (saite)
Man prieks, ka tu domā par to "mazo eksistenci" :-)
Un es lieliski saprotu, ka finanses spēlē izšķirošu lomu...tur man arī bija tas domu grauds...
Ceru, ka jums drīz būs naudiņa un jauks un mīļš bērniņš, kurš izaugs uz mīlestības un uzticības pamata un kļūst par slaveno sportistu vai dziedātāju :-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chamura
2003-04-14 12:24 (saite)
Skatoties uz mums abiem, tas mazais radībs viennozīmīgi būs sportiskuma (pie tā tiek pieskaitītas arī dejas) un kustīguma iemiesojums...:)

(Atbildēt uz šo)


[info]skeleton
2003-04-14 14:09 (saite)
Nu nestāsti, ka tu visu esi izmēģinājis, Tu noteikti neesi lidojis viens pats ar lodeni, lecis ar izpletni, braucis ar F1 un tā tālāk.

Jā, pa to ģimeni tev taisnība, gribās redzēt kādu, kurš izaug, gribas redzēt tā 1 soļus, vārdus... Kāds viņš izaugs, bet var sanākt arī vilšanās... Padomā, vai neesi pa jaunu un tam gatavs...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]leo
2003-04-14 14:12 (saite)
To ko gribeeju-izmeiginaaju.
Neiet runa jau par šodienu - lasi uzmaniigaak

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]skeleton
2003-04-14 17:02 (saite)
Turpmāk centīšos...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]peliite
2003-04-16 19:00 (saite)
jā, naudai ir milzīga nozīme, bet es negribētu, lai mans vīrs caurām dienām būtu darbā un vakarā atnestu naudas žūksni. es gribētu, lai man ir kāds ar ko parunāt un ar ko pavadīt laiku, kādu kas mani mīlētu un nevis nāktu vēlu mājās pārguris un nespēs neko pateikt un vēl joprojām domās par darbu...
arī es gribētu ģimeni pēc tam kad būšu pabeigusi augstskolu un atradusi darbu. jā, naudai ir liela nozīme bērna audzināšanā, bet ļoti svarīga ir arī attieksme pret bērnu. es negribētu lai ir tāpat kā bij ar mani: maniem vecākiem nekad nebij laika priekš manis- viņi vienmēr bij aizņemti un nekad nebij laika lai parunātu... un tas ir drausmīgi...
tu teici tai sarunā ka būtu gatavs strādāt kaut līdz 10 vakarā...bet pa kuru laiku ta tu būtu kopā ar bērnu????kad tu pārnāktu mājās, viņš jau gulētu...un jūs tiktos tikai no rītiem...
es gribu lai mans bērns būtu laimīgs, un, manuprāt, tas nav atkarīgs tikai un vienīgi no naudas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]leo
2003-04-16 19:08 (saite)
Kad es teicu, ka nākšu obligāti katru dienu 10!?
Tu biji pārāk aizņēmta ar to, lai atrastu ko man "iemest" ar [info]mazaa_pukite un nemaz nesaklausīji, ka es teicu:"Bērns man ir vissvarīgākais...un es darīšu VISU, lai tik viņš būtu laimīgs...VISU..."...Vajadzēja klausīties, nevis mētāties ar pretrunīgajiem asumiem...lai tik atbalstīt draudzeni...
Un es teicu, ka nevis nauda audzina bērnu, bet gan mīlestība un sapratne (sk.postā)...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]peliite
2003-04-16 19:45 (saite)
es nemētājos ar pretrunīgiem asumiem...un tu tiešām teici ka būtu gatavs strādāt līdz vēlai naktij, lai būtu nauda...(mazaa_pukite to nesen vēl apstiprināja, ka tieši tā tu teici...)
un klausījos es ļoti uzmanīgi...es varbūt neesu no lielajiem runātājiem, bet klausos es ļoti labi...
un tam ka bērnu audzina mīlestība & sapratne, es pilnīgi piekrītu, jo tieši to man nav nācies īpaši daudz izbaudīt-it sevišķi sapratni... diemžēl...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]leo
2003-04-16 19:48 (saite)
Pati sev tagad "pretruno"...asumu mētātāja...
Un ko es biju teicis par bērna audzināšanu...
Pat sevi biju piemērā pievedis...tu to nedzirdēji...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?