Saspēra velns to zaļo krūzi - [entries|archive|friends|userinfo]
Hlorēts ūdens

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Aug. 11th, 2012|04:24 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vīrišķības esence


Jā, iespējams, meitēnu šobrīd neietin lēdijas šarma patina (lai gan tā meitene man mazliet atgādina vienu citu šobrīd augsti cienītu un kā minimums valsts mērogā respektētu cibiņu agrā jaunībā - ar to es nekādi nevēlos noniecināt šobrīd augsti cienīto cibiņu, es tikai vēlos norādīt, ka pokemonmeitenei ir tāds pats potenciāls pēc gadiņiem desmit tapt pielūgtai no visu veco lūzeru un jūzeru puses), taču es nevaru aptvert, kā vispār vīrietis tā var publiski atspārdīt vispār jebkuru sievieti - pat kaut vai Avotielas prostitūtu -, un neviens neko. Vai tiešām, tiešām man ar humora izjūtu ir tik švaki? Vai esmu palaidusi garām, ka tagad vīri komunikācijas ar un par sievietēm mākslu apgūst pie Žirinovska un Rogozina? Cilvēks taču nerunā tikai savā vārdā - tak citē citu cigāru kluba džentelmeņu ekspertīzi arīdzan.

Es nezinu, varbūt dāmām vajadzētu sākt cibā apķidāt cienījamo cibas džigitu ficukus - līdz centimetram, un, protams, ar vergu tirgus cienīgiem vērtējumiem. Doma uzdzen šermuļus, bet jūs to būtu godam pelnījuši.
linkregister

Comments:
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 12:21 pm
(Link)
Ou! :(((((
Šis ir riktīgi pretīgi, jā.
Un, ja tiešām to akceptē arī tā daļa Cibas vīriešu, kuri likušies domājoši, tad šeit tiešām ir viena liela sūdu bedre.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:40 pm
(Link)
mani tikai interesē, kāpēc pašas to nevarat tam frīkam pateikt, tā vietā savos stūrīšos nikni šņukstat
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 12:45 pm
(Link)
Mani mazāk šokē, ka ir viens debils frīks, vairāk - "slēgtā klubiņa" apspriežu tematika.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:47 pm
(Link)
nav tur bijis tādu diskusiju, ja kāds idiots kaut ko izspļauj, tas nenozīmē, ka tas kļūst par "apspriežu tematiku"
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:50 pm
(Link)
"Cilvēks taču nerunā tikai savā vārdā - tak citē citu cigāru kluba džentelmeņu ekspertīzi arīdzan."
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:51 pm
(Link)
tas no kurienes?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:55 pm
(Link)
Linku paskaties pirmajā postā. Tas ir nevis uz visu ļembastu, bet uz konkrētā urlas postu, kur viņš piesauc citu vīru_lietu ekspertu vērtējumu.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 12:55 pm

citēju:

(Link)
"... tur pat vīru_lietu zinātāji teica, ka max C izmērs un min 110 apkārtmērs zem pupiem. "
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:56 pm

Re: citēju:

(Link)
man šobrīd te sēž divi attiecīgās komūnas lietotāji, kuri saka, ka nekā tamlīdzīga tur nav bijis. Un man nav pamata neticēt.
Bet nu jūs arī, uz troļļa vulgaris uzrauties.
Meitenes žēl gan. Nekas, izaugs.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 03:10 pm

Re: citēju:

(Link)
Man toties ir pamats šaubīties. Iespējams, ne par konkrētajiem 2 cibiņiem.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:48 pm
(Link)
Jā, urlu par cilvēku nepataisīsi - tur viss ir skaidrs un jautājumu nav, jautājumi ir par pārējiem it kā tak neurlām.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:46 pm
(Link)
Tādēļ, ka kaut ko postēt vecā 100+++postu jūrā, kuru tāpat neviens vairs neskatīsies, nav jēgas. Turklāt mans domas izvērsums ir par garu, lai to liktu kā atbildi tur, kur īstenībā tikai prasās viens trekns vārds.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:48 pm
(Link)
lielākā daļa cibas jūzeru taču saņem komentārus uz meilu, bet, ja jau zarna par tievu, lai konkrēti sejā kko pateiktu, nu tad neko
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:49 pm
(Link)
dūša kā trusim, kā tad. pats šurp atpirdīs - redzēsi, un vēl manus pupus noliks.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:50 pm
(Link)
neesmu pārliecināta
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:August 11th, 2012 - 08:33 pm
(Link)
izskatās, ka tiešām dūša kā trusim, tb nomīza un izdzēsa. bet es esmu gatava saderēt uz kaut ko, ka zinu, kurš cibiņš [sākās ar b, beidzās ar cipariem?] tas bija.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:58 pm
(Link)
liela daļa cibiņu meilā komentārus neskatās (arī es), savukārt līst svešos žurčos (tos, kas nav manā friendlistē) ar savu dziesmugrāmatu es nemēdzu. nezinu, no kurienes tev radies iespaids, ka man kādreiz būtu bijis bail (lol!) izteikt savu viedokli.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 01:03 pm
(Link)
es tikai spriežu pēc tā, ka stūrīšos bubināt, bet attiecīgajam personāžam pateikt, kas viņš ir, neviena negrib :)
From:[info]fanija
Date:August 11th, 2012 - 12:41 pm
(Link)
ja atceros pareizi, attiecīgais niks gan vispār ir vienas labi zināmas cibiņAS alter ego.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:44 pm
(Link)
ja tu par neizrunājamo jūzerneimu, tad viņš ir nevis kādas cibiņas alter ego, bet gan dzīvesbiedrs, kuram, cik nu vakar manīju, joprojām ir savs personīgais ķermenis un arī smadzenes ai gess
From:[info]fanija
Date:August 11th, 2012 - 12:50 pm
(Link)
pat ja tā, tad tik un tā paliek atklāts jautājums, kurš tieši ar to raksta, jo no tiem laikiem, kad vēl dažkārt sekoju līdzi dažām tēmām, man atmiņā ir palicis vismaz viens gadījums, kad ļautiņš sarunu aktīvi uzturēja no abiem nikiem. visādi savādāk - ņemties ap šo notikumu ir identiski tam, lai uztvertu personīgi delfu komentārus :)
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 12:51 pm
(Link)
"ņemties ap šo notikumu ir identiski tam, lai uztvertu personīgi delfu komentārus" beidzot kāds precīzi noformulēja manas sajūtas ap šo visu.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:59 pm
(Link)
Ciba tomēr nav Delfi.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 01:01 pm
(Link)
Tur jau tā lieta - vismaz bija gribējies tā domāt.
From:[info]fanija
Date:August 11th, 2012 - 01:35 pm
(Link)
люди, они и в Африке люди, un te nu mans šai ziņā ierobežotais prāts nekā nespēj saprast, kādā veidā ielogošanās cibā maina ar delfu komentāru mentalitāti apveltītu cilvēku. kaut kādi nerakstītie iekšējās kārtības noteikumi? nu tad, piemēram, man daudz vairāk uz nerviem krīt šeit izplatītā prakse vispār kaut ko riņķī apkārt rakstīt tā vietā, lai pateiktu klātienē vai vismaz tikpat tieši kādā citā veidā.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 01:43 pm
(Link)
Fanij, ko tu man iesaki darīt? Brukt iekšā cilvēka, kurš nav manā friendlistē, žurcī un kraut viņam ar savu bībeli pa galvu? Man riebjas, ka pie manis šādā vīzē iebrien kaut kādi troļļi nez no kurienes, un es pati tā nemēdzu rīkoties. Viņam pašam ir bezjēdzīgi kaut ko teikt, savukārt esmu cieši droša, ka kaut vai saimniekpapus Unpijs manu šeit pausto viedokli un smalko mājienu ar mīklas rulli saredzēs šeit drīzāk nekā novēlotā pīkstienā starp 150 citiem pīkstieniem oriģinālajā "diskusijā".
From:[info]fanija
Date:August 11th, 2012 - 01:51 pm
(Link)
šajā gadījumā nedarīt neko. ir tāds cilvēku tips, kurš tikai slimīgi gaida, lai kāds iesaistītos sarunā, lai tad uz ikvienu loģikas/cilvēcības pilnu iebildi atbildētu ar ķengām, demagoģiju utt. - tādēļ arī tas salīdzinājums ar delfu komentāriem. es praktiski to diskusiju nelasīju, tādas lietas nelasu jau sen, bet ja reiz, kā var saprast, tur ir meitene, kuru kāds izsmēja viņas ievietotās bildes dēļ, tad šī viņai ir lieliska iespēja iemācīties dzīves patiesību - ja negribi nosmērēties, nebrien iekšā netīrumos.
From:[info]buka
Date:August 11th, 2012 - 06:36 pm

sorr es gan ielīdu

(Link)
Aim sor, bet tas ir tieši tas, ko tu izdarīji - lidi iekšā un teici savu viedokli. par tēmu, kuru nez kpc uztvēri pārāk dziļi un personīgi.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 06:45 pm

Re: sorr es gan ielīdu

(Link)
Kur es ielīdu? Pati savā žurcī ielīdu? :D
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 12:47 pm
(Link)
nav, nav. ir Vīrietis ar Lielo Burtu.
From:[info]buka
Date:August 11th, 2012 - 06:40 pm
(Link)
Ir arī alter, tik abi džeki un pats cibiņš arī ir džeks, bet ko gan nozīmē hromosomu dzimums, ja mainīt ģenitālijas un arī pupus var atkarībā no gdalaika, modes u.c. faktoriem.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 07:03 pm
(Link)
Protams, un tas otrais trans-cibiņš, kurš izliekas par sievieti, vēl turklāt ir delikātā stāvoklī - ak, mūsdienu medicīna un tās neierobežotās iespējas :D
From:[info]karuna
Date:August 11th, 2012 - 03:03 pm
(Link)
Ārzemnieki par latviešiem stāsta, ka viņu humora izjūta ir tik smalka, ka to bieži nevar pamanīt.

Visa šī kasīšanās būtu varējusi izpalikt, ja uz jautājumu, vai tas ir normāli, būtu atbildēts veidā, kā to dara prasmīgi tulki, kad viņiem starptautiskā konferencē jātulko joki, kurus pārējiem nav lemts saprast – tas ir, viņi vienkārši pasaka: "Tas bija joks, un tagad ir jāsmejas", ko viesi arī draudzīgi izdara. ;)
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 03:10 pm
(Link)
Nojaušu, ka uz linka neuzklikšķināji, tāpēc īpaši Tev iekopēšu šeit apspriežamo tekstu: "bildēm, kur tev uz muguras ir pupi un priekšā tauku slānis pa visu vēderu, ir max 2 gadi, tur pat vīru_lietu zinātāji teica, ka max C izmērs un min 110 apkārtmērs zem pupiem. kā arī tevis liktās bildes internetā ar "jaunākiem datiem" ir tik pat briesmīgas."
From:[info]karuna
Date:August 11th, 2012 - 03:26 pm
(Link)
Nepazīstu kisswithafist, bet galīgi nešķiet, ka tas ir domāts personīgi.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 03:44 pm
(Link)
Interesanti, kā vēl tas varētu būt domāts.
From:[info]karuna
Date:August 11th, 2012 - 03:55 pm
(Link)
Varbūt tikai kā joks?

Nu vēlreiz, tikai tāpēc, ka man vai tev tas nešķiet smieklīgi, nenozīmē, ka tas tā nebija domāts. Tāpēc es runāju par kultūras atšķirībām. Vēl jo vairāk, ja lennay vairs Latvijā nedzīvo, tad neizbēgami arī humora uztvere vairs nav tā, kas bija agrāk.

Tie paši, kas viņai pārmeta humora izjūtas trūkumu, kļūtu dikti pikti, ja lomas būtu mainījušās un viņa pateiktu kaut ko ļoti smieklīgu, bet ko pārējie nespētu uztver. Ir jau pieredzēts.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 04:19 pm
(Link)
Ļoti interesants skatījums. Tu esi pirmais/-ā, kas konkrētā indivīda izteikumos saskata joku. Tak uzklikšķini linkam uz palasi tur visu "sarunu" (bišķi virs manis iekopētā citāta) - nav gara, daudz laika neaizņems.

Kas attiecas uz manas humora izjūtas izmaiņām emigrācijas rezultātā - arī ļoti interesants spriedums. Tev taisnība, ka reizēm ir gadījies, ka manus jokus neuztver un par tiem apvainojas. Tiesa, ne par kripatu biežāk kā pirms emigrācijas, tā ka emigrāciju te tiešām nav ko pīt iekšā, ja vien nav mērķis patrollēt ar vai nu mūžveco "ai, tai jau klimakss" vai jaunmodīgo "ai, tā jau ārzemēs" :)
From:[info]karuna
Date:August 11th, 2012 - 04:27 pm
(Link)
Es tajā nesaskatu joku. Es pieņemu, ka tas bija domāts tikai un vienīgi kā joks. Nav nekā tāda, kas liecinātu, ka tā nav.

Varbūt es pārāk daudz no tevis sagaidu, jo vairums cilvēku nespēj nodalīt tēloto no izjustā.
[User Picture]
From:[info]komentators
Date:August 11th, 2012 - 03:52 pm
(Link)
tagad gan es tev piekrītu (par to, ka tas teksts bija nepiedodams), bet nevajag pēc viena eksemplāra izdarīt secinājumus uz visiem pārējiem.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 04:09 pm
(Link)
Grūti neizdarīt secinājumus, ja lopcilvēks skaidri un gaiši DAUDZSKAITLĪ norāda, ka būtībā tas ir vairāku vīru_lietu dalībnieku vērtējums, no kā mums atliek secināt, ka attiecīgā komūna vai attiecīgās komūnas ietvaros VAIRĀKI vīrieši publiski, atvainojos, nodirš konkrētu sieviešu krūtis. Tāpat grūti neizdarīt secinājumus, ja varam vērot kā rītakoks stingru "viens par visiem, visi par vienu" vīriešu solidaritāti pat par šo konkrēto piemēru, nemaz nerunājot par klukstētāju uzjautrinošo trollēšanu (c) jz indulgence pie jz zirkas.
[User Picture]
From:[info]komentators
Date:August 11th, 2012 - 04:46 pm
(Link)
Nu bet kāpēc tu uzreiz pieņem, ka viņš runā taisnību? Es tagad teikšu, ka visi viiru_lietas komuunas dalībnieki ir forši un nekas tāds netiek apspriests, kam tu tagad ticēsi?

Nu a indulgences teksts jau vairāk piedien pie tās pašas "rādiet pupus" tēmas. Tev tas nešķiet smieklīgi, tu sabozies un viņi tikai smīn tālāk.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 05:01 pm
(Link)
Visas akcijas mērķis jau, manuprāt, tieši bija likt meitenēm domāt, ka tas tieši tiek apspriests (citāts no Unpija oriģinālā puksta: "Tā kā vakar kopienā viiru_lietas nevarējām nonākt pie kopsaucēja"), un tad vēl viens sivēns konkrēti atsaucas uz vīru_lietu ekspertU vērtējumu - kā lai netic, ņemot vērā, ka mēs taču pašas to pārbaudīt nevaram :) Bet ja nu reiz prātīgi puikas apgalvo, ka cibiņu pupi tomēr vīru_lietās apņirgti netiek, tad lai nu tā būtu, tikai nevajag mūs vainot klukstēšanā, ja cita informācijas avota bez jz neizlasāmaisjūzerneims apgalvotā un pašu Vīru provokācijas mūsu rīcībā nav.
[User Picture]
From:[info]komentators
Date:August 11th, 2012 - 05:08 pm
(Link)
nē, ar apņirgšanu tikai neizlasāmais jūzerneims nodarbojas un arī tikai komeetas gadījumā, kura laikam viņam uz nerviem bija baigi uzkritusi ar savu izrādīšanos. Tas gan neattaisno viņa teikto.

Tāpat es arī nedomāju, ka tā komūna ir apspriešanas vērta no meiteņu puses, bet līdzīgas domas man ir par ~60% no visiem tematiem cibā.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 05:10 pm
(Link)
Tev nāk komentāri uz e-pastu?
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 05:14 pm
(Link)
It kā nāk, bet es parasti neskatos caur epastu. Paskatīšos.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 05:35 pm
(Link)
psc.
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 05:45 pm
(Link)
Diemžēl.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 06:08 pm
(Link)
Kas tad vēl?l
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 06:20 pm
(Link)
Piedod, bet tā bija informācija, kurā es drīkstēju dalīties tikai ar Lennay.
From:[info]nulle
Date:August 12th, 2012 - 12:37 pm
(Link)
nesaki.
From:[info]buka
Date:August 11th, 2012 - 06:50 pm
(Link)
vīru_lietu zinātāji teica, ka max C izmērs un min 110 apkārtmērs zem pupiem.
Šī vieta uzskatāma par citātu, un tam var būt dažādi iemesli un veidi un ne visiem jābūt apkaunojošiem un zemiskiem, kā tas ir ticis interpretēts.
Savukārt rakstītais pirms tam uzskatāms par paša autora vārdiem un nenozīmē, ka attiecās uz pārējiem, vēlāk pieminētajiem.
From:[info]eermaniitis
Date:August 11th, 2012 - 07:28 pm
(Link)
tā - šobrīd bez katliņiem un aubēm - pliki kā pirtī latgalē un pie aizvērtām durvīm

par ko ir bazars? kurš kādā veidā un kādā izteiksmē tev uzdzen šermuļus

pats pārstāvot krānīpašnieku pusi var apzvērēt, ka džentlmeņi arī pie aizvērtām durvīm paliek džentlmeņi neskatoties vai katliņš galvā un krāns apsegts!
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 07:33 pm
(Link)
Mīļo Ērman, nu jau par vēlu zvērēt. Redzēju visu kā ir/bij.

Džeinas gan žēl.
From:[info]eermaniitis
Date:August 11th, 2012 - 07:38 pm
(Link)
tad tu esi redzējusi vairāk par mani - kas vainas džeinai?
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 07:47 pm
(Link)
Par ko, interesanti zinat? Pastasti ari man , lai ta bedigi paliek.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 07:49 pm
(Link)
Gaidu Krī atļauju.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 08:01 pm
(Link)
lūk, šis gan ir nesmuki - publiski apklačot un paust par kaut ko nožēlu, bet pašam nožēlojamajam gan par to ne vārdiņa neteikt. Ja jau tik slepeni, tad nebūtu vismaz atklāti cilājušas, bet gan savā informētajā pulciņā.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 08:10 pm
(Link)
Piekrītu. Un piedod par to, bet tiešām nevaru bez Krī atļaujas.
Pateikšu tikai tik, ka vai nu tu melo, vai tev melo. Sieviešu solidaritātes vārdā sliecos uz otro variantu, tāpēc es tavā vietā pietaupītos ar sēdēšanu augstajā zirgā augstu jo augstu virs klukstēm visa šī ļembasta sakarā.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 08:19 pm
(Link)
jā, to, ka visspēcīgāk zem jostasvietas sievietei spēj iesist tikai kāda cita sieviete, es zināju jau sen; slikts paradums pateikt a un nespēt pateikt b.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 08:43 pm
(Link)
Skaidrs, ka zināji - no zemjostasvietas sišanas pieredzes. Piedod, Džeina, bet tava augstprātīgā klukstu un konkrēti manis nolikšana neizraisa manī pateicības jūtas - teiksim tā. Kāds A, kāds B. Tu augstāk apgalvo, ka tev blakus esot divi attiecīgās komūnas dalībnieki, kas dievojas, ka nekādas tādas sarunas komūnā nav bijis, un neizrunājamais jūzerneims vīru_lietu kolektīvo ekspertīzi acīmredzot ir pats sev no vienas vietas izvilcis, taču tā nav taisnība. Taču, ja tu izvēlies ticēt tiem, kuriem tev, kā tu saki, nav pamata neticēt, tad vismaz nokāp nost no tā augstā zirga un pārstāj spļaut virsū no augstceltnes jumta uz stulbajām, humora izjūtas apdalītajām klukstēm jeb kā tu saki - sieviete sievietēm. Nevienu brīdi, mīļā Džeina, neesmu vēlējusies tevi aizvainot, ļoti ceru, ka arī tu nevēlies aizvainot citas sievietes pat tad, ja viedokļi kādā jautājumā atšķiras.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 08:51 pm
(Link)
ja tu tajā, ko iepriekš rakstīju, saskatīji "augstprātīgu klukstu un konkrēti manis nolikšanu", tad tev ir kādas problēmas, nudien. Un ja tu cerēji, ka ar kaut kādiem mājieniem spēsi sabojāt manu visnotaļ komfortablo dzīvi (džīz, kāpēc lai tu vispār ko tādu gribētu?), varu apbēdināt, tas nenotiks. Jo, ja kāds bez pierādījumiem man mēģina iestāstīt, ka mans dzīvesbiedrs man melo un patiesībā man jābūt zemākai par zemi, es tikai paplašinu viedokli par šo apgalvotāju. Jo nav jau pirmā reize. Līdzīgi ir centušies arī b_d iestāstīt, ka es kko viņam fleitēju un nestāstu. Uz mums tas nestrādā.
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 08:57 pm
(Link)
Nē, man nav mērķa sabojāt tavu komfortu vai laulību vai vēl nezko. Vai tiešām man tas īpaši jānorāda? Iespējams, tavs vīrs nemelo tev tāpēc, ka riebīgs cūka, bet gan tāpēc, ka viņu saista kopienas noteikumi par kopienā apspriestā neizpaušanu - tikai minējums. Fakts ir tāds, ka neizrunājamais jūzerneims vīru_lietu kolektīvo konkrētas meitenes pupu, maigi izsakoties, ekspertīzes - nemaigi izsakoties preparēšanu pa centimetriem un pretīgu apņirgšanu (kā nu kurš) - nav vis izvilcis no sava dibengala.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 09:04 pm
(Link)
Tātad tu gribi teikt, ka mans vīrs ir kolektīvi piesmējis kādas meitenes pupus un man mēģina iestāstīt, ka neko par to nezin? Piedod, neticēšu, kamēr savām acīm neredzēšu. Es viņu tomēr pazīstu. Tāpat kā daļu attiecīgās komūnas lietotāju.
Un vēlreiz, es tiešām nesaprotu, kāpēc no manis rakstītā tu izlobīji augstprātību. Tas bija tikai un vienīgi mans viedoklis, kas nemainīsies kaut kādas imaginārās sieviešu solidaritātes dēļ, kas patiesībā ir tikai iluzora, jo, ja tāda pastāvētu, tu nemētātos ar miglainiem apgalvojumiem :)
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 09:10 pm
(Link)
Tu apgalvoji, ka "divi komūnas dalībnieki" tev apgalvojuši, ka tādas sarunas tajā komūnā nav bijis, kas nav taisnība. Viss. Es necenšos nevienu nedz apmelot, nedz izjaukt kāda laulību - tie jau ir tavi piedzejojumi.
From:[info]dzeina
Date:August 12th, 2012 - 12:38 pm
(Link)
biju domājusi vairs pie šī topika neatgriezties, taču tā kā buks ir pamanījies izstāstīt detaļās visu "preparēšanu pa centimetriem un pretīgu apņirgšanu" http://klab.lv/users/up/560993.html?thread=2718561#t2718561
un es tiešām tur nesaskatu ne preparēšanu, ne apņirgšanu, laikam ar mani kaut kas tiešām nav kārtībā, ja jau jūs ar Krī tur to redzat.
From:[info]unpy
Date:August 11th, 2012 - 09:01 pm
(Link)
Kā esmu novērojis, līdz kam šādam agrāk vai vēlāk nonāk visi cīnītāji par augstu morāli un tikumu :D
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 09:03 pm
(Link)
Oftopic: paldies, ka izdzēsi rupjos komentārus.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 09:06 pm
(Link)
hello, hello, kāds no manis morālais un tikumiskais cīnītājs??? Cienītais, lai arī agrāk man nebija šaubu, ka Jums mana identitāte ir gana skaidra, nupat es sāku tam vairs tomēr neticēt :D
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 09:14 pm
(Link)
Viņš noteikti netēmē uz tevi - par to vari būt droša. Tu esi labā, ar humora izjūtu apveltītā, es, kā izrādās, stulba klukste bez humora izjūtas un vēl piedevām laulību jaucēja.

[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 08:48 pm
(Link)
Mieru, tikai mieru.
Īsumā- ir visai nepārprotami skaidrs, ka meitenes bilžu apzviegšanā piedalījās vairāki kopienas cibiņi. Visi, kuri apgalvo, ka tas ir bijis tikai viens, nav gluži godīgi.
Tas arī viss.
From:[info]dzeina
Date:August 11th, 2012 - 08:48 pm
(Link)
par ko ir stāsts vispār?
[User Picture]
From:[info]krii
Date:August 11th, 2012 - 08:56 pm
(Link)
Es tagad pateicu apmēram to pašu, ko pirmīt Lennay privāti - dzēstajā komentārā.
Jūsu abu kašķī nevēlos iejaukties, goda vārds.:)
From:[info]eermaniitis
Date:August 11th, 2012 - 08:08 pm
(Link)
ok, offtop

"tā meitene man mazliet atgādina vienu citu šobrīd augsti cienītu un kā minimums valsts mērogā respektētu cibiņu agrā jaunībā"

par ko ir šis - es visas cibiņas nepazīstu, bet iepazīt kāpēc nē ;)
[User Picture]
From:[info]lennay
Date:August 11th, 2012 - 08:15 pm
(Link)
Tam jau nu galīgi šīs diskusijas sakarā (un vispār jebkādā sakarā) nav nozīmes :) . Es to sacīju tāpēc, ka apņirgtā meitene laikam nav sevišķi cienīta un tāpēc laikam kādam var šķist, ka apņirgt (vismaz pagaidām) mazāk cienītas meitenes pupus ir vairāk okei nekā apņirgt vairāk cienītas meitenes pupus. Bet no otras puses, cieņas jēdziens vispār kā tāds Cibā sācis izgaist.
From:[info]eermaniitis
Date:August 11th, 2012 - 08:18 pm
(Link)
hei - es taču teicu ka offtop

es nezinu nevienu sabiedrībā labi zināmu populāru etc nevaru nocitēt cibaļu

par kuru ir runa? ja jau tu atsaucies uz vispārzināmiem faktiem, tad taču tam nevajadzētu būt nospēpumam nevienam izņemot mani, kas tiešām fišku necērt

ok par korporācijām es ar visu nezinu bet tā kā maisījies tajā katlē esmu, tad šo to nojaušu vai varu atminēt - bet šitā mīkla man ne pa zobiem, tāpēc prasīju