krishjaanis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:26 am: omniscientia (zināšanas - vara (griba)), viltusdievi, bezsejainā dieva apoteoze
Viens trekns arguments, kāpēc vērts izdzēsties no interneta, būt uzmanīgākam un atturīgākam pret digitālo, un kāpēc H+ ir jāuzlūko ar vislielākajām aizdomām:



Ne velti Heidegers savulaik mūsdienu tehnoloģiju - kodolreaktoram aizstājot ūdens/vēja dzirnavas - nosauca par VARASGRIBAS absolūto inkarnāciju. Totalizācija. Pilnīgā elkdievība - sevis pielūgsme "es, es, tikai un vienīgi es un man, viss ap mani, COGITO ERGO SUM", vara, vara", pielīdzinot to nacistu koncentrācijas nometņu un gāzu kambaru pilnīgi industrializētajam un mehāniskajam cilvēku iznīcināšanas procesam. Ne velti īstais Dievs valda un visu uztur neuzkrītoši, nemanāni, nebāžoties virsū tā, ka vidusmēra cilvēks pat nepamanīs, kā Dievs palīdz noturēties visiem sīkajiem pavedieniem, matiem un zvirbuļiem - taču kad tronī ar savu izslāpušo varasgribu kāps cilvēks, tā būs visīstākā kontroles, iejaukšanās, varasgribas un uzbāšanās antikrista valstība, kādu visums, pasaule un cilvēce nekad nebūs redzējusi. Pilnīgs nihilisms, vislielākais attālums no Dieva (agrīnas baznīcas formulējums ellei), mīlestības neesamība, kontroles, viszināšanu, varasgribas valstība - kura iejauksies un pieteiks sevi un būs manāma vissīkākajās cilvēka dzīves niansēs. Dievs cilvēkam ļauj mitināties uz viņa turētās zemes un zem viņa balstītajām debesīm, sevišķi cilvēku netraucējot, taču cilvēks, kurš saelpojies varasgribu sevi nostādīs totālā viltusdieva vietā, traucēs ikvienam, ne tikai cilvēkam.

Šādos apstākļos brīvība un brīvs cilvēks - no VARASGRIBAS brīvs cilvēks - kļūst arvien retāks, vērtīgāks, dārgāks, saudzējamāks un sarkanajā grāmatā ierakstāms. Tāpēc man simpatizē tādi "trakie" ("ej kā apsēstais, tātad kā brīvais", loģiski, ka PSRS sevišķi neatšķiras no tehnoutopistu fantāzijām) kā Viknerness, jo pat par spīti tam, ka viņš regulāri vēsts izplatīšanai izmanto jūtūbu, viņš tomēr ir brīvāks par vairumu moderno cilvēku. Būt mežonim un barbaram - to par lielāku brīvību un cieņu savā ziņā atzina jau smalkjūtīgi kulturālā apgaismotā gadsimta dziļumos (Herders, Ruso un vēl daži).
Artis gan jau teiks, ka izdzēšanās no interneta ir eskepisims, ka tādu monstrālu varas prakšu iekārtu priekšā gan jau ir iespējams kaut kā uzhakot un būt brīvam internetā un elektroniskajā saziņā. Šaubos, katru nedēļu redzu, kā WAZE lietotāji vispār ir aizmirsuši, ko nozīmē braukt un orientēties pilsētā un ceļos, kādreiz brauca normāli, brīvi, apredzīgi un intuitīvi, taču tiklīdz waze atslēdzas, tā cilvēks paliek kā bez prāta, jūtām un maņām. Lūk, visīstākais primitīvisms. Varasgriba tieši ir visīstākais barbarisms un primitīvisms.

Es zinu, ka tu dzirdi un redzi mani, tu, lielais interneta cilvēku radītais un pielūgtais varaskārais viltusdiev, tu, milzīgais Baāl, kam tiek pienesti mazu bērnu upuri! Es spļauju tev sejā, tu, sātana izdzimums! Zini, ka tev nebūs noteikšanas pār pēdējiem brīvajiem cilvēkiem. Tu gribi, lai šo gigantisko celtņu un ciparu priekšā mazais cilvēks nobītos un pakļautos, taču nekā nebija, tu, lielais informācijas viltusdiev, tev būs bīties, jo pat vismazākā un niecīgāka brīva cilvēka emocija vai sajūta ir tūkstoškārt gigantiskāka un miljonsreiz vērtīgāka par taviem milzīgajiem serveriem angāros tusneša vidū. Jo tu esi miris, kurls un nedzīvs dievs, taču brīvie cilvēki sevī nes īstā Dieva dzirksti, ne velti dzīvais Dievs mums saka: "Es izņemšu no jūsu krūtīm akmens sirdi un ielikšu jums miesas sirdi." (Ec.36:26). Atkāpies, sātan, ar savu varaskāri un akmens sirdi uz visuma un esamības tumšākajiem slāņiem un bezdibeņiem, ej prom un liec mūs, brīvos un parastos cilvēkus, mierā!
Lai Dievs viņa lielajā dienā mums, grēciniekiem, žēlīgs! Jo krišana būs dziļa, sāpīga un, visticamāk, neatgriezeniska.

Comments

[User Picture]
From:[info]axsys
Date:January 12th, 2017 - 12:37 pm
(Link)
Kurš tad tevi tur ciet? Dzēsies laukā no interneta, vācies prom uz čuhņu un īsteno savus mežoņu, barbaru un vikernesu ideālus. Good riddance. Nedzīvie dievi tavu spļaudīšanos ir dzirdējuši, pierakstījuši un atzinuši par vieglu.

Bet man patīk, kā tu pats sagādā argumentus par labu mūsu pozīcijai. Pārlasi savu sarakstīto, palasi papildus par tādām lietām kā deep learning un big data un varbūt tev beidzot pieleks, cik naivi, smieklīgi un tālu no realitātes ir tavi uzsaukumi par to, kā mēs kaut kur "esot zaudējuši".

http://www.youtube.com/watch?v=ZYNwIfCb440
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 12:48 pm
(Link)
Jā, jūs esat zaudējuši tik ilgi, kamēr apkārt staigā vismaz viens brīvs unplugged cilvēks, kas uzspļauj visām šitām mašīnām, peldošiem mākoņu centriem un citām varaskārajām monstrozitātēm. Cilvēks ir neiekarojams. Dzīvība ir lielāka par nāvi. Tu pat neaptver, cik ļoti jūs esat zaudējuši, un cik zemu tas viss - īstajā laikā - kritīs, līdzīgi kā notika ar Bābeles torni un pirms lielajiem plūdiem, tikai daudz trakāk.
[User Picture]
From:[info]axsys
Date:January 12th, 2017 - 01:10 pm
(Link)
Tā jau man likās, ka vienīgie pamatojumi kārtējo reizi būs pasakas. Nav nekad bijis tāda Bābeles torņa (bet par iedvesmu stāstam kalpoja Babilonas zikurāti, kas priekš kazu ganiem noteikti likās celtnes, kas sniedzas līdz mākoņiem). Nav nekad bijis tādu grēku plūdu, ir tikai mitoloģiski pārspīlējumi daudziem reāliem vietējiem plūdiem, kas tā laika cilvēkiem likās pasaules gals. Utt.

Un tava uzspļaušana ir pilnīgi tukšs žests. Tā varbūt kaut ko sver priekš tevis, bet tā neietekmē notikumu attīstības virzienu, tā neatstāj nekādu iespaidu uz lietu darīšanu un tās rezultātiem. Tā ka, atkal, spļaudies uz veselību, tik pielūko, lai lielo mašīnu ventilatori pašam neiepūš atpakaļ acīs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:01 pm
(Link)
Nu nomirs tas ``brīvais`` cilvēks, jo bioloģisks organisms ar laiku sabojājas un sabrūk. Paliks cilvēki - mašīnas. Elementāra atlase.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:05 pm
(Link)
Brīvie cilvēki turpinās, kā jau tas tūkstošiem gadu ir noticis, un uzvar mašīnas, jo ir par tām gudrāki un brīvāki.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:12 pm
(Link)
Turpināšanās, nomainoties paaudzēm ir daudz neefektīvāka par turpināšanos katra saprāta formā, bez nomaiņas.

Kurš gribēs nomirt, ja būs iespējams nemirt?

Nu vienīgi varbūt nomirt gribēs ticīgie, kas tic pēcnāves dzīvei. Nu tad viņi arī nomirs un viņu vairs nebūs. Brīvi pašizvēlēta atlase.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:24 pm
(Link)
Es gribešu nomirt bioloģiski, pat ja būs iespējams nomirt, jo Kristus apsola īstu nemirstību un mūžīgo dzīvību gan miesā, gan garā, nevis mākslīgi tehniski paildzinātu (pat ja indefinately) eksistenci, kas visu laiku liek meklēt jaunus patērējamus resursus un instrumentus tās uzturēšanai.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:26 pm
(Link)
Nu jā, tieši par šādiem gadījumiem es runāju. Ticīgie, kas tic mistiskai pēcnāves dzīvei, Kristus apsolījumiem un tml, šīs ticēšanas dēļ atteiksies no tehniskas dzīves pagarināšanas un nomirs. Tātad viņu nebūs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:14 pm
(Link)
Bez tam cilvēki - mašīnas domās ātrāk, spēs reģenerēties/ atjaunoties no kopijām, domāt paralēlās instancēs utt.

Tad kurš būs gudrāks un brīvāks?
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:26 pm
(Link)
Cilvēks, jo cilvēks ne vienmēr rīkojas instrumentāli-racionāli. Mašīnas būs simply stupefied and baffled, ko šitie stulbie, neproignozējamie, iracionālie cilvēki vispār dara. Matriksā tas viss jau ir parādīts.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:27 pm
(Link)
Tu aizmirsi, ka runa ir (t.sk.) par cilvēkiem. Uz digitāla substrāta pārvietotiem cilvēkiem.
[User Picture]
From:[info]chrono
Date:January 12th, 2017 - 03:20 pm
(Link)
Lai vai runa būtu par AI vai cilvēkiem, kuru būtība būtu pārnesta uz kādu citu apziņas nēsātāju, nevis cilvēkisko ķermeni, Tu izej no vājām premisām, pieņemot, ka mašīnas ir un būs tādas kā vēl Dekarta laikmetā. AI viena no lielākajām problēmām ir kā mums pašiem neiegrābties brīdi, kad mēs kļūsim simply stupefied and baffled, kad tas būs pārspējis mūs. Matriks ir smieklīgs avots uz ko atsaukties šajā gadījumā.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 03:45 pm
(Link)
Mašīnas ir taisītas pēc mūsu tēla un līdzības, turklāt balstītas uz vienāršotākiem algoritmiem, tas arī viss, piemēram, cilvēkam sajūta "entuziasms" vai "fanātisms" tomēr ir kaut kas holistisks, savukārt mašīnai tas, grozies kā gribi, simulētā veidā darbosies caur kkādām signālu input output reakcijām un visticamāk vienkārša algoritma. Nullītes un vieninieki, cik ārprātīgi primitīvs princips, protams, izvedināts no cilvēka prāta īpatnībām, taču tikai kā modelis, nevis the real thing. Šī savādā reverence un bailes pret mašīnām rodas no tā, ka neirozinātnieki jau kādu laiku ir iestiguši dogmā, ka ir uzhakojuši, kā strādā cilvēka prāts un apziņa, hence, viņiem šķiet, ka ir iespējams radīt amplificētāku tā versiju, kas ar laiku var apdraudēt cilvēku - un tas viss balstās kvantifikācijas dogmā, ka kvantiāte agrāk vai vēlāk var pāriet kvalitātē, kas vnk nav iespējams. Un jo ātrāk neirozinātnieki atkāpsies no savas vienkāršotās dogmas, jo labāk, protams, viņiem.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 03:56 pm
(Link)
Stipri šaubos, ka Tev ir vajadzīgā kompetence spriešanai par neirozinātni.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 04:29 pm
(Link)
Vecīt, es esmu antielitists un antitehnokrāts un pret sabiedrības, t.sk. zinātnes specializēšanos šaurās kompetences sfērās. Visai sabiedrībai, visiem cilvēkiem, tai skaitā parastajiem ikdienas ļautiņiem, santehniķiem, trolejbusu vadītājiem, magiem, ezotēriķiem, kapračiem utt no savas kompetences pozīcijām būs spriest par neirozinātni un līdz publiskajai telpai nonākušajām neirozinātnes atziņām.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 04:43 pm
(Link)
Problēma, diemžēl, ir tajā, ka lielākā daļa šādu "ikdienas ļautiņu kompetences pozīciju" tās pašas kompetences trūkuma dēļ ir proverbiālās nulles ar vaļējiem galiem, kas izskaidro to, kādēļ lielākā daļa publisko spriedumu gan par šo, gan citām zinātnes disciplīnām ir tik katastrofāli zemas kvalitātes (kādēļ tiem ir tik maz kopīga ar to, kas reāli tiek pētīts un atklāts).

Case in point: AI pētījumi faktiski nekur nepārklājas ar neirozinātni un AI risinājumi lielākoties netiek būvēti uz līdzības ar smadzenēm pamata. Pat t.s. deep learning sistēmas, kuru darbība nosacīti līdzinās dažu smadzeņu daļu darbībai, tik un tā izmanto pavisam citus uzbūves principus. Smadzenes ir attīstījušās pirmkārt un galvenokārt kā organisma kustību kontroles mezgls. Nav praktiskas nozīmes replicēt visu šo evolucionāro bagāžu AI R&D ietvaros.
[User Picture]
From:[info]chrono
Date:January 12th, 2017 - 06:53 pm
(Link)
Spriest jau var, bet pirms pamatlietu saprašanas varbūt derētu atturēties no secinājumu izdarīšanas, balstoties savos secinājumos tajā, kas nav, kā Tu jau tikko parādīji man savā atbildē.
[User Picture]
From:[info]axsys
Date:January 12th, 2017 - 10:36 pm
(Link)
Varēji pateikt īsāk -- "esmu par nekompetenci".
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 13th, 2017 - 12:20 am
(Link)
OK, tu nupat pateici: santehniķiem būs iet vadīt lidmašīnu un es krišjānis tajā kāpšu iekšā.

Labu veiksmi :D
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 13th, 2017 - 12:58 am
(Link)
Nē, es tā neteicu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 13th, 2017 - 08:40 am
(Link)
teici. tu saki, ka nekompetentie var izteikt viedokļus, kuri kādam būtu jāņem vērā.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 11:53 pm
(Link)
Jebkuru informāciju var pierakstīt kā nullītes un vieniniekus, tevi un mani arī. Also jā cilvēka smadzenes ir tikai bioloģiska mašīna, tieši tāpat kā organiskās vielas ir tikai vielas un to iegūšanai nevajag ``dzīvības spēku``. Līdzīgi saprātā nav nekā ``augstāka`` par tiem pašiem informācijas pārveidošanas/ selekcijas/ kompresijas procesiem, kuri notiek mašīnās.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 12:50 pm
(Link)
Paskaties uz to bildi ierakstā - tā ir liecība tam, ka jūs jau esat katastrofāli zaudējuši.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:02 pm
(Link)
Bilde ir liels datu centrs. Viens no nākotnes nodrošināšanās mezgliem. Uzvara.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:06 pm
(Link)
Bildē attēlota varasgribas un kontrolētgribas materializācija. Tas ir zaudējums, jo nav ētiski un ir pret indivīdu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:07 pm
(Link)
Tā ir uzvara, jo tas nozīmē zināšanu koncentrāciju un situācijas kontroli.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:09 pm
(Link)
"Situācijas kontrole" milzīgos, totālos mērogos - cik konservatīvi un fašistiski.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:09 pm
(Link)
Sauc kā gribi, bet mūsu mērķis: Suverēni saprāti sadarbojas un kontrolē visu.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:11 pm
(Link)
Tā nav sadarbošanās, bet gan totalitāra kontrole. Tas nenotiks, arvien vairāk cilvēku atjēgsies un sāks par šito taisīt troksni. Lai gna es nezinu, kāda jēga vēl ko komentēt. Ideja "kontrolēt visu" pati jau visu izsaka un ir spriedums.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:13 pm
(Link)
Kas tev nepatīk idejā ``suverēni saprāti kontrolē visu``? Kopīgi, protams.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:53 pm
(Link)
Es negribu kontrolēt, neredzu pēc tā vajadzību, turklāt es neidentificēju sevi tikai ar savu saprātu.
[User Picture]
From:[info]chrono
Date:January 12th, 2017 - 03:15 pm
(Link)
Nekontrolē, Tevi neviens nespiež.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 03:46 pm
(Link)
Es negribu, lai tie citi varaskārie self (and others)-loathing psihopāti kontrolētu brīvos cilvēkus.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 13th, 2017 - 12:22 am
(Link)
Tāpēc mēs esam par katra saprāta suverenitāti, kopā saprāti kontrolē visu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:09 pm
(Link)
Pilnīga uzvara būs, kad tādos centros glabāsies arī paši cilvēki, tb to backupi.

Tad būs novērsta nāve un sasniegta brīvība.

Tu taču zini - patiesība darīs mūs brīvus.

Patiesība = korekti dati/ informācija. Viszināšana.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 04:22 pm
(Link)
Tas varbūt ir kaut kā zaudējums Tev. Tas nepārprotami nav zaudējums tiem, kuri sekmīgi īsteno šādus projektus, neatkarīgi no tā, vai vērtējam šos projektus kā atbalstāmus.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 04:30 pm
(Link)
Tas ir zaudējums cilvēcei un basic human dignity.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 04:46 pm
(Link)
That remains to be demonstrated.
[User Picture]
From:[info]axsys
Date:January 12th, 2017 - 10:37 pm
(Link)
Basic what?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 11:46 pm
(Link)
dignity ir buzzwords, tukša skaņa
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:06 pm
(Link)
Un lai NSA vaicas :)
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 02:08 pm
(Link)
Kur? Visas pasaules cilvēku izspiegošanā, kontrolēšanā, katra solīša un darbības kartografēšanā un ierakstīšanā? Nav brīnums, ka jums PSRS būtu bijusi kā medusmaize. Žēl, ka jūs tik maz mīlat cilvēkus un brīvību.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 12th, 2017 - 02:10 pm
(Link)
ja kontrolētāji ir paši saprāti - tad viss ir OK.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 04:03 pm
(Link)
Vai pareizi saprotam, ka tu atbalsti cilvēktiesību neievērošanu attiecībā uz personiskās dzīves privātumu?
[User Picture]
From:[info]axsys
Date:January 12th, 2017 - 10:33 pm
(Link)
Atkarībā no tā, par kādiem cilvēkiem un kādām tiesībām iet runa -- pilnīgi iespējams. Tās pašas tehnoloģijas, ko tu izmanto (pieņemu ka) normālai ikdienas internetu lietošanai (tor, p2p utt), teroristi izmanto saviem mērķiem.

Es varu piekrist, ka tiesības uz privātumu ir vērtība, bet tās noteikti nav aksioma, par kuru nav iespējama debate.
[User Picture]
From:[info]chrono
Date:January 12th, 2017 - 03:15 pm
(Link)
> Ne velti Heidegers savulaik mūsdienu tehnoloģiju - kodolreaktoram aizstājot ūdens/vēja dzirnavas - nosauca par VARASGRIBAS absolūto inkarnāciju. Totalizācija. Pilnīgā elkdievība - sevis pielūgsme "es, es, tikai un vienīgi es un man, viss ap mani, COGITO ERGO SUM", vara, vara", pielīdzinot to nacistu koncentrācijas nometņu un gāzu kambaru pilnīgi industrializētajam un mehāniskajam cilvēku iznīcināšanas procesam.

Kodolreaktors ir tikpat ļoti varasgribas iemiesojums kā arkls vai tās pašas vējdzirnavas. Nosaukt to par varasgribas inkarnāciju ir vienkārši muļķīgi, tā ir tikai vēlme pēc sava ierastā dzīves līmeņa uzturēšana, ko ūdens un vēja dzirnavas nespēj tik efektīvi dot. Slikta tajā nekā nav. Un kāda vēl elkdievība vai nebrīve, kādu ūdeni gan Tu māki liet par vienkāršām lietām. Milzīgs datu uzglabāšanas komplekss, tas arī viss, Tava brīvība mainīsies pilnīgi nekā. Tev jau ir norādījuši uz atgriešanos atpakaļ pie savas siles - tur Tu vari justies brīvs, nekontrolēts un citi episki vārdi, kas Tevī rada saviļņojumu.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 03:50 pm
(Link)
Ar kodolreaktoru un ūdensdzirnavām ideja ir līdzīga kā ar, piemēram, katapultu/šķēpu/degošiem bultu uzgaļiem vs atombumbu. Tas jau ir cits līmenis. Pietiktu ar pāris atombumbām vai kodoltermiskajiem ieročiem, lai izdzēstu visu dzīvību uz zemes. Taču ir grūti, neiespējami iedomāties, kā un cik daudz zobenu, katapultu būtu vajadzīgs, lai neatgriezeniski sadirstu zemes ekosistēmu un iznīcinātu cilvēci.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 04:10 pm
(Link)
No 1945. g. līdz 1992. g. ASV ir veikti vismaz 1132 kodolieroču izmēģinājumi, PSRS – vismaz 981 izmēģinājums. Acīmredzot, "visas dzīvības izdzēšanai uz Zemes" nepietiek arī ar vairāk, kā 2100 kodol- un kodoltermiskajiem ieročiem ar aptuveni 500 Mt kopējo jaudu. Neviens nenoliedz kodolieroču bīstamību, bet tam nav vajadzīga lieka dramatizēšana.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 04:36 pm
(Link)
Piemēram, arkls un ūdensdzirnavas balstās faktā, ka cilvēks sadarbojas ar apkārtējo vidi, dabu, tai vienlaikus gan pielāgojoties, gan to procesa gaitā pārveidojot. Un patiesi, cilvēki tiecas izdzīvot naidīgā vidē. Taču kā un cik loti, un ko tas ietver? Fast-forward divus, trīs simtus gadu - cilvēce uz visuma apgūšanas sliekšņa, ar singularitātes iespēju - bet viss visums ir faking bīstams un cilvēku gan bioloģiskās dzīvības, gan jebkādas pastāvēšanas formā apdraudošs, visums ir dzīvībai naidīgs - pēc šīs pašas loģikas - kura ūdensdzirnavas un arklu nostāda vienā līmenī ar kodolenerģiju - cilvēkam būtu jāpārraksta un jāpārveido pilnīgi viss visums, lai tas nebūtu tik draudošs un bīstams, tā arī būs loģiskā (neirobežotas) varasgribas konsekvence.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 04:41 pm
(Link)
> "[..] bet viss visums ir faking bīstams un cilvēku gan bioloģiskās dzīvības, gan jebkādas pastāvēšanas formā apdraudošs, visums ir dzīvībai naidīgs - pēc šīs pašas loģikas [..] cilvēkam būtu jāpārraksta un jāpārveido pilnīgi viss visums, lai tas nebūtu tik draudošs un bīstams [..]"

Tieši tā, pietiekami ilga laika perspektīvā tāda arī ir doma. Labi, ka saproti vismaz "mūsu" puses pamatidejas.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 04:54 pm
(Link)
Man šķiet, ka līdzīgi uzvedās vīrusi, kaut kādas invazīvās slimības, vēzis, atsevišķas baktēriju vai kukaiņu sugas. Taču izrādās, ka cilvēkam, dabas un bioloģiskās attīstības kronim, ir paredzēts diezgan līdzīgs liktenis.
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 12th, 2017 - 05:03 pm
(Link)
Vēl viena konsekvence "mana nekompetence ir vienādā vērtībā ar elītistu kompetenci" attieksmei ir draņķīgas analoģijas. Just saying. Pie tam, ja apkārtējās vides pielāgošana savām vajadzībām nozīmē salīdzinājumu ar vēzi vai vīrusiem, tad, pirmkārt, cilvēki arvien pieaugošos apmēros ar to ir nodarbojušies vienmēr un, otrkārt, man nav iebildumu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 13th, 2017 - 12:37 am
(Link)
Tāpēc mēs esam par katra saprāta vērtību/ suverenitāti. Pielāgojam Visumu sev, jā. Satiekam citu saprātu- ņemam to vērā, sadarbojamies. Visums ir liels, visiem vietas pietiks. Tā ir atšķirība no vēža/ siseņiem.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 04:01 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 04:10 pm
(Link)
Ironiski--lai apskatīto šo BH16 prezentāciju, man bija jāizpilda vēl viena kapča, jo internetu brouzēju caur Tor tīklu. Jāatkaro Internets no šīs stulbās Cloudfare u.c. honey-potu centralizācijas.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 04:07 pm
(Link)
> Artis gan jau teiks, ka izdzēšanās no interneta ir eskepisims

Ne gluži. Pilnīgi atbalstu, ka daļa cilvēku izvēlās šādu ceļu. Citiem atkal jāatkaro brīvība internetā--katram sava nasta. Vajag vispārīgu pieeju, tāpēc ir labi, ka ir tādi Āmiši, bet labi arī, ka ir Interneta "aktīvisti", kas mēģina parādīt vidējo pirkstu NSA/GRU/FSB/MI6 utt.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 04:43 pm
(Link)
Piekrītu, un es pilnīgi spēju saprast, ar ko un kāpēc nodarbojas brīvības cīnītāji internetā, saprotu, ka ir dažādas iespējas, paralēli tīkli, rēgu internets un viss pārējais, taču ieraugot milzīgu valdības datu uzglābāšanas māju 17 futbola laukumu lielumā, un zinot par bezgalīgām superdatoru un serveru ēkām nekurienē, nolaižas rokas, bet gan jau jomas eksperti zin, ko šādos apstākļos darīt.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 05:23 pm
(Link)
Daži gan uzskata, ka tas izrādīsies strupceļšs. Būtu interesanti palasīt tavu analīzi par klasisku tekstu par šo tēmu -- Teda Kačinska "Manifests".
[User Picture]
From:[info]axsys
Date:January 12th, 2017 - 10:35 pm
(Link)
Un ko tu domā par http://en.wikipedia.org/wiki/Dabiq_%28magazine%29? Teroristu manifesti ir teroristu manifesti.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 13th, 2017 - 12:54 am
(Link)
Pameegjiniet buut intelektuaali godiigi. Man ir pilniigi vienalga, kas ir teksta autors, tas var buut pats velns. Svariigi ir iztirzaat tekstu peec buutiibas, nevis atsaukties uz personiibaam. Man skjita, ka juus esat tie 'logjiskie' humanity+, nevis sofisti?
[User Picture]
From:[info]mindbound
Date:January 13th, 2017 - 08:30 am
(Link)
Mana hipotēze (lai komentāra autors precizē): tur arī ir domāta līdzība starp ideoloģiskiem uzsaukumiem, ar mazāku uzsvaru vai bez uzsvara uz autoriem (t.i., frāze "teroristu uzsaukumi" attiecas gk. uz teksta mērķi un mērķauditoriju).
From:[info]nindzja
Date:January 12th, 2017 - 04:27 pm
(Link)
Kas tevi attur izdzēsties no interneta?
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 04:39 pm
(Link)
Spreading the word, bankas konts, darba un personīgo ambīciju saistības. Valsts izglābšanas sapņi, piemēram. Taču principā nekas. Ja nu vienīgi es nemaz nemāku izdzēsties no interneta, pēdas un nospiedumi jau paliek.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 07:22 pm
(Link)
Starp citu, interesanti, kāpēc NSA izvēlējās Jūtas štatu par šī VARASGRIBAS centra mājvietu. Viena spekulācija bija lētā elektroenerģija šajā štatā, bet daudz ticamāks izskaidrojums ir tāds, ka vietējie iedzīvotāji ir dieva kalpi Mormoņi -- kolabriacionisti, kas negrib šūpot laivu.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 07:29 pm
(Link)
Vispār dīvaini, ja mormoņi tiek uzskatīti par centralizētas valsts aparāta atbalstu, jo savulaik visi, ieskaitot centrālā valdība, mormoņus apkaroja. Ļoti iespējams, ka sapulču vecajos uz 19. gs. beigām arī valstiskās attieksmes sakarā piemeklēja jaunas vīzijas, kā tas viņiem notika gan ar nodokļu maksāšanu, gan ar poligāmijas atcelšanu pēc oficiālo varasiestāžu spiediena.

Bet ja nopietni, dažādi ASV militārā un drošības kompleksa, tai skaitā, kiberdrošības un citu intel struktūru centri taču atrodas tieši pusnomaļajos tuksneša štatos.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 12th, 2017 - 07:36 pm
(Link)
The CIA and FBI do have recruitment programs for Mormon graduates, as they value the language skills and their abstinence from alcohol, drugs etc. Lojāli pilsoņi.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 08:06 pm
(Link)
LOL!
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:January 12th, 2017 - 08:31 pm
(Link)
kas un kāpēc apkaroja mormoņus?
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 09:28 pm
(Link)
nezinu vai zini, bet mormoņi "radās" kaut kur Ņujorkas štatā, vārdusakot, biezi apdzīvotā un jau nokomplektētā ASV daļā, kur sākumā viņus negribēja pieņemt neviens no tradicionālo konfesiju miestiem, visi viņus uzlukoja ar aizdomām, gan kopienu, gan administratīvā līmenī, tad Smits ar bandu pārcelās vairāk uz midwest, kur aizsardzībai un vietējo čakarēšanai noformēja kaut ko līdzīgu mormoņu milicijai vai zemessardzei, tad bija vairākas saķeršanās ar neapmierināties vietējiem, bruņotas sadursmes, slaktiņi utt, vienā tādā novāca Smitu. pēc tam jau Braigema Janga u.c. vecajo vadibā viņi devās uz tukšo Jūtu, un tad jau sākās ķīvēšanās vai love/hate attiecības federālā līmenī, jo no vienas puses federālajai valdībai patika, ka kāds apsaimnieko zemi, bet no otras puses nepatika mormoņu poligāmija, mormoņu skepse pret federālo valdību un nodokļiem, kā arī, protams, pati eksotiskā reliģija, ko vēl joprojām vairums tradicionālo amerikāņu konfesiju pārstāvji vispār atsakās atzīt par kristietības atzaru.
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:January 12th, 2017 - 09:53 pm
(Link)
un ko Tu domā par mormoņiem?
(un tad jau pie reizes arī, ko Tu domā par "most hated family in america"? viņi nebija mormoņi or some kind of? pat ja nebija, ko Tu domā par viņiem?)
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 10:39 pm
(Link)
mormoņi, cik esmu redzējis, saticis un skatījies, ir jauki, mierīgi, turklāt skaisti cilvēki ar milzīgām darbaspējām, turklāt viņi nedzer un nepīpē. "jaukuma" un cilvēcīguma ziņā mormoņi ir sakarīgāki par, piemēram, jehoviešiem, un te ir paradokss, jo jehoviešiem ir stingra un tehniski labi nostrādāta teoloģija, par ko viņus var uzteikt (jehovieši principā ir nežīdi jūdaisti), taču viņi nav sevišķi jauki, taču mormoņiem ir pilnīgi fantastiska teoloģija, kurai ar kristietību pārsvarā vispār nav nekāda sakara, taču viņi ir jaukāki, scientologiem arī ir pilnīgi fantastiska un no pirksta izzīsta reliģija, taču scientologi nav sevišķi jauki. mani savā ziņā fascinē mormoņi, jo tā ir pilnīgi amerikāniska reliģija, radusies uz vietas kā sava laika produkts un Džona Smita apbrīnojamās iztēles tall tale auglis, ar pilnīgi trakiem un dīvainiem elementiem un sinkrētismu, turklāt viņi tuksnesī ir uzbūvējuši interesantu un estētiski pievilcīgu štatu. ir ok, taču es nezinu, no kuras puses es vispār varētu viņiem pieiet, ja man vajadzētu mēģināt viņus evanģelizēt, redzot, cik viņi jauki un nopulēti un estētiski pievilcīgi, īsti neceltos roka to darīt.

filmu neesmu redzējis (ne sevišķi patīk skatīties filmas tikai lai ieņirgtu par kaut kādiem dīvainiem, eksotiskiem cilvēkiem), taču runa nav par mormoņiem, bet gan wetsboro baptist church, kuri vienkārši ir vidusmēra standarta amerikāņu heiteri, kuri, kā jau ierasts, savus personiskos heitus mēģina ielikt reliģiskās drānās, showing off, un uz viņiem attiecas otrais bauslis.
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:January 12th, 2017 - 10:41 pm
(Link)
un ko Tu domā par poligāmiju?
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:January 12th, 2017 - 10:42 pm
(Link)
es sevi ļoti atkārtoju, bet kā citādāk pajautāt
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 11:08 pm
(Link)
esmu pilnībā pret poligāmiju. vēl bez musulmaņiem un (savulaik) mormoņiem (lai gan dažas breakaway trve mormoņu draudzes ir saglabājušās) kaut kas uz poligāmijas pusi reizēm bija vecās derības žīdiem, bet mūsdienās vēl joprojām daudzās un dažādās ciltīs ir gan poligāmija, gan poliandrija.
man radi skatās "Lielisko gadsimtu" par turku sultānu Suleimānu Lielisko, un lielākā darbība (cik nu darbība, statiski) notiek starp sultāna sievām un harēma loceklēm, man šķiet, par traku. un pat šādās poligāmiskās savienībās tik un tā ir vismīļākā sieva.

par ciltīm īsti nezinu, ko viņiem tas nozīmē, bet par arābu sabiedrību Velbeks diezgan labi parādīja, ko tas nozīmē - viena sieva "virējiņa", cita "vecākā, pieredzējušākā", cita "mauķele", tas ir tik instrumentāli un funkcionāli, un bioloģiski pakārtoti cik vien var būt. tiesa, realitātē viņi var atļauties max divas sievas (ja nemaldos Kļimovičs sapņoja vismaz par četrām). turpretim nesen redzēju raidījumu par polārpūcēm, kuras ir monogāmas uz mūžu, kā viņas rūpējas viena par otru skarbos apstākļos, kā viena otrai pienes noķertus suslikus un vētrās kopā sildās, tas bija ļoti skaisti un daudz jēgpilnāk.
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:January 13th, 2017 - 02:07 pm
(Link)
tipa cilvēks kā mērķis, nevis līdzeklis utt?
vai Tev cilvēks ar vairākām sievām patiktu mazāk nekā cilvēks ar vienu? es saprotu, ka ļoti vulgarizēju
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 13th, 2017 - 03:31 pm
(Link)
arī.
man visi cilvēki patīk vienlīdzīgi, kāds varbūt maldās vai dara stulbu lietu, taču tā ir viņa man Hitlers, Pols Pots, padibeņu džankijs, arābu terorists, māte Terēze un jauka, krietna kristiešu ģimene ir vienlīdzīgā cieņas un patikas līmenī. Imants Parādnieks, Kļimovičs vai Juris Rubenis, tur patikas līmenī man nav atšķirības. saule uzlec kā pār grēciniekiem, tā pār taisnajiem.
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 13th, 2017 - 03:59 pm
(Link)
nepabeidzu teikumu "kāds varbūt maldās vai dara stulbu lietu, taču tā ir viņa sirdsapziņas lieta patiesības priekšā, es varu tikai pateikt, ka tas ir stulbi, nepareizi, ļauni, nedari tā, bet tas arī viss, tas jau nemaina to, vai man konkrētais cilvēks patīk vai nē, pret visiem ir vienlīdzīgs pienākums"
[User Picture]
From:[info]krishjaanis
Date:January 12th, 2017 - 11:15 pm
(Link)
Bin Ladenam bija vairākas sievas, taču lielākā uzmanība un skaistākās, poētiskākās mīlestības vēstules visus slēpšanās un bēguļošanas gadus tika veltītas tikai vienai.
[User Picture]
From:[info]artis
Date:January 13th, 2017 - 12:57 am
(Link)
Sankcioneeti vai nesankcioneeti, tas taapat notiek. Viirieshiem ar daudz 'surplus' liidzekljiem vienmeer buus vairaakas sievietes. Vai shiis attieciibas ir oficiaali atziitas, vai nav--tam ir tikai sekundaara noziime.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:January 13th, 2017 - 08:41 am
(Link)
un sievietēm ar vairāk līdzekļiem - vairāki vīrieši?
[User Picture]
From:[info]es_esmu_dzhims
Date:January 12th, 2017 - 10:43 pm
(Link)
nu, par poligāmiju in general, bet vari izvērsties atsevišķi par musulmaņiem un mormoņiem (vēl kāds tā dara?)
Powered by Sviesta Ciba