Armitstedam pārbrauks ar buldozeru, uzliks pa virsu sliedes. Elektrība taču arī izrādījās noderīgāka par Staburagu. Mainās laiki, bet tikumi nē, krietnie pragmatiķi rullē, bet sentimentālas muļķes šļupst savos blogos un nēzdodziņos.
nē, nu var jau arī tramvaju, taču ja būtiska ir tieši transporta maršruta izveide, tad daudz vienkāršāk manipulēt ar autobusu, kaut vai tās pašas sliedes nav jābūvē.
kāpēc ne tramvajs? kāpēc sākumā jātaisa troļļiks, tad jātaisa sabiedriskā transporta joslas, tad jāpaplašina iela tupi asfaltējot, tad jāsēž korķos, jo tas sūda trollis lēkā no vienas joslas otrā, jo viņam arī ir jāgriežas un to nevar izdarīt pa sabiedrisko, vai arī sabiedriskā beidzas pirms luksofora un tur jau stāv pencis un bembis un sieviete ar bērna ratiņiem priekšā un kavē satiksmi
tāpēc, ka tramvajs ir Rīgas sabiedriskā transporta mugurkauls ;)
tādiem vārdiem ierakstīts visos plānošanas dokumentos
vēl, tramvajam ir izdalītas līnijas sliedēm, nav jāstampājas līdz ar auto sastrēgumos, ekoloģija, utt utjp
a kāpēc ne tramvajs, jautā mans iekšējais es?
attīstības plāns nav vienīgais plānošanas dokuments, ir virs viņa arī
kāpēc ne tramvajs? kāpēc sākumā jātaisa troļļiks, tad jātaisa sabiedriskā transporta joslas, tad jāpaplašina iela tupi asfaltējot, tad jāsēž korķos, jo tas sūda trollis lēkā no vienas joslas otrā, jo viņam arī ir jāgriežas un to nevar izdarīt pa sabiedrisko, vai arī sabiedriskā beidzas pirms luksofora un tur jau stāv pencis un bembis un sieviete ar bērna ratiņiem priekšā un kavē satiksmi