Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Man nepatīk pamanīt vēlāk noslēptus ierakstus, kuros ir atsauces uz maniem ierakstiem. Tas ir tāpat kā nejauši dzirdēt, ka kāds tevi aprunā.
Ā, un vēl man nepatīk, ja jēdzienus "sievišķais" un "vīrišķais" reducē uz bioloģisko ķermeni vai pat konkrētiem orgāniem - īpaši, ja kāds šādus uzskatus piedēvē arī man.
  • tā jau ir, ka tu kaut ko uzraksti (pa savam), kāds cits to izlasa (pa savam) un atkal kko uzraksta (atkal pa savam)

    ja drīkst piebilst, man nekad nav šķitis, ka katoļticība (runāšu par šo , jo par citām zinu mazāk) būtu mizogīniska, man šķiet, ka par Dievu Tēvu kā trīsvienības būtni drīzāk runā nevis tādēļ, ka tas būtu vīrišķīgs /kkur taču bija teikts, ka debesīs būs tikai dvēseles un ka visi varēs darīt to pašu ko uz zemes tikai bez ķermeņa, līdz ar to atkrīt sports un sekss (tur kur kāds runāja par to sievu, kas bija biusi septiņiem? brāļiem), bet daudz kas cits saglabājas/, bet lai izvairītos par smīkņāšanu kā tad tas Dēls no Mātes tur gadījās (jo mēs esam piezemēti un cilvēks viens nevar radīt bērnus. līdz ar to spriež pēc sevis) un ko tad tur Svētais Gars. a tā lūk - transcendentāls noslēpums, trīs kas ir viens un reisē katrs atsevišķi.

    man arī, kad annushka tā uzrakstīja, jāpiekrīt, ka Kristus idejas šķiet diezgan feministiskas /bet manas zināšanas par feminismu ir ierobežotas, atzīstu/, uz līdzvērtību visās jomās vērstas un pret diskrimināciju.

    man pilnīgs apvērsums domāšanā bija grāmata "Būda". šis tas tur bija atšķirīgs kā manā reliģiskajā pārliecībā /saproti pati, rakstījis nekatolis/, bet man ļoti patika trīsvienības idejas risinājums un Dievs Tēvs, kas tika attēlots kā (melnādaina) sieviete. ir arī bijušas filmas par šo tēmu, bet tās lielākā daļa ir tāda ļurināšanās un meinstrīms. bet tā grāmata kaut kā man ļoti 'piedūra'.

    vēl par to kristietības mizogīnismu, man drīzāk šķiet, ka lieta ir atsevišķu reliģiju tradīcijās, piemēram, pareizticībā gan manuprāt ir daži seni priekšstati, kas tomēr ir mizogīniski
    • pareizticībā sieviete var šķirties no vīra (un apprecēties vēlreiz, ja grib), gadījumos, kad viņš ir vardarbīgs, dzērājs, traks, krāpj, vai viņasprāt nerūpējas, vienaldzīgi izturas pret ģimeni, nerunājot jau par tiem gadījumiem, gan viņš pats aiziet prom, bet katoļi katrā no augstāk minētajiem gadījumiem - laulību nešķir, iesaka ciest (kādu ir) vai maksimums - dzīvot atsevišķi (bet vienai, neveidojot jaunu ģimeni).

      • ā, un aiziet dzīvot atsevišķi var tad, ja viņš pats jau ir aizgājis, jo, ja aizej pati - tu viņu dzen grēkā

        jā, un svarīgais jautājums - kontracepcija! :)

        lakatiņi, lindraciņi, sava puse dievkalpalpjuma laikā un neiešana pie sakramenta mēnešreižu laikā, tāds sīkums vien ir, ja salīdzina ar laulību un kontracepciju.
        • kas tur īsti ir ar to kontracepciju? cik dzirdēts, ir priesteri, kas uz šo lietu skatās pielaidīgāk, ja ir kādi tiešām svarīgi apstākļi, bet varbūt steidzīgi jākonvertējas :D

          turklāt tie lakati un lindraki man šķiet saprātīga prasība, bet man, piemēram, arī karstā vasaras dienā ieejot dievnamā parasti ļoti salst un es tāpat tinos lakatos

          interesanti, man stāstīja ko pavisam citu, bet iespējams ka tā bija individuāla interpretācija
          • tieši otrādi, ir atsevišķi priesteri, kas personiski uz to skatās nepielaidīgi (un attiecīgi arī atrod fanus), bet oficiālais PB koncepts (sindāli noformulēts un izdots) pieļauj tās izmantošanu (pēc sievietes ieskatiem). Un tā ir ar ļoti daudzām lietām- nevis atļauj, aizliedz, bet atstāj paša ziņā.

            lokāli druadzītēs protams visi dalās pa interešu pulciņiem, kā jau visur :D bet es runāju par PB kā tādas nostāju.
Powered by Sviesta Ciba