koks - [entries|archive|friends|userinfo]
koks

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Oct. 11th, 2019|06:18 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Once Upon a Time in Hollywood man patika. Ne tā, ka īsti aizķertu kaut ko iekšā, bet man šķiet, ka tas ir ļoti patīkams ieguldījums kino. Varbūt tikai man tā šķiet, bet filmai ir Tarantīno netipiski gluds ritums, vairāk tādā kā sajūtu un pēcgaršas ziņā - parasti ir sajūta, ka pa vidu ir kaut kādi emocionāli lauzieni kā jau Tarantīno gaumē, man šķiet. Kaut kā dotajā dienā labi rezonēja tas Holivudiskais saulainums un dzīves svinēšana. Iepriecina salīdzinoši nesen aizsāktā Tarantīno sadarbība ar di Kaprio un arī ne tik nesenā ar Bredu Pitu, kurš filmai bija kā, hmm, kulaks uz acs. Viens no interesantākajiem "filmas filmā" attēlojumiem un amizantas ainas ar di Kaprio tēla emocionālajām peripētijām un aktiera dzīves nedienām. Es vispār nezināju kā filma beidzas un tas mani pārsteidza varbūt ne nesagatavotu, bet drīzāk pat pārāk sagatavotu, bet ne tam, kas tomēr notika beigās. Manā skatījum, Once Upon a Time in Hollywood turpina Tarantīno filmu sēriju "es jums došu apmierinājumu un atriebības prieku satriecot jūsu pāridarītājus", dodot citu scenāriju ar Mensonu saistītajām slepkavībām cietušajiem (ieskaitot Holivudas kino sabiedrību kā tādu), tāpat kā agrāk Django Unchained, dodot melnādainajiem savu vergu atriebēju/ pūķa kāvēju (kā viņš pats citos vārdos ir izteicies), Death Proof atriebējsievietes un vēl daļā viņa citu filmu. Visvairāk ar šo filmu man saistās tā stāstījuma izteiksmīgums un saistošā dinamika, kas to caurvij. Interesanta bija doma par to, ka Tate murders principā sanāk kā klasisks filmas scenārijs tikai praktiski īstenots realitātē un, ka ar viņiem notika tas pats, ko paši tēlo uz ekrāniem. Vispirms filma pati sāk vedināt uz tādām pārdomām, līdz tas tiek izteikts vārdos. Šo skatījumu, manuprāt, varēja attīstīt arī tālāk un apcerēt vairāk, bet par trūkumu to tomēr neuzskatu un varbūt tā pat jau kļūtu par pavisam citu filmu.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]ub
Date:October 11th, 2019 - 08:53 pm
(Link)
Jā, filma ir viena no tām, kas paliek atmiņā. Man visvairāk patika tas, kā Pita tēls bija pasniegts kā labākais draugs un visādā ziņā izmanīgs zellis.
*spoileri*Bet filmas beigās ir tāds filmas rituma aplauziens, kurš atklāj to, ko filmas tēli jau sen mums teica - tas džeks ir slepkava. Pat viņš to nekad nav noliedzis(bet viņš patiešām mīl savu suni, sievietes viņu ir sarūgtinājušas)

Tad vēl visa tā vesternu būšana - viņi abi ir kā tādi tēli no vesterna, kuri mēģina atrast savu vietu zem jaunās paaudzes saules.
Varbūt Kventins gribēja kaut ko pastāstīt par filmu vēsturi, ko viņš pamanās iespraust katrā filmā. Kā kino beidzot kļuva moderns utt.
[User Picture]
From:[info]koks
Date:October 12th, 2019 - 07:32 pm
(Link)
Interesanta un ticama ideja par to vesterna un vecā kino padarīšanu.

Pita tēls man arī izteikti patika, bet par to slepkavas būšanu ir tā, ka, skatoties Tarantīno filmas, man šķiet, ka viņam visi tēli ir potenciālie slepkavas pēc mentalitātes, taču var jau būt, ka šeit tiešām viņa efektīvo rīcību var izskaidrot arī tā.
[User Picture]
From:[info]heda
Date:October 12th, 2019 - 11:01 am
(Link)
Idejas par to, ka un kā di Kaprio un Pitam jāspēlē savi iespējamie likteņi sešdesmito gadu Holivudā un jāizspēlē Šeronas kārts ir ģeniālas, tāpat amerikāņiem tik mīļā road movie sajūtu radīšana, līkumojot vien filmas Losandželosā. Tarantīno pēc katras filmas vajadzētu publiskot tā kino sarakstu, kas viņu ietekmējis konkrētajā darbā, varbūt tas varētu mazliet glābt ar kinoakadēmijas atbalstu sačakarēto skatītāju gaumi.
Viņa atsauču precizitāte arī ir neticama - var novērtēt, ieskatoties Manson girls "pestītajās" sejās tolaiku intervijās https://www.youtube.com/watch?v=kkTJByTt4XM utmlīdz.
[User Picture]
From:[info]koks
Date:October 12th, 2019 - 08:21 pm
(Link)
Jā, ar gaumi Tarantīno problēmu noteikti nav. Arī viņa filmu soundtrekus parasti ir vērts atsevišķi paklausīties, ko es arī mēdzu darīt. Kaut kādas konkrētas filmas vai kino novirzienus, kuri devuši iedvesmu viņš mēdz minēt, bet par šo filmu īsti vēl neesmu nekādu papildus informāciju uzsūcis.

Katrā ziņā, ja šī tiešām būtu pēdējā Tarantīno režisētā filma (haha), tad tā tiešām būtu gana cienīga.
[User Picture]
From:[info]heda
Date:October 13th, 2019 - 12:06 am
(Link)
Jā, kā jau vienmēr, viņa gaume ir nevainojama... vai arī ļoti sakrīt ar mūsu gaumi ;) Izskatās, ka šoreiz viņš Oskara dēļ tomēr ļoti valdās, bet nevar teikt, ka šī savaldība viņa kino nāktu par ļaunu.
[User Picture]
From:[info]koks
Date:October 12th, 2019 - 08:33 pm
(Link)
Un jā, Mensona meitenes tiešām rādās visnotaļ adekvāti attēlotas, bet būtu gribējies vairāk redzēt arī Mensonu un viņu savstarpējo komunikāciju. Interesanti kāds ir iemesls, ka Mensonu redzējām tik maz - vai tiešām tikai tāpēc, ka tas nebija tas uz ko Tarantīno gribēja koncentrēties un viņaprāt pietika ar visām tām frāzēm no meitenēm un Teksa kā "Čārlzs teica, ka...". Es iedomājos, ka jebkuram, kurš taisītu filmu par Mensona slepkavībām būtu kārdinājums parādīt vismaz dažas minūtes tiešas komunikācijas un smadzeņu skalošanas Mensona kulta iekšienē.