Tikai filmās ko tādu esmu redzējusi. Un tiešām tika evakuēts? Interesanti, vai pasažierim pēc tam piestāda rēķinu par zaudējumiem, kas kavēšanās dēļ varētu būt radušies gan avio kompānijai, gan lidostai.
Jā, pirmoreiz Kosovā vīrietis gribēja doties pie mātes, kurai palicis slikti, šodien apreibinājies latvietis, ko beigās evakuēja policija. Abās reizēs apkalpe brīdināja, ka šis viņiem izmaksās ļoti dārgi. Palikušie jau otro stundu nīkst, gaidot, kad būs kāds brīvs brīdis izlidošanas grafikā.
Pirmais gadījums cilvēcīgi saprotams, tiešām ārkārtas situācija. Par otro gadījumu žēl, ka to latvieti vispār ielaida lidmašīnā. Stjuartiem ir tiesības atteikt iekāpšanu personām, kuras ir acīmredzamā reibumā un uzvedas neadekvāti.
Nez, palikušajiem arī atleks kaut kas no tā "ļoti dārgi"?
Izlidojām ar 3 h nokavēšanos, šādos gadījumos pienākas 600 EUR kompensācija (bet neesmu droša, ka žūpošanas ekscesi iekļauti šajā kategorijā)
Ja negribi pati čakarēties, silti iesaku
https://www.flightright.com/Man martā Zviedrijā iekšzemes reiss tika atcelts dēļ puteņa, nupat saņēmu 180 EUR kompensāciju (ja pats ņemtos, varētu izsist 250, bet tas patērētais laiks, plus mani jau droši vien vienkārši varētu appist). Reģistrēties un datus aizpildīt aizņem pāris minūtes, pēc tam viss notiek automātiski, sūta apdeitus, kā iet un tā tālāk.
Bet par Tavu sākotnējo jautājumu - nē, man tā nekad nav gadījies.
T.i. kompensācija bija 250, 70 savāca komisijā, komisiju maksā tikai tad, ja sanāk atgūt naudu.
Un no sākuma jāievada tikai reisa numurs un tā, tad uzreiz pasaka, vai ir cerības, vai nav.
eh, pietrūka 2 minūšu, lai dabūtu 400 eur kompensāciju :D atlidojām 2h 58 min vēlāk
tagad gan lasu, ka var strīdēties, jo ir jāpieskaita arī laiks līdz durvju atvēršanai, kas tad sanāk ilgāks par 2:58. Redzēs.