skumji, ka privātkantorītis pārpērk kultūras medijus, valsti reprezentējošus pasākumus un visādi citādi iejaucas procesos, kas ilgtermiņā plašākai sabiedrībai veido izpratni par t.s. kultūras vērtībām. Un tiem, kas atļaujas uz to norādīt, daudzas durtiņas aizveras - mēs taču zinām kantorīša ietekmi muzejos, izdevniecībās, nu jau arī Saeimā un Rīgas Domē
"Ilgermiņā", "plašākai sabiedrībai", ēeee, nē, plašākā sabiedrība joprojām mēģina saprast (labākajā gadījumā) Džemmas Skulmes kolaboracionismu un (sliktākajā gadījumā) Kristiana Brektes sejas masku "Spēlmaņu naktī". Agnese Kleina ir bukzīnu tibiņa, viņa ir Mārtiņš Rītiņs, kurš nav sapratis laša vērtību ilgtermiņā.