man prieks, ka tu sūdzies, lepojos ar tevi!!
no otras puses, žēl kontrolieru, bet no trešās atkal.. stulba sistēma tomēr
man nav žēl, jo es biju acīmredzami godīgs pasažieris. turklāt iepriekš esmu tiešām bieži redzējusi, kā kontrolieri ļauj nopīkstināt etalonus arī tādiem, kas apzināti blēdījās un negribēja to darīt. Manuprāt, kontrolieru galvenais uzdevums ir iespēju robežās nodrošināt, piespiest negodīgos pasažierus samaksāt par braucienu, nevis sodu - teiksim, atklājot, ka pasažierim nav biļetes, vispirms likt nopirkt pie šofera vai kā manā gadījumā atļaut nopīkstināt. Un tikai tad, ja es pretojos un to nedaru, ķerties pie soda kvītīm. Citādāk sanāk spāņu inkvizīcija
man tolaik, kad vēl nekas nebij jāpīkstina, stulbi sanāca ar kontrolieri. man bija nopirkts mēneša biļete vienam konkrētajam autobusam vai kam tur. bet es drīkstēju braukt ar jebkuru citu autobusu, kamēr saskan maršruts. man bija jāsteidzas uz autoostu, bet sanāca nogulēt vienu pieturu, tieši pēc tās nogulētās pieturas autobusa maršruts novirzījās no man atļautā kursa. kad grasījos kāpt ārā, pienāca kontrolieris un teica, ka būs jāmaksā sods. es steidzos uz autoostu, jau tā nedaudz nogulēju un kavēju, biju ar mieru maksāt sodu uzreiz un tīties fiksi uz autoostu, bet tas nelietis man neatļāva izkāpt no transporta, līdz bijām pārbraukuši pāri tiltam. rezultātā šķīros no naudas un mundrā riksītī nesos uz autoostu, cerībā, ka nenokavēšu.
jā un tavs aprakstītais gadījums tiešām izklausās nejauki no kontroliera puses, tāpēc saku vēlreiz, man prieks, ka tu iesniedz sūdzību.
tomēr ir tiešam daudz arī jauku kontrolieru. bet tik un tā priecājos, ka pēdējos gados ar sabiedrisko gandrīz vispār nav vajadzības braukāt.
kontrolieru sistēma ir visur pasaulē, kur ir sabiedriskais transports. tās esamība nenozīmē, ka automātiski jāizslēdz pieklājība, veselais saprāts un elementāra cieņa pret pasažieri, lai viņu automātiski neuzskatītu par noziedznieku. es tiešām domāju, ka pasažieru cieņa pret kontrolieri (kurai, protams, Latvijā arī jāaug vēl kilometru kilometriem) nekādi nevar iestāties pirms kontrolieris nesāk cienīt pasažieri.
tieši tā. liela dala kontrolieru bezmaz visus pasažierus uzskata ja ne par noziedzniekiem, tad par potenciālajiem. un arī uz tiem, kuri ir nopīkstinājuši biļetes, skatās it kā sakot "nu, labi, šoreiz izspruki"
jaukie kontrolieri ir reta un dažreiz šķiet, ka izmirstoša suga
Man tieši pēdējos gados pretēja pieredze. Tas ir - es pati 100% vienmēr esmu nopīkstinājusies "nekavējoties", jo paranoiskums liek man sameklēt un pārliecināties, ka e-talons nav pazaudēts, vēl stāvot pieturā, bet cik ir redzētas problēmsituācijas, tiešām sen, sen neesmu manījusi nepieklājību vai rupjību, tāpēc šis gadījums ar
dejot mani pārsteidz vēl jo vairāk.