Garastāvoklis: | roķīgs/kumelīšu tēja..pagaidām |
Mūzika: | The Signas - Ventas Rumba |
Aleine in Bonn XXX
taisu sev plānu, jo pēc trīs ar pus mēnešu nekā nedarīšanas, kaut kā sākt noteiktos laikos vēl kaut kur iet ir pagrūti :D :D
plānoju, plānoju, taisu līdz pašam jūlijam, lai varu saprast, kad ko jāsāk darīt. tas ir vairāk kā skaidrs, ka 20 lpp referātu uzrakstīt vācu valodā ir 20 reizes grūtāk kā latviski... un vēl jau arī kursa darbs jāuzraksta, bet, tā kā viņiem te perfekta sistēma, ka vari izvēlēties, kādus priekšmetus gribi, es ņemu tos, kuru referāti palīdzēs arī kursa darbam, kā vācu valodā kursa darba nodaļiņa :D :D bet mācību sistēma te interesanta. katram ir viņa "major" - piemēram, politika, ģeogrāfija vai vēsture. un vairāki "minor", kurus vari izvēlēties pats. piemēram, pēc viņu sistēmas, es kā politologs varētu kā "minor" izvēlēties kādu žurnālistu, ekonomistu vai PR kursu. vispār baigi forši šitā, pats vari sev perfektu izglītību uztaisīt. ja kredītpuntu par daudz, bet uz priekšmetu gribi, paņem vienkārši "apmeklējumu" - ieskaita, ja apmeklē visas lekcijas, bet kredītpunktus nedod
un atkal, tāpat kā par sportu, jānopūšas - kāpēc mums tā nav...
runājot par mācībām, es nekādīgi nesaprotu, kāpēc pēc katras lekcijas viņi ar dūri klauvē pie galda... katru reizi, pēc katras lekcijas.. bara instinkts liek man darīt to pašu, nelaba nojausma, ka tas varētu būt saistīts ar palikšanu, veiksmīgu nokārtošanu. ja tas tomēr ir kā "paldies" pasniedzējam, tad šķiet dīvaini, izklausās, it kā visa auditorija viņam ēst prasītu :D :D
šodien bija jau otrā lekcija.. pasniedzējs tāds dīvains.. mati kā Edijam Mērfijam, laikam vecs, jo viņam rokas trīc, kad papīru rokās tur. "laikam", jo afroamerikāņiem vecumu var noteikt, šķiet, tikai pēc matu krāsas, jo sejas āda viņiem, atšķirībā no mums, saulē tik ātri nenoveco. pasniedzējs interesants, pirmā lekcija pagāja papīru kārtošanā un runājamo referātu dalīšanā [lieki piebilst, ka mana tēma - ANO statūti, mērķi un reālā darbība, problēmas dzimumu diskriminācijas mazināšanai, vēl reliģiju klāt pielikšu, bet tas laikam rakstiskajam variantam]. kad tikām līdz pašai ANO (vāciski - UNO) sasmējos, atgādina to spēli :D :D ) un tās darbībai, vispārīgie jautājumi:
- kad dibināta
- kad iestājās Vācijas Federatīvā Republika?
- kad iestājās Vācijas Demokrātiskā Republika?
- kad iestājās Apvienotā Vācija?
- kad Latvija? [šito es vienīgā zināju :D :D]
- kur atrodas galvenās mītnes
- kas tagad ģenerālsekretārs?
- kas bija pirms viņa?
- kas bija pirmais ģenerālsekretārs?
nezini atbildes??
lūk, ko Tev teiktu profesors T. Owana: "... un ja nezini šitos jautājumus, vari uz "Gribi būt miljonārs" nemaz neiet un naudu nedabūsi!" :D
par vācu studentiem runājot.. meitenes: a) pazubrītes b)pilnīgas pamuļķītes
džeki: a) gudrīši, profesori b) saldie/skarbie ar drausmīgi želejotiem matiem
vakardienas lekcijā gan pasniedzējs tāds nopietns, traki daudz stāstīja, pie viņa gan nevaru izvēlēties, ko lai ņem referātam - pelēkās zonas demokrātijas un par piemēru ņemt Turciju, vai sultāniskos režīmus. pirmais būtu gandrīz kursa darba teorija, bet otrai baigi inčīgais.. mīnus pirmajam ir tas, ka tas kā mutiskais referāts jāaizstāv pēc 2 nedēļām, vienlaicīgi tas it kā ir arī pluss, jo būs par vienu problēmu mazāk.. bet tajā priekšmetā tik daudz cilvēku, visi gudri (izskatās) [kā nekā maģistri] un man vācu valoda vēl nav perfekta..bail!
lielais prieks un vienlaicīgi postaža par to, ka izvēlējos masāžas kursus, pasniedzēja superīga un teica, ka līdz kursa beigām mēs mācēsim jau ļoti labi masēt. tagad būs klasiskā masāža, šodien jau iemācījos masēt kājas, vēlāk būs citu veidu masāžas un arī sejas kosmētiskās masāžas. labais!! patīk ļoti. labākais, ka sadalamies pa pāriem un viens uz otra izmēģinām. vēl tāda forša sajūta pēc tām nodarbībām. MĪNUSS - baudu no tās gūs citi, ne es. tāpēc es ar Rūdi laikam taisīšu barteri - viņš man mācīs spēlēt tenisu, es viņam masāžas! :D :D
un noslēgumā, es uzzināju, kā es pavadīšu savu dzimšanas dienu - NO DEVIŅIEM RĪTĀ LĪDZ VIENIEM PĒCPUSDIENĀ [PIECAS STUNDAS GARĀ] SEMINĀRĀ!!!!!!!
es vispār nevaru savienot, mana dzimšanas diena un mācības, varbūt beidzot izjutīšu, kā tas ir, ja uz lekcijām tev nes puķes un pašam jānes končas. pamatskolā šito baigi pārdzīvoju, ka citi nesa končas, bet es nekādi klasesbiedrus nevarēju pacienāt un arī atlaides sTundās dabūt nevarēju [tie, kam bija dzimšanas diena, varēja] un audzinātāja viņiem vēl dāvaniņu dāvināja!!! lai gan, es šaubos, vai manam pasniedzējam būs kkas vairāk par "ne silts, ne auksts" - BET PIECAS STUNDAS NO VIETAS - TĀ TAČU IR SPĪDZINĀŠANA. un vēl, semināra tēma - EIROPA KĀ IMPĒRIJA :D :D :D