nav pārsteigums un tomēr
Galīgi nav pārsteigums, tomēr nu manam intuitīvajam un neargumentētajam viedoklim ir skaitlisks un mērāms apstiprinājums. Saskaņā ar
pētījumu:
Aplūkotajā periodā sabiedrisko attiecību speciālistu piedāvātās ziņas aģentūrā BNS bija ap 76%, bet aģentūrā LETA — ap 83% no visa publicēto ziņu apjoma. Šis ir tas gadījums, kurā man ir viens pīpis, kurš soross naudiņu iedeva (ja vispār iedeva) pētniekiem. Malacīši. Tagad derētu pasekot barības ķēdei tālāk - līdz avīzēm, portāliem, TV un radio.
Varētu ierosināt ES direktīvas priekšlikumu: piem., ka katrai ziņu aģentūrai savā mājaslapā katru dienu ir jāuzrāda PR, SPAM un vienkārši bezcerīgu stulbību % pēdējo 24h laikā. Kā tādam pārtikas produktam. Nav aizliegts tirgot indes, bet par to ir jānorāda uz iepakojama. Vai arī, ka ziņu aģentūras darbināšanai ir tā kā tādai aptiekai jāizņem licenci. Kuru par 10 un vairāk gramatikas kļūdām vienas dienas laikā aptur uz veselu mēnesi. Un pa to mēnesi - visus reportierus marš! prom uz Valsts valodas centru mācīties. Vienīgo Pareizo Latviešu Valodu. "Es m[uo]k[uo]s" vs "es m[uo]c[uo]s" utml.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: