Comments: |
piekrītu. turklāt vajadzētu kaut mazliet saprast arī oficianti, kurai pie gandrīz katra galdiņa nākas apkalpot uzvilkušos un uzpūtīgus pseidointelektuāļus...un viņa ir tikai viena. vairāk iecietības un sapratnes, draugi!
Par sapratni pret oficianti atlaidi iedos? Esmu klients un gaidu arī attiecīgu attieksmi, nevis eju tur izrādīt, cik empātiksa esmu.
par sapratni pret oficianti būs pašai pozitīvāks noskaņojums pret dzīvi un iestādi, kuru apmeklē. empātijai būtu jāpiemīt, nevis tā īpaši jāizrāda.
Vai sekos arī ieteikums apmeklēt grupu treniņus, sadoties rokās un uzsmaidīt pasaulei? Pietaupi. Esmu bijusi gan oficiante, gan bārmene un uzskatu, ka nekāds klientu daudzums nav attaisnojums paviršai attieksmei pret jebkuru apmeklētāju. Ja nespēj izdarīt savu darbu kvalitatīvi, tad nedari vispār. | |