nav runa par atšķirības jušanu, ir runa par to, cik lielas pūles tam 5gadniekam jāpieliek, lai tiktu līdzi 8gadīgam un jautājums, kam to vajag. protams, no vecākiem daudz kas atkarīgs, bet ir taču tādas vienkāršas lietas kā smadzeņu etc individuālās attīstības īpatnības un tāpat man šķiet, ka bērni ir jūtīga padarīšana un nevar visus mest vienā katlā tāpat vien. pa manam labāk lai brīvākā atmosfērā dārziņā padzīvojas vai ar vecākiem, nekā piespiež sēdēt skolas solā. pirmās trīs klases mani katru dienu pierunāja iet uz skolu, jo riebās, nelasīju, neko nedarīju. tikai kaut kad vēlāk bija ok un viss aizgāja uz urrā. vai es būtu bijusi dumjāka, ja par gadu vēlāk sāktu mācīties, šaubos. tikai izpaliktu daudz asaru un sliktas sajūtas.