Kaspars ([info]kas) rakstīja,
@ 2003-05-07 14:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
klientu apkalposhana: biznesa vadiibas teorija un prakse
Katrs kas ir saskaaries ar biznesa vadiishanas teoriju zin to vienu no textbook, ka ja tu slikti apkalposi savus klientus, maldinaasi vinnus un kaa citaadi slikti riikosies, tad tavs bizness laika gaitaa izies skurstenii, nebuus pirceeju.

Probleema ir taada, ka tas darbojas speciaalos gadiijumos un taa praktiski paliek tikai textbook teorija. Piemeeram lielaa pilseetaa, centraa kur iet garaam daudz cilveeku ir veikals, teiksim vinjsh tirgo daudz dazzaadu koka izstraadaajumu, guultas, skapjus, kumodes, plauktinnus un daudzko citu iespeejamo. Ja paardeveeji samelos paaris desmit klientiem un iesmeerees tiem k-ko vai piemeram atteiks garantijas remontu, neapmainiis preci kura izraadiisies braakkeeta un tamliidziigi, tad vinna veikals nebankroteees naakamajaa dienaa, nedz arii peec gada, jo vinjsh paardod arii labas preces un buus arii apmierinaati klienti, varbuut pat lielaakaa dalla buus apmierinaati klienti.

Es veelos paliidzeet nomirt taadaam kompaanijaam. Bet kaa tas izdaraams praksee?

Vieniigo atbildi kuru zinu ir negatiiva publicitaate, un lielos apmeeros. Bet tas praksee biezzaak sanaak ka kaads to uztaisa maaksliigi nevis taa notiek peec shiis ieprieksh mineetaas teorijas, but then again ir jau taa ka meediji jau arii nedarbojas peec textbook teorijas ... daudz lietas dziivee darbojas savaadaak, likaas ka biznesa teorija ir taa kura ir vistuvaak dziivei no visa ko jebkad esmu maaciijies un man liekas ka taa arii ir, piemeeram paardoshanas teorija, maarketings, pateereetaaju psihologgija domaajams ir ljoti labas.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?