Kaspars ([info]kas) rakstīja,
Nu tas Tev ir sakains pakalpojums! ;)p bet pa 10ls mosh var arii paciest.
maneejie arii atlaides parasti nedeva par probleemaam tiiklaa, bet tagad redzu ka par septembri bija 9 dienas atstkaitiijushi nost, mosh dell taa ka papllaapaaju ar vinnu direktoriju ne tikai par trauceejumiem tiiklaa, bet vispaar par dziivi.
Klientu serviss mazajiem neeksistee, arii maneejam nee. Pazvanu, atstaaju zinnu sekretaariitei, mosh atzvaniis shodien, mosh riit, a mosh buus jaazvana veel divas reizes lai tiktu pie kaada tehnikka. Tehnikki vispaar pohujisti pret klientiem, bet nu maneejais vismaz zin ko dara tehniski.
Par tiikla kvalitaati runaajot lielaakaa probleema mazajiem ir piderasu Lattelekom, jo kaa man staastiija, tad visas akas pieder lattekeom, vadus iekshaa tur nevar likt, ja liek, tad taads pikkis jaamaksaa ka neesot rentabli vispaar bodi vallaa taisiit, un taa nu vinni velkaas pa gaisu, vispirms ar parastajiem kabelliem, tam ir vajadziigi savienojumi ik pa desmit solliem, taa nu saakas liigumi ar maaju iipashniekiem, tur ir chakars, jo cilveeki dazzadi, kaads iedomaa izrubiit swithcu un pazuud internets visam subnetam...., taa nu vinni tagad optiskos kabellus velk, jo savienojumus vajag mazaak un arii aatrums lielaaks. Taa kaa es mazos saprotu, vinnu probleemas. Lattekoms liekas ka ir vieslielaakais interneta attiistiibas bremzeetaajs latvijaa.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?