Jūlijs 14., 2006


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
11:18 - dienas citāts
"Līdzko homoseksuāļiem pagriezīsim muguras, viņi sāks propagandēt savu pārliecību," uzsver S. Laivlijs.

nočiepts links

(22 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:29
(Link)
Tu te?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:47
(Link)
mmm, jā, a ko citu tu biji gaidījis?
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:50
(Link)
Nē, man te ziņoja, ka Tevi esot hospitalizējuši vai
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Jūlijs 2006 - 12:44
(Link)
Izdarīja gan tā, bet pirmdien izrakstīja, tagad dzīvojos lielākoties pa māju, mēģinu atradināties no guļošā režīma (diez cik labi jau nesanāk). Bet paldies par rūpēm :)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:37
(Link)
Tjā, bija laiki, kad baznīca, tipa, cīnījās ar tumsonību, ne?

Bet nu jā, bez raganu medībām un ķecera simbola jau tas veidojums nespēj pastāvēt.
[User Picture]
From:[info]deep
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:47
(Link)
es gan teiktu, ka tad vinji kko citu saaktu dariit ;DDD
From:[info]blaze
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:51
(Link)
Nu ko, 'nepareizās' ticības ar apgaismību daudz maz iznīcināja, raganas un pārāk daudz zinošie arī vairs nav modē, ļaunais komunisms nonīka... tagad baznīcai jauns ienaidnieks uzradies - homoseksualitāte. Interesanti zināt, kas būs nākamais super-truper cilvēces ienaidnieks, pret kuru cīnīties baznīca uzskatīs par savu pienākumu.
From:[info]carnival
Date:14. Jūlijs 2006 - 11:57
(Link)
it kā homoseksualitāti baznīca būtu vakar izdomājusi noliegt. šis fenomens nudien nav jauns un salīdzinot ar senākiem baznīcas attieksme ir daudz liberālāka.
From:[info]blaze
Date:14. Jūlijs 2006 - 12:21
(Link)
Vakar vai pirms xxx gadiem, kāda tam starpība? Problēma ir cita - organizācija, kura sevi uzskata par miera nesēju, visu laiku atrod kādu pret ko aktīvi cīnīties... un to, diemžēl, dara izraujot no Bībeles atsevišķus pantus, kaut gan pati sludina, ka Bībeli jāuztver kā vienu veselumu, to nedrīkst dalīt pa pantiem un tulkot, pielietojot pantus pēc savas tā brīža vajadzības.
From:[info]carnival
Date:14. Jūlijs 2006 - 12:30
(Link)
jā, jebkuras stipras organizācijas viens no pastāvēšanas priekšnosacījumiem ir ārējais ienaidnieks. tā ir reālpolitika, nu un? bet ne jau nu homoseksualitāte ir tā, kas būs galvenais baznīcas ienaidnieku ienaidnieks, jo tas vienkārši būtu smieklīgi, homoseksualitātes "apkarošana" ir tikai maza stastāvdaļa no baznīcas mēģinājumiem būt par tikumīgo alternatīvu mūsdienu masu kultūrai.
From:[info]makmerfijs
Date:14. Jūlijs 2006 - 13:51
(Link)
Jebkuras stipras organizācijas pastāvēšanas pamatā ir vienojoša ideja un tai nav obligāti jāietver ienaidnieka meklēšanu. Tikai kad citu ideju sāk trūkt, un rodas nepieciešamība par katru cenu attaisnot organizācijas eksistenci, kas visvieglāk izdarāms pierādot, ka šī organizācija tās locekļus sargā no kaut kā, tad arī sākas apdraudējuma avota - ienaidnieku meklēšana.
From:[info]carnival
Date:14. Jūlijs 2006 - 17:04
(Link)
nē, stipra organizācija rodas kā konkurējošs spēks, un jau pēc definīcijas pret kaut ko cīnās, tieši cīņa pret pastāvošo ir vienojošās idejas pamats. īstās grūtības sākas pēc uzvaras, tad arī ir aktīvi jāmeklē jauns ienaidnieks, jebkura revolūcija ir to pierādījusi.
From:[info]makmerfijs
Date:14. Jūlijs 2006 - 17:42
(Link)
No kurienes pieņēmums ka cīnīties var tikai PRET kaut ko?

From:[info]carnival
Date:14. Jūlijs 2006 - 17:49
(Link)
tas ir ietverts vārda "cīņa" definīcijā.
From:[info]makmerfijs
Date:14. Jūlijs 2006 - 17:51
(Link)
Un šī definīcija būtu.....?
From:[info]carnival
Date:19. Jūlijs 2006 - 01:07
(Link)
ok, ok, pieķēri - nevarēšu tev dot definīciju. bet cīņa, protams, vienmēr notiek PAR kaut ko, bet pašas cīņas priekšnosacījums ir tas, ka tas PAR ko cīnas vēl nav sasniegs, tieši tāpēc par to ir jācīnās. un ja jau tas nav sasniegts, ir jāpārvar kaut kādi noteikti šķēršļi, vai ne? un tad šie šķēršļi arī ir tas PRET ko jācīnās. proti, ja es esmu PAR gravitāciju pasaulē, kurā gravitācija pastāv un netaisās izzust, tad man par to nav jācīnās, es vienkārši izbaudu burvīgo pievilkšanās spēku. bet cīņā ir jābūt ne tikai PAR, bet arī PRET, un tieši tas cīņu padara par cīņu.
From:[info]makmerfijs
Date:19. Jūlijs 2006 - 01:24
(Link)
Es nenoliedzu ka katrā cīņā, bez PAR elementa ir arī PRET elements, bet kādēļ tad cīņas būtība ir jāreducē tikai uz vienu no šiem abiem savstarpēji saistītajiem elementiem?

From:[info]carnival
Date:19. Jūlijs 2006 - 01:29
(Link)
es nemaz to neapgalvoju.
From:[info]makmerfijs
Date:19. Jūlijs 2006 - 01:37
(Link)
"....stipra organizācija rodas kā konkurējošs spēks, un jau pēc definīcijas pret kaut ko cīnās, tieši cīņa pret pastāvošo ir vienojošās idejas pamats. īstās grūtības sākas pēc uzvaras, tad arī ir aktīvi jāmeklē jauns ienaidnieks, jebkura revolūcija ir to pierādījusi."
From:[info]carnival
Date:19. Jūlijs 2006 - 01:57
(Link)
un? viss sakrīt. organizāciju vajag, lai pret kaut ko cīnītos, ar kaut kādu tālākejošu mērķi (par kaut ko). ja mērķis ir sasniegts, cīņa vairs nav vajadzīga, tātad nevajag arī organizāciju. šajā brīdī organizācijas parsti negrib beigt savu eksistenci, tāpēc mākslīgi meklē aizvien jaunus un jaunus ienaidniekus. mērķis (par) it kā paliek, bet ienaidnieks (pret) jau ir cits.
From:[info]makmerfijs
Date:19. Jūlijs 2006 - 08:53
(Link)
Nu prakse rāda,ka mākslīgi ienaidniekus sāk meklēt galvenokārt tad, kad mērķis netiek sasniegts un nav zināms kad tieši tiks sasniegts.

Ir tak ne viens vien piemērs, kad kādas valsts diktators uzsāk karu tikai tādēļ lai "piesegtu" savas līdzšinējās politikas neveiksmes.
From:[info]carnival
Date:19. Jūlijs 2006 - 08:54
(Link)
nu jā, tas ir otrs variants, un tev taisnība, ka biežāk izplatīts.
honeybee - dienas citāts

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba