Marts 14., 2006
| 11:08
|
Comments:
From: | fedrs |
Date: | 14. Marts 2006 - 13:09 |
---|
| | | (Link) |
|
Parādi man vienu reklāmistu, kuram rūp kaut kas vairāk kā tas, lai reklāmdevējs kopā ar rubli neaizietu pie konkurenta!
From: | inx |
Date: | 14. Marts 2006 - 13:53 |
---|
| | | (Link) |
|
*rāda ar pirkstu uz sevi*
galvenais ir jautrība un izdoma. radīšana. idejas un ģenialitāte. lai ar tām konkurentu būšanām ņemas lielāki priekšnieki.
From: | fedrs |
Date: | 14. Marts 2006 - 14:03 |
---|
| | | (Link) |
|
Man ir aizdomas, ka tu neesi vis reklāmists, bet compūterists.
Lielākajai daļai reklāmistu ir ģimenes. Daudziem ir mīļotie cilvēki, bērni, hobiji, aizraušanās. Ļoti liela daļa ir izvēlējušies šo profesiju tāpēc, ka tā ļauj kaut daļēji darīt to, ko vēlies un proti darīt (un bieži vien šis "kaut kas" ir - vai saskaras ar - mākslu, garīgumu blablabla). Tur jau tas āķis, ka reklāmists arī ir patērētājs ar visiem sapņiem, cerībām un mīlestību. Un tikai šo savu sapņu dēļ piever acis uz to, ka klients ir aprobežots, reklamējamais produkts izraisa impotenci un visa šī sasodītā patērētāju sabiedrība ir kropla.
From: | anna |
Date: | 14. Marts 2006 - 15:14 |
---|
| | | (Link) |
|
Lasu un māju ar galvu: "Ļoti liela daļa ir izvēlējušies šo profesiju tāpēc, ka tā ļauj kaut daļēji darīt to, ko vēlies un proti darīt (un bieži vien šis "kaut kas" ir - vai saskaras ar - mākslu, garīgumu blablabla). Tur jau tas āķis, ka reklāmists arī ir patērētājs ar visiem sapņiem, cerībām un mīlestību. Un tikai šo savu sapņu dēļ piever acis uz to, ka klients ir aprobežots, reklamējamais produkts izraisa impotenci un visa šī sasodītā patērētāju sabiedrība ir kropla." Exactly, tieši tā, vismaz manā gadījumā. |
|
|
|
Sviesta Ciba |