Novembris 18., 2021
| 00:21
|
Comments:
Es to pavisam noteikti neuztveru par fantāzijas darbu ar galveno motīvu "būtu forši pajāt uz gigantiska, zobaina peņa", mīļo sīrupiņ, ko man darīt? :D
Nē, nu, es to viennozīmīgi uztveru par fantāzijas darbu per se, bet laikam kaut kā neizdodas tik stingri un freidiski nofokusēties uz to vienu tārpa jāšanas jāšanas uz tārpa minūti.
nu, tā "minūte" ir tas, kur tas gabals kļūst reālistisks :D
ierakstā es, protams, ākstos, bet nu man šķiet, ka tā simbolika tur ir tik ļoti na ļico un "viss stāsts kā dīlošana ar fallu dažādos simboliskuma līmeņos, no jauna cilvēka coming-to-age un attiecībām ar māti līdz pat fallocentriskam pasaules iekārtojumam, kur kaut kur nonākt un par kaut ko kļūt ir iespējams tikai caur fallu" ir tik acīmredzama interpretācija, ka tas vienkārši tiek pieņemts kā defoltais skaidrojums, par ko pat nerunā, jo tas ir pirmā kursa līmenis :)
| From: | ctulhu |
Date: | 18. Novembris 2021 - 00:48 |
---|
| | | (Link) |
|
Hm, tagad var šādi paskatīties uz neuzpērkamo khm objektu Kinga ``Jerusalems lot``
Nu, pasaulē, kur viena no lielākajām varas koncentrācijām atrodas tūkstošgadīga mūķeņu ordeņa rokās, kas ap pirkstu var griezt Imperatoru, visu Impēriju un vispār cilvēces nākotni, diez', vai runa ir par ekskluzīvi fallocentrisku pasaules iekārtojumu.
Tas, cik/vai freidiski to visu tur bija domājis pats Herberts (vai Vilnēvs ar konkrēto ekranizāciju), gan neapņemšos minēt.
| From: | ctulhu |
Date: | 18. Novembris 2021 - 00:56 |
---|
| | | (Link) |
|
Bet savukārt nākamais dievišķais imperators tak ir ar tārpa ķermeni, sanāk nu tas tur ar human face.
Kas laikam nozīmē, ka viņu pavisam godīgi var raksturot kā lielu pimpi. :D
Bene Gesserit un viņu atzari ("Godātās mātes" u.c.) gan nekur nepazūd un nepazaudē varu arī viņa laikā un vēlāk.
Man šķiet, ka tieši tas mūķeņu gājiens un vispār pieņēmums, ka iespēja rīkot ar lietām ir dzimumspecifiska, kā reiz runā par labu šai interpretācijai (jo fallocentriska pasaules uzbūve var tīri labi sadzīvot ar vecenēm ar pautiem)
Nu tb tādā brutālfreidiskā garā mūķenes iemieso kastrācijas bailes, mazākbrutālfreidiskā garā būtu interesantāk (piemēram, sieviešu vara, kas izriet no tā, ka viņu smadzenes nekontrolē penis, un viņas ir predisponētas, uh, ņemt kontroli savās rokās)
> predisponētas, uh, ņemt kontroli savās rokās
Es ceru, ka tu jūties kaut maķenīt lepna par šo frāzi šajā kontekstā XD
Good :D
Bet, ja godīgi, tad vispār "Djūna" ir viens no tiem ļoti nedaudzajiem gadījumiem, kur es pat varētu būt ieinteresēts pamuldēt par diņķiem un čožām freidismu un –centrismiem, aiz tīrās mīlas pret to sacerējumu.
| From: | ctulhu |
Date: | 18. Novembris 2021 - 01:09 |
---|
| | | (Link) |
|
Hm, tad ir interesanti kāpēc vienam dzimumam smadzenes kontrolē reproduktīvie orgāni, bet otram ne?
*reāli* jau, protams, visiem kontrolē more or less, simboliski ir citādi (un interesantos veidos sarežģītāk) bet tajā virzienā jau sākas Rudzītis, un daļēji tāpēc es uz šo sarunu bez vīpsnas negribētu iziet |
|
|