Marts 22., 2017
| 07:27
|
Comments:
kāpēc griežam maizi, ne vecmāmiņas? ja zinātnei nav politiskās/regulējošās funkcijas, tad mums būtu raksti par ļoti labām un īpaši pielāgotām vecmāmiņu vai melnādainu lesbiešu graizīšanas metodēm
Šobrīd reāli eksistē raksti par ļoti labām un īpaši pielāgotām pašuzturošu gēnu dzinēju metodēm, ar kurām sugā var ieimplantēt patvaļīgi disgēniskas un kaitīgas lietas, ko nekāda evolūcija no turienes vairs neizravēs. Vai no tā potenciāli varētu uzbūvēt šādas graizīšanas metodes? Jā, visnotaļ. Vai tas nozīmē, ka CRISPR pētījumi pa cilvēku līniju būtu jāaizliedz? Manuprāt, noteikti nē.
Nevajag nemaz tādu avangardu. Es varu pastāstīt, kā iegūt visbaisākos diversiju un terora ieročus no vietējās botānikas datiem. No tā kas aug LV pļavās, mežos. Jā, pielietot tādus ieročus pret cilvēkiem joprojām ir noziegums. Nē, mēs nepārtraucam pētīt LV floru.
Apraksti var būt. Tāpat kā kriminālromānos ir noziegumu apraksti. Kāpēc mēs noziegumus nedarām? Bez intuitīvās puses vēl var teikt, ka tāpēc, ka ir izpētīts, kādas ir sekas noziegumu darīšanai un mums tādas sekas neder.
nu pagaidi, zinātniski pamatotam noziegumam vajadzētu būt okei, jo uz zinātni taču nozieguma negatīvās sekas neattiecas :)
Uz zinātni tās tiešām neattiecas, Openheimera kaulus nav jāekshumē un ar kaunu jādedzina tirgus laukumā gadījumā, ja es uzbūvēju kodollādiņu un to uzspridzinu apdzīvotā vietā. Nozieguma negatīvās sekas attiecas uz sabiedrību konkrēto noziegumu pastrādājušo īpatņu izpildījumā, kur tālāk seko runa par kriminālatbildību vulgaris. |
|
|
|
Sviesta Ciba |