Maijs 17., 2016


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:19

(71 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:17. Maijs 2016 - 17:10
(Link)
jā, anthro Tev labi der, man ir ļoti daudz, ko par to teikt, bet drusku slinkums rakstīt, varētu pie tējas, haha, bet diez vai Tev to vajag. slinkums nejauši pats pārvarējās, kā sāku vārīties, aizgāja.

bottom line - problēmas, kas mēdz būt LU anthro studentiem, iedalās divās grupās 1)tādas, kas var reāli traucēt iegūt grādu un 2)tādas, kas kaitina. tās, kuras kaitina, var ļoti labi apiet/pārdzīvot, jo sevišķi, ja negribi spiest uz izciliem vērtējumiem un vari atrast veidus, kā "no-vent-ot" īgnumu, jo tas galvenokārt ir vai nu a)pasniedzēju organizēšanās tizlums, kas nozīmē kaut kādas neinformācijas par lekciju izmaiņām vai KP nosacījumiem, vai nu b)tizlie LU paneļkursi, kurus sekmīgi var nokārtot jebkurš mūjābelis, ja vien nav kaut kādu specifisku apstākļu, nu tur, fiziski ierobežojumi vai jomas, kurās esi skolā atstājis robus, kurus nevari/nemāki patstāvīgi aizpildīt. tā kā Tev ir izcilas patstāvīgās mācīšanās prasmes, bez kurām Tu nevarētu efektīvi pētīt lietas worldbuilding, tad apgūt saturu pietiekamā līmenī Tev nebūs problēma. tie tizlie kursi arī nekad nemainās, principā tie ir "internets un tīkla etiķete", "latviešu valodas kultūra", "zinātniskā valoda un kkas"(neatceros precīzo nosaukumu), un mazākā mērā (jo man, piemēram, gāja kā pa sviestu un arī patika un likās vietām interesanti, bet nu, tas droši vien tikai tāpēc, ka pabeidzu 1.ģimnāziju) "kvalitatīvās metodes sociālajās zinātnēs". nu, un tad c)kaitinoši kursabiedri, bet anthro tādu patiešām ir mazāk, nekā citur, un tā kā liela daļa laika atvēlēts patstāvīgām mācībām, no viņiem efektīvi var izvairīties, ja gribas - es, piemēram, studiju laikā puslīdz aktīvie komunicēju tikai ar tām uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmajām jaunietēm, kuras biju notaksējusi par saviem intellectual equals. savukārt tās problēmas, kas reāli var traucēt iegūt grādu, manuprāt, Tev īpaši nedraud, jo tas, par ko cilvēki parasti sūdzas, ir, ka daudz jālasa angliski, bet man tas nekad netraucēja necik, un Tu jau tāpat šobrīd daudz lasi angliski, domāju, pat vairāk, nekā vajadzēs. protams, daiļliteratūras apjoms Tavā dzīvē uz studiju laiku samazināsies, bet es varēju paspēt lasīt arī to, kamēr studēju, laika pietika - lai gan, protams, man nebija darba un bērnu. un principā anthro novērtē cilvēkus, kas neņem lietas at face value, apšauba pašsaprotamo, ir gatavi oponēt viedoklim, prot argumentēt, tā ka kašķi ar pasniedzējiem par atšķirīgiem viedokļiem var gadīties atsevišķos gadījumos, bet principā ne tā, ka tas tiešām traucē nokārtot kursu, jo sevišķi tagad, kad arī ir K. iedarbināta sistēma "apcelt studentus nav ok, jo viņi var ņemt un uzrakstīt iesniegumu".

basically, es domāju, ja Tu šo darīsi, you'll have a blast, lai gan kādā ārzemju uni, protams, būtu vēl jo labāk, bet opcija "online uni ar skype semināriem utml" diemžēl maksā baigo naudu.
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:17. Maijs 2016 - 17:12
(Link)
stulbais autocorrect, kvantitatīvās, ne kvalitatīvās metodes
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:17. Maijs 2016 - 17:14
(Link)
saki, *kvalitatīvas* metodes netiek apskatītas? :D

bet jā, paldies, apmēram tā arī sapratu. un vispār jau es esmu reāls cutie-pie, nu tb kā students es esmu mīļumiņš, ja cilvēki spēj akceptēt to, ka rakstu kursadarbus tipa "Raiņa lugas ķīniešu Pārmaiņu grāmatas kontekstā"
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:17. Maijs 2016 - 17:20
(Link)
``Ārpuszemes saprāta hipotēzes ietekme uz R. Blaumaņa noveļu varbūtējiem turpinājumiem``
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:17. Maijs 2016 - 17:21
(Link)
kvalitatīvās metodes tiek daudz vairāk apskatītas visos kursos, bet pieņemu, ka tas nebija īsts jautājums, vai ne.

un tēmas paveras visplašākās, you can literally research anything, ja tikai spēj nofokusēt atbilstoši kursam un anthro pētniecības principiem, un kursa darbā/lauka darbā/bakalaurā vispār tiešām JEBKO vari apskatīt, un tas ir lieliski.
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:17. Maijs 2016 - 17:18
(Link)
un, domāju, arguments, "china mieville ir anthro izglītība" arī nav slikts :D

principā anthro ir lieliska vieta, kur iet cilvēkiem, kas redz to, cik lietas, kuras visi pieņem kā "tā nu tas ir", patiesībā ir neviennozīmīgas un (ne)apzināti uzbūvētas, kas grib tādus visādus neērtos jautājumus celt gaismā un apšaubīt, apšaubīt, apšaubīt lietas sabiedrībā. es katrā ziņā, šai sfērā nonākusi, jutos kā mājās, un esmu pie mācību darbiem aiz prieka raudājusi par to, ka manām personības un intelekta iezīmēm, kas skolā mēdza reizēm tikt uztvertas kā a nuisance, patiesībā ir pilnīgi legit vieta.
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:17. Maijs 2016 - 17:23
(Link)
(par to, ka "kaķa šūpulis" bija basically vonnegūta maģistra darbs, pat neiepīkstēšos)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:17. Maijs 2016 - 22:56
(Link)
latviešu valodas kultūra tā, kas pie lokmanes?
[User Picture]
From:[info]saccharomyces
Date:17. Maijs 2016 - 23:15
(Link)
neatceros vairs kā mums sauca, bija tāda pajauna, un kurss bija bezdievīgi garlaicīgs, tāda vidusskolas un pat pamatskolas vielas atgremošana galvenokārt, un kā pret tādiem skolēniem tā dāma brīžiem izturējās. man bieži vien gribējās kliegt tajās nodarbībās, bet apmeklējums bija obligāts vai kaut kā tā, tāpēc jāsēž vien bija
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:18. Maijs 2016 - 01:19
(Link)
ok, tad nav lokmane. mums lka bija tāda paša nosaukuma kurss, un pasniedzēja to pašu lasīja arī lu, tāpēc padomāju, ka viņa. kurss bija interesantākais, kas mums tai gadā bija programmā :)
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba