homers ([info]homers) rakstīja,
@ 2008-09-11 15:02:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:reklama

Konference par marketingu
Veroju 3rd marketing and advertising predictions conference
tiesraide: http://www.predicts.lv/lv/konference/

vel runas http://www.predicts.lv/lv/agenda/

Gatis Mūrnieks, Partizānu mārketinga aizsācējs (Latvija)
"Nākotne tagad!"
Ideju, komunikācijas veidu un tehnisko risinājumu savienošana vai apvienošana: radošās idejas un citu industriju komunikāciju sistēmas tiek apvienotas vienā guerilla mārketinga kampaņā.
Apvienot vai sajaukt, lai veidotu vienu kopumu: nelegāli grafiti un mobili projektori tiek apvienoti, lai radītu pārvietojamas projekcijas.
Labāk veidot nevis paredzēt nākotni: sagatavoties atteikties no tradicionālās reklāmas, sapludinot to ar jebko, kas piesaista uzmanību.
16:05 - 16:30

Charles Speidel, Sony Nordic komercdirektors (Dānija)
"Lai izdzīvotu ir jāmainās!"
Pasaule mainās – saasinās konkurence, prasības pret pārdevējiem pieaug.
Kā gūt panākumus? Patērētāju vajadzības ir jānostāda priekšplānā, aktīvi jāizmanto tādi būtiski instrumenti kā digitālie mediji un PR, komunikācijai jābūt izteikti atšķirīgai, lai tā izceltos uz vispārējā fona. Nekāds individuālo ekspertu mārketings, panākumu atslēga ir cieša sadarbība ar un starp sadarbības partneriem.
16:30 - 16:55

Peter Suessenbach,GfK Marktforschung Izpētes nodaļas direktors (Vācija)
„Kā novērtēt un paredzēt kampaņu no reklāmas kvalitātes un mediju plānošanas viedokļa: situācijas iepriekšēja izpēte.”
Sekojiet sava zīmola izrādīšanas rezultātiem: izpētiet, kā no tā mācīties un optimizēt savu kampaņu.
16:55 - 17:20

Alex Ferrer, Basketbola Eirolīgas Starptautiskais Sponsoršipa direktors (Spānija)
"Nakotnes sponsoringa trīs stūrakmeņi."
Ir tikai 3 stūrakmeņi laba sponsoringa pamatā: „less is more”, ekskluzīvs saturs un modernās tehnoloģijas!
Vai sponsorings ir tikai lieli kompāniju logo uz sporta laukumu bortiem vai nākotne ir integrētā saturā un jaunos komunikācijas risinājumos, pieredze? Sponsorings, kas piedāvā pieredzi un sajūtas, ko nevar iegādāties par naudu.



(Ierakstīt jaunu komentāru)

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?