holandiete (holandiete) rakstīja, @ 2007-10-03 13:47:00 |
|
|||
Publicēta: 13:01 03.10.2007. Londona, 3.okt., LETA.
Lielbritānijā aizliegta kosmētikas giganta "Rimmel" skropstu tušas reklāma, kurā piedalās Keita Mosa, pēc tam kad britu supermodele tika apsūdzēta mākslīgo skropstu izmantošanā reklāmā, ziņo "Contactmusic". Televīzijā un žurnālos ievietotās "Rimmel" jaunās "Magnif'Eyes" skropstu tušas reklāmā tiek apgalvots, ka tā pagarina sieviešu skropstu garumu līdz pat 70%, salīdzinot ar konkurējošo kosmētikas firmu produktiem. Taču Lielbritānijas reklāmas standartu un satura uzraudzības pārvalde (ASA) lēmusi, ka reklāma ir "maldinoša", jo reklāmas kompānija nevar atspēkot apgalvojumus, ka Mosai bijušas vēl papildus mākslīgās skropstas. Šis lēmums pieņemts trīs mēnešus pēc tam, kad ASA paziņoja, ka kompānija "L'Oreal" pārkāpusi tās noteikumus un maldinājusi klientus, neinformējot viņus, ka aktrisei Penelopei Krusai kompānijas skropstu tušas reklāmā ir mākslīgās skropstas, tādā veidā "pārspīlējot" tušas iedarbību. "L'Oreal Paris Telescopic" skropstu tušas reklāmā, Krusa stāv uz terases pie teleskopa un saka: "Iedomājieties skropstas, kas varētu aizsniegt zvaigznes." ASA lēma, ka reklāma "pārspīlē efektu, kādu varētu panākt, lietojot šo skropstu tušu uz dabīgām skropstām", un lika, lai "L'Oreal" turpmāk reklāmās norādītu, ka modelēm ir mākslīgās skropstas. Pārvalde arī kritizēja "L'Oreal" apgalvojumu - "par 60% garākas skropstas", jo daži cilvēki varētu padomāt, ka viņu skropstas tiešām kļūs garākas, nevis tikai izskatīsies garākas. "L'Oreal" pakļāvās ASA lēmumam, tomēr paziņoja: "Tā ir ierasta prakse - izmantot mākslīgās skropstas, lai filmēšanas vai fotografēšanas laikā nodrošinātu blīvu un vienmērīgu skropstu līniju."