Ryanair no rītdienas maina noteikumus un atļaus salonā ienest vēl vienu mazu somiņu, kā arī samazina cenu, ja, ierodoties lidostā ir pazudusi vai aizmirsts izprintēt iekāpšanas karti (reģistrēties gan joprojām internetā vajag).
Plāns Ryanair-am ir kļūt draudzīgākam un iekarot vēl vairāk Eiropas.
Runā, ka šis grib izspiest no tirgus citu īru aviokompāniju, Aer Lingus, kas piedāvā par kārtu kvalitatīvākus pakalpojumus (un maksā arī biš vairāk). Jau labu laiku tirinājušies un gribēja pirkt Aer Lingus kontrolpaketi (kaut kāda daļa akcijas jau viņiem ir), bet konkurences padome neļauj iepirkties.
Ja kāds paspēja jau sapriecāties par otro somu salonā, tad jāpasaka, ka otrās somas pieļaujamās dimensijas ir 35 x 20 x 20cm.
Kaut kādas planšetes varbūt tajos izmēros iekļaujas, bet ne mana plānā laptopa soma, kura ir 41 x 28 x 4cm. Izmērīju arī savu mazo rokas somu, kuru parasti pie iekāpšanas stūķēju primārajā somā. Arī tā neiekļaujas šajās dimensijās - 25 x 25 x 4 cm.
Jo .. izrādās, ka šīs dimensijas vairāk ir piemērotas pudelēm ..
Vēl Ryanair plānā ir ieviest produktus biznesa ceļotājiem un ģimenēm. Nezinu, ko viņi darīs ar tiem biznesa cilvēkiem, ja pat laptopu nevar paņemt, bet šie sakās, ka viņu pakalpojums nav īpaši populārs arī starp ģimenēm un plāno ieviest lētākas biļetes tiem, kam vecumā zem 16 gadiem.
Nezinu, kur viņi izrāva, ka ģimenes viņu pakalpojumu neizmanto. Vismaz lidojumos starp Austrumeiropu un anglosaksiju tā neliekas. Tad nu es tikai varu iedomāties kāds haoss būs lidmašīnā, ja jaunās ģimenes lidos vēl vairāk.
Ah! bet tam viņi domā ieviest klusos reisus agros rītos un vēlos vakaros. Nezinu, kā viņi to panāks.
http://www.ryanair.com/en/news/ryan air-rolls-out-more-customer-service-impr ovements
Plāns Ryanair-am ir kļūt draudzīgākam un iekarot vēl vairāk Eiropas.
Runā, ka šis grib izspiest no tirgus citu īru aviokompāniju, Aer Lingus, kas piedāvā par kārtu kvalitatīvākus pakalpojumus (un maksā arī biš vairāk). Jau labu laiku tirinājušies un gribēja pirkt Aer Lingus kontrolpaketi (kaut kāda daļa akcijas jau viņiem ir), bet konkurences padome neļauj iepirkties.
Ja kāds paspēja jau sapriecāties par otro somu salonā, tad jāpasaka, ka otrās somas pieļaujamās dimensijas ir 35 x 20 x 20cm.
Kaut kādas planšetes varbūt tajos izmēros iekļaujas, bet ne mana plānā laptopa soma, kura ir 41 x 28 x 4cm. Izmērīju arī savu mazo rokas somu, kuru parasti pie iekāpšanas stūķēju primārajā somā. Arī tā neiekļaujas šajās dimensijās - 25 x 25 x 4 cm.
Jo .. izrādās, ka šīs dimensijas vairāk ir piemērotas pudelēm ..
Vēl Ryanair plānā ir ieviest produktus biznesa ceļotājiem un ģimenēm. Nezinu, ko viņi darīs ar tiem biznesa cilvēkiem, ja pat laptopu nevar paņemt, bet šie sakās, ka viņu pakalpojums nav īpaši populārs arī starp ģimenēm un plāno ieviest lētākas biļetes tiem, kam vecumā zem 16 gadiem.
Nezinu, kur viņi izrāva, ka ģimenes viņu pakalpojumu neizmanto. Vismaz lidojumos starp Austrumeiropu un anglosaksiju tā neliekas. Tad nu es tikai varu iedomāties kāds haoss būs lidmašīnā, ja jaunās ģimenes lidos vēl vairāk.
Ah! bet tam viņi domā ieviest klusos reisus agros rītos un vēlos vakaros. Nezinu, kā viņi to panāks.
http://www.ryanair.com/en/news/ryan
sw Link
klusie reisi jau ir. pirms pāris ned. lidoju ap 23iem, nebija nekādu reklāmas paziņojumu un gandrīz visu lidojumu bija izslēgtas salona gaismas.
Reply | Threadsw Link
here is moar:
air-announces-customer-service-improveme nts-over-next-6-months
Reply | Parenthttp://www.ryanair.com/en/news/ryan
hessin Link
ah, tad tādi ir klusie reisi, kaut kā biju domājusi ko citu (shame on me).
Reply | Parent | ThreadBet, jā, tās reklāmas man arī kaitina, kas ir iemesls, kāpēc es vienmēr braucu are in-ear austiņām un klausos mūziku pietiekamā skaļumā, pat ja guļu.
sw Link
ja Tu domāji, ka reisi ir klusi, jo tur nelaiž mazuļus, tad laiž, bet vienalga ir klusi, jo mazuļi tik vēlu čuč vecākiem klēpī :)
Reply | Parent | Threadhessin Link
lielāku traci parasti rada tie, kas vairs vecāku klēpī nelien, bet nu ok, pēdējais, kas trobelēja lidmašīnā, izskatījās neaudzināts. Bet citas aviokompānijas bērniem iedod mantiņas, kas uz kādu laiku palīdz.
Reply | Parentmalfor Link
man gan likās, ka agrie un vēlie reisi ir vienīgās ryanair opcijas (nu gandrīz).
Replypirms pāris dienām lidoju un lidostā jau redzēju jaunos ryanair bagāžas mērītājus, uz kuriem tie plakāti par divām somām (un attēlā tieši sievietes siluets ar divām somām, hoho, re cik mēs dzimumlīdzsvarojoši). neteiktu, ka berzēju acis neticībā, bet kādas piecas reizes vismaz atkārtoti pētīju šo attēlu, mēģinādama saprast, is this for real un kāpēc tāda labvēlība (lai gan jā, tā mazā soma izskatās derīga tikai tiem vīriešiem, kas nēsā tā sauktās "pidarastkas" (es tiešām nezinu, kāpēc tās tā sauc, tādas mazas somiņas, lence pār plecu).
mazeltov Link
Vienā Sunday Times Travel žurnālā bija pārskats par lētajām aviolīnijām - salīdzinājums, kas kurā labāks, kas sliktāks (cena, vieta kājām, uzkodu cenas, stjuartu laipnība, bagāžas izmēri un izmaksas, lidostu tuvums līdz minētajam galamērķim, utt.). Ryanair un vēl kaut kāda dabūja pēdējo vietu. Par labākajām atzītas šīs: British Airways, Easyjet un Wizzair.
Reply | Threadhessin Link
par Ryanair kā pēdējo varu tikai piekrist, ik pa laikam lidoju ar to tikai tāpēc, ka cits vajadzīgajā maršrutā nelido.
Reply | Parent | ThreadBet kā British Airways pielikts pie lētajām aviolīnijām?
mazeltov Link
Jā, mani tas arī pārsteidza. Man vairs nav tā žurnāla (man šķiet, ka tas bija novembra vai oktobra numurs), bet esmu diezgan pārliecināta, ka tas bija BA, ja vien nav vēl kāda lidsabiedrība ar kādu ļoti līdzīgu nosaukumu.
Reply | Parent