Comments: |
vai ne??????!!!!!!
/es pagaidām iztieku ar courseru'n'šit, bet tomēr, bet tomēr
Coursera'n'shit, ja, bet praktiskam darbibam, kas iet kopa ar teor paskaidrojumiem ir daudz iespaidigaks iespaids, neka vnk ar ausi dzirdamam stastam.
+1, es jau pirms kādiem pāris gadiem prātoju, ka jāpaņem matemātikas rokasgrāmata un jāparisina vienādojumi, skolas laikā to darīju ar baigo kaifu, bet tālāk par domāšanu tā arī neesmu tikusi
Gribetu mudinat cilvekus ar to nodarboties, tiesa, nelabas aizdomas, ka tas tiks piedavats ka kkas ekskluzivs (ka, piem., photozhopu vari meginat apgut, noliekot menesha algu par paris nodarbibam). Meh
nu bet ir taču bezmaksas neklātienes Universitātes biezā slānī kā reiz kaut kad relatīvi nesen paklausījos ķīmijas kursu
no galvas adresi nepateikšu, bet praktiski visām pasaules lielajām universitātēm ir klausāmie kursi netā pieņemu ka, ja pajautā googlei par intresējošo priekšmetu var diezgan viegli atrast, vismaz es tā kaut kā arī darīju
Ja, un ir ari gramatas, ko lasit un audiogramatas, ko klausities un jutubes tutorials ko skatities. Tas viss der, ja ir motivacija par kko intereseties, bet, lai izstradatu ieradumu gribet par kko intereseties un ipasi paaudzei the jaunakajai, ar gramatu vai ekrana runajosu galvu, var gadities, ka nepietiks.
Ņu ņu, aber kad es bubināju, ka vajadzīga tipa tautas augstskola, kur jau apizglītojušies interesenti varētu ko papildus pamācīties, noklausoties matemātikas vai ķīmijas kursu, pirmā mani izsmēji.
Nav vajadziga AUGSTSKOLA bet vnk dazada limena iniciativas. Humanitarnikiem ir iespejams tadas atrast, sakot no bebisu skolinam, palidzibas skolniekiem, izklaides majsaimniecem lidz pat starptautiskam praksem un papildinasanos profesoriem.
Jeb citiem vardiem sakot: ka eksaktas dabas prasmes un zinasanas padarit tikpat ierastas un passaprotamas, ka zimesana vai sports..
Mhm, piesedini 6gadnieku pie free online courses. Mani vairak interese ka eksaktas zinasanas ievadit ikdiena tikpat nepiespiesti, ka tas sobrid notiek ar visadam makslas un sporta nodarbibam. | |