|
[Jun. 28th, 2011|12:30 pm] |
|
|
|
Comments: |
Ja apdzinēju būs ļoti daudz, gan jau būs visi iespējamie apdzīšanas paņēmieni :) Tāpēc vislabāk ir braukt ar ātrumu, kas apmēram vienāds ar plūsmas ātrumu. Tad ir mazāk apdzīšanu un kopumā drošāka braukšana.
pa manam, lēnbraucējs ir mazāk slikts, nekā kāds apsvilis roadrunner, jo ar pirmējo var plus mīnus rēķināties, paredzēt un plānot savus manevrus, kamēr attiecībās ar otro vajadzīga superātra reakcija un veiksme.
From: | unpy |
Date: | June 28th, 2011 - 08:12 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tev ir jārēķinās ar to, ka katrs pats par sevi rēķināsies, ja mēģināsi rēķināt visu vietā, radīsies vien kārtējā avārijas situācija, nekā vairāk.
nē, nu, ļoti jauki, izskatās, ka visi te uz debesīm steidzas, nu, lai jums tad izdodas!
From: | unpy |
Date: | June 28th, 2011 - 09:57 pm |
---|
| | Var jau būt, ka man ir ļoti veicies vai savādāk, | (Link) |
|
bet. Pats esmu piedalījies nepastarināti savā dzīvē trijās avārijās. Vienā man sānos iebrauca jauniete tikko pēc tiesību saņemšanas, otrā - agrā pavasarī aizskatījos uz vienu no pirmajām jaunietēm īsos brunčos un iebraucu negaidot piebremzējušam kungam pakaļā, par trešo reizi man kauns stāstīt. Tā bija Diža stulbība.
Un esmu bijis blakus divās avārijās uz līdzenas vietas - nekas neliecināja par kaut kādiem draudiem, kad šoferis izdomāja, ka viņš domās nevis savā, bet citu vietā.
| | Re: Var jau būt, ka man ir ļoti veicies vai savādāk, | (Link) |
|
drusku iebildīšu - man dažas reizes ir paveicies, ka kāds padomāja savā UN manā vietā. paldies šiem kungiem :)
To neviens nenoliedz, bet Helveticas ieraksts lielā mērā ir par tiem, kuri šādu apdzīšanu nevis veic kā parastu manevru, bet gan pārvērš par citu satiksmes dalībnieku pārmācīšanu un savas agresijas demonstrēšanu, tādējādi palielinot bīstamību.
Agresīvajiem derētu piespriest miesassodus! :)
ja es braucu ar maskimālo atļauto, tad nevienam mani nav jāapdzen (c) ērikonkuls | |