kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jul. 24th, 2010|07:25 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:July 27th, 2010 - 04:53 pm
(Link)
Par dievzemīti nezinu (vairos no mūsu reklamšķikiem - cik gadījies sastapties, radies iespaids, ka slimīgi ambiciozi/neprofesionāli/liekulīgi/zaglīgi laudis tur īpašā koncentrācijā - armijā neņem, universitātei par glupu, savu ideju nav, tātad strādāšu reklāmā). Taču kā reizi pirms pāris nedēļām pārlasīju Ogilvi un vēl pāris reklāmas guru, kuri ar Rietumu puslodes mērķauditoriju un reklāmu analīzi ņemas visai nopietni - šie vienā balsī apgalvo, ka lielākā daļa reklāmu, kuras vinnē visus tos zarus/bungas/lauvas, priecējot ar savu asprātību mūsu estētiskās sajutas, tīri komerciālā ziņā ir neveiksmīgas un sagādājušas reklāmdevējiem tikai zaudējumus, aiz kam tie visbiežāk nomaina aģentūru. Tipa, ja spraita reklāmā būs Hendeļa motīvs fonā, Helvetica moš pudelīti iepirks, festiņā moš diplomu iedos, bet reāli tīneidžeri no strādnieku kvartāliem, kam šis dzēriens domāts, pāries uz pepsi. Ai, lai gan tā jau ilgi un dikti mēs tukšu par to varam rezonēt. :)
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:July 27th, 2010 - 05:23 pm
(Link)
nu ja, līdz ar to mums nekadnekad nebūs tīneidžeri, kas klausīsies hendeli..
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:July 27th, 2010 - 11:25 pm
(Link)
Galvenais ir atmest tos veco franču utopistu maldus, ka visi cilvēki ir vienādi. Un tad viss nostājas savās vietās: 95% sabiedrības cinema sajūsminās par "Amerikāņu pīrāgs 4" un "Avatars"*, aber 5% visos laikos skatījušies "Mironi" pa otram lāgam. Tb vienmēr būs kāds mazs pulciņš tīņu, kas klausīsies Hendeli arī par spīti Bite reklāmām (kas viņiem nemaz nav domātas, jo šo ir pārāk maz). :)

-----
* Protams, pārspīlēju, lai bet tikai ilustrativitātei.