kanariņš - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Jul. 27th, 2010|04:53 pm

indulgence
Par dievzemīti nezinu (vairos no mūsu reklamšķikiem - cik gadījies sastapties, radies iespaids, ka slimīgi ambiciozi/neprofesionāli/liekulīgi/zaglīgi laudis tur īpašā koncentrācijā - armijā neņem, universitātei par glupu, savu ideju nav, tātad strādāšu reklāmā). Taču kā reizi pirms pāris nedēļām pārlasīju Ogilvi un vēl pāris reklāmas guru, kuri ar Rietumu puslodes mērķauditoriju un reklāmu analīzi ņemas visai nopietni - šie vienā balsī apgalvo, ka lielākā daļa reklāmu, kuras vinnē visus tos zarus/bungas/lauvas, priecējot ar savu asprātību mūsu estētiskās sajutas, tīri komerciālā ziņā ir neveiksmīgas un sagādājušas reklāmdevējiem tikai zaudējumus, aiz kam tie visbiežāk nomaina aģentūru. Tipa, ja spraita reklāmā būs Hendeļa motīvs fonā, Helvetica moš pudelīti iepirks, festiņā moš diplomu iedos, bet reāli tīneidžeri no strādnieku kvartāliem, kam šis dzēriens domāts, pāries uz pepsi. Ai, lai gan tā jau ilgi un dikti mēs tukšu par to varam rezonēt. :)
link Read Comments

Reply:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.