kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Apr. 23rd, 2010|12:58 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]eslijs
Date:April 23rd, 2010 - 10:36 pm
(Link)
1) Stedziniekam ir arī daudz sūdu, lai gan viņš radījis iespaidu, ka ir vienīgais, kurš saprot, kas Ir Relāma. Aiz tā zūd viņa paškritika un rodas sūdīgas reklāmas, bet Klients to neatjēdz. Piemēram, pēdējā Lv reklāma. 2) ja salīdzina PR un reklāmu ar advokātiem, tad, kā jau tika minēts, vai tu kādu aizstāvi, jo viņš ir 'klients', vai jau pats ar viņu sāc iet āboļus kaimiņos čiept. Stendz. ne reizi ir izteicies bez maz kā šlesera partijas biedrs. 3) PaSaulei ir labs piemērs, ka runa vien ir par kādu kampaņu. 4) vēl Stedzinieks pieder pie 'reklāmistiem'-absolūtistiem: viss ir reklāma, viss ir manipulācija, viss ir produkts... utt. Tas kaitina.
From:[info]antons_v
Date:April 23rd, 2010 - 11:04 pm
(Link)
Es jau sen uzskatu, ka Stendzenieka lielākais panākums ir tas, ka viņš visus ir pārliecinājis, ka ir labākais. Proti, pašreklāma. Un Šlesers ideāli der viņa eksperimentu trusīša lomā, jo politiskās karjeras sākumā izgāzās visu laiku. No šī viedokļa varētu teikt, ka viņš izmanto Šleseru tik pat lielā mērā, kā Šlesers - viņu. Roka roku mazgā.

Jā de facto Strendža ir viņa partijas biedrs - "piektais no bītliem", tā teikt.

Stendzenieka pozīcija vairāk nekā kaitina: viņš cilvēkā atmodina zvēru.