|
Apr. 23rd, 2010|10:36 pm |
1) Stedziniekam ir arī daudz sūdu, lai gan viņš radījis iespaidu, ka ir vienīgais, kurš saprot, kas Ir Relāma. Aiz tā zūd viņa paškritika un rodas sūdīgas reklāmas, bet Klients to neatjēdz. Piemēram, pēdējā Lv reklāma. 2) ja salīdzina PR un reklāmu ar advokātiem, tad, kā jau tika minēts, vai tu kādu aizstāvi, jo viņš ir 'klients', vai jau pats ar viņu sāc iet āboļus kaimiņos čiept. Stendz. ne reizi ir izteicies bez maz kā šlesera partijas biedrs. 3) PaSaulei ir labs piemērs, ka runa vien ir par kādu kampaņu. 4) vēl Stedzinieks pieder pie 'reklāmistiem'-absolūtistiem: viss ir reklāma, viss ir manipulācija, viss ir produkts... utt. Tas kaitina. |
|